Nowy męski zapach Hugo Boss – idealny na lato!

Boss Bottled Tonic to odświeżony i lżejszy zapach z legendarnego portfolio BOSS BOTTLED. Zapach jest trzecim, który wszedł w skład wyjątkowej linii męskich wód toaletowych. Co prawda perfumy są dedykowane mężczyznom, ale my kobiety też nie powinnyśmy narzekać. Na zdjęciach w kampanii nowego zapachu możemy bowiem ponownie oglądać jednego z najprzystojniejszych hollywoodzkich aktorów – Gerarda Butlera.

Marka Hugo Boss słynie z idealnie skrojonych garniturów, jednocześnie modnych i idących z duchem czasu, ale zarazem klasycznych, które świetnie odzwierciedlają potrzeby współczesnego mężczyzny. Podobnie jest z zapachami marki, które uzupełniają nowoczesny wizerunek. Marka Boss, w projektowanych przez siebie ubraniach, ogromną uwagę przywiązuje do detali. Dlatego nowy zapach zamknięto w eleganckim, klasycznym i legendarnym już flakonie Boss Bottled. A co kryje się w środku? Wyjątkowe nuty zapachowe, tworzące oryginalną kompozycję.

Zapach otwierają orzeźwiający grejpfrut, gorzka pomarańcza i cytryny, które łączą się z jabłkiem. Akord ten subtelne podkreśla wyrafinowany charakter gorzkawych tonacji. Następnie pojawia się imbir, którego ostry musujący aromat wprowadza zaskakującą dynamikę do zapachu. Imbir podkreślają w nucie serca goździki, geranium i cynamon. Zachowując wysublimowaną jakość drzewnej głębi klasycznej wersji zapachu, ostry i szlachetny akcent wetiweru przywodzi na myśl ziemiste zapachy. Jednym słowem, całość tworzy kompozycję wprostskrojoną na miarę.

Ambasadorem zapachu już po raz kolejny został szkocki aktor i producent filmowy, który swoim urokiem osobistym podbił Hollywood. Gerarda Butlera możemy oglądać w kampanii sfotografowanej przez Cliffa Wattsa.

Jeśli macie ochotę wejść w świat mężczyzny wykreowanego przez markę Boss obejrzyjcie filmik i przystojnego Butlera.

Ten idealny dla współczesnego mężczyzny zapach jest już w sprzedaży, a jego ceny zaczynają się od 289 zł za 50 ml. Nam bardzo przypadł do gustu! Ciekawe czy wam również się spodoba?

ZobaczSchowaj komentarze

Kris Jenner stworzyła własną kolekcję kosmetyków pod brandem Kylie Cosmetics

Rodzina Kardashian-Jenner ma dryg do biznesu. Jej głowa i kręgosłup, czyli Kris Jenner słynna matka, z sukcesem wypromowała wszystkie swoje córki, dzięki czemu o ich wizerunek biją się największe firmy. Według najnowszych badań jeden post Kylie Jenner, nieważne w których mediach społecznościowych, jest wart 1 mln $! Nic więc dziwnego, że Kris postanowiła wykorzystać obecny wzrost sławy najmłodszej córki i razem z jej firmą Kylie Cosmetics wypuściła swoją autorską kolekcje!

Kylie Cosmetics założona przez najmłodszą Jennerkę – Kylie, jest na rynku od 2016 roku. Od dwóch lat rozwija się bardzo prężnie, a jej kosmetyki wyprzedają się w rekordowo krótkim czasie! Firma stara się urozmaicić swoje kolekcje tworząc coraz to nowsze kolaboracje ze wszystkimi członkami rodziny. Ostatnio mogliśmy kupić produkty, które powstały we współpracy z najstarsza siostrą Kourtney, ale teraz nadszedł czas na prawdziwą rewelację! W międzynarodowy Dzień Matki (obchodzony zawsze w USA i wielu innych państwach w drugą niedzielę maja) czyli najbliższą niedzielę, będziemy mogli kupić kolekcję Kris Jenner o nazwie Momager! Kris przejęła Instagrama Kylie, żeby poinformować o tym fakcie i przedstawić swoje produkty.

Na rynku pojawi się 5 kosmetyków sygnowanych jej imieniem, w tym zestaw 8 mini błyszczyków czy paleta do twarzy ,,You’re Doing Amazing Sweetie”. Cała kolekcja przepełniona jest humorem – opakowania pokryte kreskówkowym wizerunkiem Kris,  nazwy produktów takie jak „I Have One Word For Tonight: Vodka”  dla palety cieni czy szminki ,,Give Me a Kiss” z rysunkiem środkowego palca celebrytki.

To pierwsza kolekcja kosmetyków Kris Jenner. Myślicie, że sprzeda się równie szybko co wcześniejsze kolekcje Kylie, czy może okaże się jeszcze większym sukcesem?

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności