Nowy zapach Serge’a Lutensa pachnie jak… mleczne zęby, które właśnie wypadły

Serge Lutens to jeden z największych kreatorów zapachów, który jak żaden inny perfumiarz potrafi przy ich pomocy powiedzieć historię. Jego zapachy za każdym razem są nietuzinkowe, oryginalne i zaskakujące. Dowodem na to jest najnowszy, który w tłumaczeniu oznacza… mleczne zęby. Na jakich nutach bazuje? Sprawdzamy!

Lutens jest wybitnie utalentowanym kreatorem perfum. Jego pionierska linia kosmetyków i towarzyszące im zdjęcia kampanii dla Diora w latach 70 . oraz  przełomowa kreacja w Shiseido, które dzięki niemu zdobyło status kultowej japońskiej marki kosmetycznej na świecie tylko potwierdzają jego niesamowitą kreatywność. Pracując właśnie w Shiseido, Lutens stworzył swój pierwszy zapach Nombre Noir w 1982 roku, a dziesięć lat później jeden ze swoich najsłynniejszych zapachów, czyli Féminité du Bois. Ten ostatni był inspirowany wycieczką do Marrakeszu, gdzie zainspirował go kawałek cedru w pracowni stolarki. Féminité du Bois, składający się w 60% z drewna, jest bestsellerem marki Lutensa uruchomionej we wsparciu Shiseido w 2000 roku.  Z upływem lat zapach stał się dla Lutensa mostem między obrazami i słowami.  W skład serii Noire wchodzi 17 zapachów, które zaczyna się od Féminité du Bois jest jednym z 17 zapachów wchodzących w skład serii Noir, która właśnie została wzbogacona o nową, unikatową propozycję.

Dent de Lait („mleczne zęby”), bo to o nim mowa, o najnowszy zapach w kolekcji Lutens Noire, który ma swoje korzenie w doświadczeniu z dzieciństwa – wątku bardzo często powtarzającym się w dorobku perfumiarza. Stworzenie Dent de Lait opierało się właśnie we wspomnieniu z dzieciństwa, gdzie w wieku siedmiu lat po raz pierwszy perfumiarz stracił zęby.
Unikalne kompozycje i poruszające narracje leżą u podstaw wszystkich zapachów Lutensa. Niemożliwym dla każdego laika jest wyobrażenie sobie, jak przekłada się taką filozoficzną koncepcję na zapach. Dent de Lait odsłania cały kunszt i talent Lutensa. Pudrowy zapach najpierw jest słodki i mleczny, następnie staje się metaliczny i dzięki temu subtelnie przywołuje zapach krwi w ustach po utraconym zębie. Głównymi nutami są: mleko migdałowe, kokos oraz caszmeran, czyli drzewo kaszmirowe, które nie istnieje w naturze, ale jest  molekułem wymyślonym w latach 70. Jest to wyjątkowa kompozycja, która tylko potwierdza, że Lutens nie bez kozery uważany jest za jednego z największych perfumiarzy w historii tej branży.
A wy macie swój ulubiony zapach Lutensa?
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności