Odkryj tajemnice tkaniny z Whirlpool: drelich

Drelich to materiał, który najczęściej kojarzy nam się z odzieżą roboczą oraz mundurami wojskowymi. Dzisiaj wielu projektantów używa go w sezonie jesienno-zimowym , a my postanowiliśmy odkryć pozostałe tajemnice drelichu bawełnianego w naszym cyklu „6-ty Zmysł Projektanta” przygotowanego wspólnie z marką Whirlpool.

Być może nie wszyscy z Was wiedzą, że bawełna i drelich mają ze sobą wiele wspólnego – w rzeczywistości to materiałowi kuzyni. Ta pierwsza została odkryta aż 12 tysięcy lat przed naszą erą w Egipcie, a dzisiaj jest jednym z najpopularniejszych włókien używanych w przemyśle tekstylnym. Przede wszystkim, bawełna świetnie sprawdza się podczas upałów, ponieważ doskonale pochłania płyny. Co więcej, bardzo często wykorzystuje się ją w kosmetyce oraz medycynie, do produkcji opatrunków.

Drelich bawełniany, jak sama nazwa sugeruje, jest produkowany właśnie z bawełny, a jedną z jego największych zalet jest praktyczność. Dzięki temu, że w czasie jego produkcji wykorzystuje się splot skośny z potrójną osnową, drelich należy do mocnych i grubych tkanin. Ubrania wykonane z tego materiału nie tylko będą bardziej odporne na ewentualne przetarcia, ale nosząc je w okresie jesienno-zimowym, raczej nie będziemy narzekać na zimno. Dodatkowo, ubrania z drelichu są idealnym rozwiązaniem dla hipoalergików – nie uczulają lub dzieje się tak niezwykle rzadko.

Drelich jest tkaniną dosyć sztywną, więc świetnie sprawdza się w przypadku kurtek, spódnic, niektórych krojów sukienek, a nawet torebek. Dużą zaletą tego materiału jest to, że ładnie układa się na ciele i rzadko gniecie. Projektanci, którzy często wcielają drelich do swoich kolekcji to: Dries Van Noten, Armani oraz Prada.

Podobnie jak bawełna, drelich nie ma skomplikowanej instrukcji pielęgnacji. Nie musimy się bać jego uszkodzenia przed włożeniem do pralki, ale ważne jest, aby wybrać odpowiedni program urządzenia. O nasze ubrania świetnie zadbają pralki Whirlpool z serii SupremeCare. Pralki Whirlpool dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, gwarantują, że nawet po wielu praniach ubrania nie stracą swojego kształtu ani koloru.

Kampania „6-ty Zmysł Projektanta” łączy technologię użytkową ze światem mody. Marka Whirlpool współpracuje z wieloma projektantami oraz blogerami, których zadaniem jest pokazanie jak najlepiej możemy dbać o najcenniejsze elementy naszej garderoby. Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie www.6zmyslprojektanta.pl.


Zakupy

Topshop

KURTKA
OK. 220 ZŁ

Burberry

PŁASZCZ
OK. 9500 ZŁ

Isabel Marant

PŁASZCZ
OK. 2980 ZŁ

Mr & Mrs Italy

PARKA
OK. 7490 ZŁ

Zara

KURTKA
139 ZŁ

Zara

KURTKA
159 ZŁ

R13

KURTKA
OK. 2400 ZŁ

Rag & Bone

KAMIZELKA
OK. 2180 ZŁ

Valentino

KURTKA
OK. 7690 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Odkryj tajemnice tkaniny z Whirlpool: sztruks

Kiedy słyszymy słowo „sztruks” jednym z pierwszych skojarzeń są niezbyt atrakcyjne stylizacje, które najczęściej mogliśmy podziwiać na naszych nauczycielkach. W naszej kolejnej odsłonie z cyklu „6-ty Zmysł Projektanta” chcemy obalić ten mit i udowodnić, że sztruks nie tylko wraca do łask, ale projektanci coraz chętniej sięgają po niego w czasie tworzenia swoich kolekcji.


Zakupy

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
OK. 1625 ZŁ

GABRIELA HEARST

MARYNARKA
OK. 3575 ZŁ

TEMPERLEY LONDON

MARYNARKA
OK. 2875 ZŁ

BIZUU

SUKIENKA
1690 ZŁ

HAIDER ACKERMANN

SPODNIE
OK. 1190 ZŁ

MIU MIU

SPÓDNICA
OK.1200 ZŁ

MIU MIU

PŁASZCZ
OK. 8315 ZŁ

CHLOE

KOSZULA
OK. 2112 ZŁ

TOPSHOP

SZORTY
OK. 123 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.