Obłędnie niebieskie UltraBOOST X już w sprzedaży!

W najnowszej odsłonie kultowych „Boostów” adidas postawił na intensywnie niebieski kolor i ciekawe materiały, ale co ważniejsze, stworzył najbardziej zaawansowane technologicznie buty biegowe dla kobiet. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom mają one szansę stać się liderem rynku. Przeczytajcie dlaczego!

Obłędnie niebieskie UltraBOOST X już w sprzedaży!

Nowe UltraBOOST X zachwycają wykonaniem. Intensywny odcień niebieskiego, materiał przypominający tweed, skarpetowe wykończenie i charakterystyczna „styropianowa” podeszwa  nadają im nowoczesnego i modnego wyglądu. Pod tą fasadą kryje się jednak coś dużo ważniejszego – najbardziej zaawansowana technologia. To ona sprawia, że but wyróżnia się wśród modeli biegowych, zaprojektowanych specjalnie dla kobiet. Dzięki unikalnej  konstrukcji Dynamic Arch dopasowuje się on do kobiecej stopy i wspiera ją, a specjalnie skonstruowana cholewka wspomaga wentylację. Podeszwa BOOST amortyzuje natomiast każdy krok oraz zapewnia przyczepność.

Te ciekawe i praktyczne sportowe buty testują najlepsze polskie zawodniczki i amatorki biegania oraz trenerki będące częścią ADIDAS RUNNERS WARSAW. Dzięki ich doświadczeniu możemy spokojnie zaufać temu modelowi, który sprawdzi się zarówno w mieście, jak i bardziej ekstremalnych warunkach.

ZobaczSchowaj komentarze

TYLKO U NAS: Polka śpiewa w nowej reklamie adidasa i Stelli McCartney. Jak do tego doszło?

Anna Patrini, postać kultowa dla polskiego elektronicznego undergroundu, śpiewa w nowej reklamie kolekcji Stelli McCartney dla adidasa. Tylko nam artystka zdradza jak doszło do współpracy.

Nowa kampania kolekcji #StellaBy dla Adidasa to uosobienie kobiecej energii, świeżości i niezależności. Świetnym uzupełnieniem tańczących modelek w klipie jest unikatowy głos polskiej artystki, Anny Patrini, której remiks utworu „YSMF” zdobi całe wideo.

Pod tytułem „YSMF” chowa się powtarzający się w piosence zwrot „You Suck My Face”. To piosenka autorstwa duety Skinny Patrini, który w 2012 roku rozwiązał się, a którego Anna była wokalistką. „YSMF” został zremiksowany przez włoskiego didżeja i producenta muzycznego Adriano Canziana, a jego remiks zyskał duże uznanie w środowisku muzycznym.

Wtedy też został zauważony przez japoński duet taneczny Aya Sato & Bambi. Ta pierwsza jest dziś jedną z czołowych tancerek świata mody, tańczy w nowej reklamie Adidasa, a wcześniej mogliśmy ją podziwiać chociażby w teledysku Madonny „Bitch, I’m Madonna” czy w jej ostatniej trasie koncertowej Rebel Heart Tour.

fot. Gosia Patrini / Vintage Selecta

„YSMF” to utwór tak samo wyjątkowy, co dający duże pole do interpretowania jego treści. W rozmowie z Fashion Post potwierdza to sama Patrini. – Utwór powstał wiele lat temu, tekst stworzyłam razem z Michałem (Michał Skinny Skórka, druga połowa duetu Skinny Patrini – przyp. aut.) . Tekst jest na tyle abstrakcyjny, aby każdy mógł zinterpretować go na swój sposób. Ten dotyczy słów kierowanych do kochanka, podszyty jest skrytym erotyzmem – mówi nam artystka.

Współpraca z adidasem wynikła dzięki wspomnianej Ayi Sato, która zaraziła markę utworem „YSMF”. To świetnie zgrało się z wielkim powrotem Patrini do muzyki elektronicznej. Artystka miesiąc temu wydała album „IRIS”, którym udowadnia, że nie powiedziała jeszcze ostatniego muzycznego słowa.

Gratulujemy, trzymamy kciuki i prosimy o więcej!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.