Nowe smaki balsamów do ust EOS

Nawilżające balsamy do ust nowojorskiej marki zyskały nie tylko trzy nowe, obłędnie pachnące smaki, ale zostały zapakowane w designerskie opakowania z wyjątkowym nadrukiem. Sprawdźcie.

O nasze usta powinnyśmy dbać szczególnie nie tylko gdy czujemy, że zaczynają nam pierzchnąć lub kiedy są przesuszone, dlatego, że w ciągu dnia eksploatujemy je bardzo często. Nie tylko jedząc, pijąc, śmiejąc się, ale także posyłając całusy. Warto więc mocno je nawilżać, najlepiej produktami z bogatą formułą. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji, żeby wypróbować balsamów marki EOS, to jest teraz ku temu dobra okazji. Nie tylko dlatego, że latem pod wpływem słońca, wiatru i temperatury nasze usta mogą nadmiernie wysychać, ale dlatego, że marka wprowadziła właśnie do sprzedaży nowe letnie zapachy balsamu do ust Visibly soft o wyjątkowo letnich smakach. Balsamy dostępne są w trzech wersjach smakowych: waniliowej mięty, który jest jednocześnie kojący i odświeżający, jeżynowy nektar, czyli balsam o owocowym zapachu i ostatni o zapachu mleka kokosowego, który ma przede wszystkim cudowny aromat i smak tego egzotycznego owocu! Mianownikiem łączącym wszystkie trzy, jest działanie odbudowujące i odżywiające suche i spierzchnięte usta.

 

My kochamy produkty EOS za świetną pielęgnację naszych ust, ale także super opakowania. Tym razem marka też nie zawiodła i zapakowała balsamy w swoje klasyczne owalne opakowania, które dodatkowo ozdobione są zakręconym wzorkiem, symbolizującym kremową formułę balsamów do ust. Uroku dodają im także pastelowe kolory. Balsamy kosztują 25 zł.

Pielęgnacja ust w tym sezonie będzie bardzo smaczna!

ZobaczSchowaj komentarze

Redakcja testuje: dzień 12 z produktami marki Joanna

Dziś nasz test z produktami marki Joanna kończy Maryna Tomaszewska współzałożycielka portalu Fashion Post. Maryna testowała nowość do brwi – kremową hennę. Przeczytajcie po raz ostatni jej wrażenia z używania produktu.

Maryna nałożyła na brwi kremową hennę do brwi marki Joanna 10 dni temu. Od tego czasu nie musi nakładać na brwi żadnych produktów, które by je zaznaczyły. Dzięki temu rano może zaoszczędzić czas. Co nie jest dla niej bez znaczenia, bo jest mamą 1,5 rocznej córki.

A jak z trwałością i efektem po 10 dniach? „Henna trzyma się świetnie, a brwi wyglądają bardzo dobrze i mają wciąż ładny, ciemny kolor. Jestem zachwycona” opisuje Maryna.

Jak zawsze możecie odwiedzić nas na naszym instagramie by obejrzeć relację i na „żywo” zobaczyć efekty tym razem na brwiach Maryny. Czekamy na was na @fashionpost.pl.

A już jutro zapraszamy na kolejną relację. Bądźcie z nami!

Partnerem publikacji jest Laboratorium Joanna.

ZobaczSchowaj komentarze

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

&OTHER STORIES

SUKIENKA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

KURTKA
ok. 580 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

SPODNIE
ok. 320 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.