Nowe smaki balsamów do ust EOS

Nawilżające balsamy do ust nowojorskiej marki zyskały nie tylko trzy nowe, obłędnie pachnące smaki, ale zostały zapakowane w designerskie opakowania z wyjątkowym nadrukiem. Sprawdźcie.

O nasze usta powinnyśmy dbać szczególnie nie tylko gdy czujemy, że zaczynają nam pierzchnąć lub kiedy są przesuszone, dlatego, że w ciągu dnia eksploatujemy je bardzo często. Nie tylko jedząc, pijąc, śmiejąc się, ale także posyłając całusy. Warto więc mocno je nawilżać, najlepiej produktami z bogatą formułą. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji, żeby wypróbować balsamów marki EOS, to jest teraz ku temu dobra okazji. Nie tylko dlatego, że latem pod wpływem słońca, wiatru i temperatury nasze usta mogą nadmiernie wysychać, ale dlatego, że marka wprowadziła właśnie do sprzedaży nowe letnie zapachy balsamu do ust Visibly soft o wyjątkowo letnich smakach. Balsamy dostępne są w trzech wersjach smakowych: waniliowej mięty, który jest jednocześnie kojący i odświeżający, jeżynowy nektar, czyli balsam o owocowym zapachu i ostatni o zapachu mleka kokosowego, który ma przede wszystkim cudowny aromat i smak tego egzotycznego owocu! Mianownikiem łączącym wszystkie trzy, jest działanie odbudowujące i odżywiające suche i spierzchnięte usta.

 

My kochamy produkty EOS za świetną pielęgnację naszych ust, ale także super opakowania. Tym razem marka też nie zawiodła i zapakowała balsamy w swoje klasyczne owalne opakowania, które dodatkowo ozdobione są zakręconym wzorkiem, symbolizującym kremową formułę balsamów do ust. Uroku dodają im także pastelowe kolory. Balsamy kosztują 25 zł.

Pielęgnacja ust w tym sezonie będzie bardzo smaczna!

ZobaczSchowaj komentarze

Marimekko i Clinique łączą siły, efektem współpracy jest wyjątkowa kolekcja błyszczyków

Co się stanie po połączeniu kultowego, świeżego wzornictwo prosto z Finlandii z najpopularniejszymi kosmetykami do pielęgnacji? Powstanie nowość marki Clinique, czyli kolekcja ekskluzywnych błyszczyków w limitowanych opakowaniach słynnej Marimekko.

Dziś stawiamy na usta, bo to one w dzień Świętego Walentego mają swoją szczególną rolę do odegrania. Warto o nie zadbać i sprawić by wyglądały pięknie, zdrowo i pociągająco. Najlepszym i najszybszym rozwiązaniem, będzie błyszczyk. Najlepiej taki, który nie tylko je wypielęgnuje i zabezpieczy przed wysychaniem, ale także doda naszym ustom wyraźny kolor. Tu z pomocą przychodzi marka Clinique i gama nowych błyszczyków zamkniętych w wyjątkowych opakowaniach.

Marimekko for Clinique Pop™ Splash Lip Gloss + Hydration to błyszczyki do ust w 12 elektryzujących kolorach, które zostały umieszczone w opakowaniu z niepowtarzalnym i łatwo rozpoznawalnym nadrukiem jednej z najsłynniejszych i najlepiej rozpoznawalnych na świecie fińskich marek – Marimekko. Dzięki składnikom pełnym właściwości korzystnych dla skóry ust oraz nawilżającemu wyciągowi z arbuza Pop Splash Lip Gloss + Hydration gładko rozprowadza się na wargach, nie klei się i nadaje naszym ustom wyraźny połysk.

 

Wszystkich 10 archiwalnych nadruków wchodzących w skład Marimekko for Clinique Limited Edition Collection zostało zaprojektowanych przez Annikę Rimalę (1936—2014), – najbardziej wpływową w latach sześćdziesiątych i siedemdziesiątych projektantkę odzieży z Marimekko oraz jedną z najwybitniejszych projektantek mody swoich czasów. Jej projekty, w pomysłowy sposób wykorzystujące kolor i deseń, charakteryzuje ponadczasowość, praktyczność i poczucie humoru. Marimekko for Clinique Limited Edition Collection przywraca do życia najwybitniejsze prace Anniki w ramach wspólnego projektu, który wzbogaci naszą codzienność o odrobinę koloru.

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.