Nowa kampania Under Armour udowadnia, że kobiety mogą wszystko!

Mimo tego, że w dzisiejszych czasach hasła dotyczące równouprawnienia są powszechne i nikogo nie dziwi już widok kobiety wykonującej „męski” zawód czy zdobywającej najwyższe wyniki w sporcie niegdyś zarezerwowanym tylko dla mężczyzn, niestety nadal w różnych zakątkach świata można się spotkać z przekonaniem, że płeć piękna jest również tą słabszą. Najnowsza kampania marki Under Armour przedstawia historię 5 wyjątkowych kobiet, które przezwyciężając własne słabości i przekraczając wszelkie bariery udowadniają, że żadne przeszkody nie są w stanie powstrzymać kobiety pełnej prawdziwej pasji i determinacji.

Nowa kampania Under Armour udowadnia, że kobiety mogą wszystko!

Alison Desir


Pięć wspaniałych bohaterek to na pozór całkowicie różne od siebie postacie, które mają jednak wspólny mianownik– jest nim pasja, oddanie i wiara we własne możliwości.

Biografia każdej z tych niezwykle silnych kobiet, pokazuje, że pomimo krytyki, własnych słabości i przeciwności losu nie poddały się one w dążeniu do własnego celu, koniec końców nie tylko go osiągając, ale także zmieniając bieg historii. Tym samym, wspaniała piątka otworzyła drzwi także innym paniom, które nie były na tyle odważne co bohaterki kampanii i bały się wyjść z cienia, pokazując swoje prawdziwe „ja”.

Nam nie pozostaje nic innego jak tylko pogratulować marce Under Armour tak wartościowej i nietuzinkowej kampanii oraz liczyć na to, że nie poprzestanie ona na promowaniu wyjątkowych kobiet osiągających międzynarodowe sukcesy. Was natomiast serdecznie zapraszamy do przeglądnięcia naszej galerii i zapoznania się z historią każdej z pań. Uwierzcie– naprawdę warto!

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna kampania Gucci nie z tego świata

Każdy, kto od kilku sezonów bacznie śledzi karierę Alessandro Michele w Gucci może bez trudu stwierdzić, że projekty Włocha są niczym z innej części wszechświata. Babcine stylizacje, inspiracje z lat 70. i pomieszanie z poplątaniem, które uczyniły z marki jedną z najbardziej pożądanych na świecie, tym razem uzyskały prawdziwie kosmiczny charakter.

Jesienna kampania Gucci nie z tego świata

Lata 50. i 60. większość z nas postrzega zapewne jako okres prawdziwej fascynacji wszechświatem. To właśnie wtedy człowiek po raz pierwszy poleciał w kosmos oraz wylądował na Księżycu. Wtedy trwały już prace nad pierwszymi komputerami, technologia rozwijała się w tempie błyskawicznym, a popkultura nie mogła długo pozostać na to obojętna. Światowe kina zostały zalane przez wracające dziś często do łask filmy (często klasy Z) z kosmitami oraz intergalaktycznymi bataliami na pierwszym planie. Tym razem sięgnęło po nie Gucci, które w nowej kampanii nawiązało do kilku najbardziej kultowych pozycji sci-fi.

Napisy tytułowe a’la „Gwiezdne wojny”, kreatury łudząco podobne do Potwora z Czarnej Laguny oraz kultowe wnętrza Star Trek Enterprise to zaledwie kilka z bardzo wielu inspiracji, które pojawiły się w najnowszej kampanii Gucci. A kosmiczne projekty Michele, w tym błyszczący kostium, którym Rihanna wygrała Coachellę, idealnie wpasowały się w klimat kampanii nie z tej ziemi autorstwa Glena Luchforda. Brytyjski fotograf stale współpracujący z Gucci nakręcił również filmik promujący, gdzie modelki są atakowane przez dinozaury, morskie potwory, a nawet… inter galaktyczne koty. Zobaczcie koniecznie!

Przeczytajcie także

Alchemia według Alessandro Michele, czyli pokaz Gucci jesień-zima 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.