Nowa kolekcja Shiseido Rouge Rouge

Chyba każda z nas wie jakim wyzwaniem jest znalezienie idealnego odcienia czerwonej szminki. Na szczęście, firma Shiseido postanowiła pomóc nam z tym trudnym zadaniem. W najnowszej jesiennej kolekcji zaprezentowała aż 16 różnych odcieni, dzięki czemu dopasowanie tego właściwego jest o wiele łatwiejsze.

Czerwień to barwa, która najczęściej kojarzy się z silnymi emocjami, ale to również kolor Japonii oraz samej marki Shiseido. Z kolei, czerwone usta to jeden z najbardziej klasycznych makijaży. Od ikon kina starego Hollywood po współczesne gwiazdy, kobiety od lat sięgają właśnie po ten kosmetyk, który dodaje pewności siebie i sprawia, że bez trudu wyróżnimy się z tłumu. Szminki z najnowszej kolekcji Shiseido nie tylko zapewnią nam właśnie ten pożądany efekt, ale dzięki wyjątkowej formule ich kolor utrzyma się na ustach bardzo długo, jednocześnie zapewniając komfort noszenia.

Pomadki z kolekcji Rouge Rouge idealnie rozprowadzają się na naszych ustach. Shiseido opracowało również technologię Vibrant Red, która ma za zadanie odbić światło podkreślając kolor pomadki oraz kryjąc szorstkość i linie na ustach. Co więcej, wszystkie pomadki mają klasyczne, eleganckie opakowania, które pięknie będą prezentować się na naszych toaletkach. My już dobraliśmy nasze ulubione odcienie, teraz czas na was!

Przeczytajcie także
QUIZ: który kolor szminki jest dla ciebie stworzony?

ZobaczSchowaj komentarze

Urodowa jesień: znane ambasadorki polskich kosmetyków

Nie tylko międzynarodowe koncerny kosmetyczne lubią wybierać na swoje ambasadorki gwiazdy filmu oraz estrady. Znamy ogromne, gwiazdorskie obsady kampanii L’Oreal czy Revlon, okazuje się, że także polskie marki beauty mają tendencję do zastępowania modelek wyjątkowymi postaciami ze świata show-biznesu czy sztuki. Nie ma tu jednak miejsca na przypadek – rola ambasadorki traktowana jest bardzo poważnie, a od zaangażowanej gwiazdy wymaga się wizerunkowej spójności z DNA marki, sympatii, jaką wzbudza u odbiorcy i trzymania się z daleka od wszelkiego rodzaju kontrowersji. Tylko wtedy marka może być pewna, że zaangażowana do projektu bohaterka w stu procentach spełni powierzoną jej rolę. W ramach naszego tygodnia z polskimi markami urodowymi, postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej ich kampaniom reklamowym z udziałem najbardziej znanych Polek.

Urodowa jesień: znane ambasadorki polskich kosmetyków
KTO: Agnieszka Maciąg
MARKA: Clochee
ROK: 2015

W kwestii angażowania gwiazd do kampanii polskich marek beauty wyraźnie widać dominację producentów kosmetyków do pielęgnacji. Marki takie jak AA czy Soraya od lat angażują najbardziej znane i lubiane przedstawicielki polskiego filmu czy muzyki, zachowując przy tym wizerunkową spójność i konsekwencję – Krystyna Janda, która została twarzą Sorayi w 2011 reklamowała linię Art&Diamonds, czyli kosmetyki przeznaczone do dojrzałej cery. Z kolei Monika Brodka, która podpisała kontrakt z Oceanic w wieku 25 lat była częścią kampanii „Technologia Wieku”, w której skład weszła szeroka gama produktów dla sześciu kategorii wiekowych – od 18. do 70. roku życia.

Monika Brodka w kampanii kosmetyków AA

Widać, że spójność stylu życia, poglądów czy charakteru zawodowej aktywności jest tym, na co polskie marki kosmetyczne zwracają największą uwagę. Przykład? Chociażby Małgorzata Kożuchowska, która w 2015 roku została pierwszą w historii ambasadorką marki Kolastyna, albo Agnieszka Maciąg – była modelka i fanka zdrowego stylu życia – jako twarz producenta naturalnych kosmetyków, czyli marki Clochee.

Polskie marki produkujące kosmetyki kolorowe, mimo że są w mniejszości, w ostatnich latach coraz chętniej wybierają na twarze swoich kolekcji znane nazwiska. Są to zazwyczaj popularne modelki i młode aktorki uważane za jedne z najpiękniejszych kobiet w polskim show biznesie.

A jak sytuacja prezentuje się na, cały czas kształtującym się, polskim rynku perfum? Tutaj zdecydowanie widać dominację duetu Bohoboco. Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek nie tylko mają na swoim koncie dwa zapachy (a właściwie nawet więcej, najnowsza premiera to bowiem kilka różnych kompozycji), do kampanii swoich produktów udaje się im także zaangażować najpopularniejsze nazwiska w branży. Projektanci dobierają jednak swoje ambasadorki w sposób niezwykle uważny. Zawsze są to bohaterki bardzo bliskie ich twórczości i wizji kobiety, muzy, z którymi prywatnie się przyjaźnią i które stanowią dla nich źródło zawodowej inspiracji. Tak było w przypadku Marty Żmudy-Trzebiatowskiej, która w 2012 roku została twarzą pierwszego zapachu marki i fantastycznego grona w postaci Heleny Norowicz, Mai Salamon i Magdaleny Mielcarz, które w tym roku zostały mianowane ambasadorkami najnowszych perfum z metką Bohoboco.

Helena Norowicz, Maja Salamon i Magdalena Mielcarz w kampanii perfum Bohoboco

Wybrane przez nas kampanie polskich kosmetyków z udziałem gwiazd znajdziecie w galerii powyżej – sprawdźcie koniecznie!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.