Nowa kampania Local Heroes „Miss World”

Kiedy za oknem już na dobre zawitała jesień, nowa kampania Local Heroes przenosi nas do słonecznej Kaliforni. „Miss World” to zgodnie z filozofią marki, celebracja kobiecej siły, która ma sprawić, że zawsze będziemy czuły się jak zwyciężczynie. Zobaczcie!

Nowa kampania Local Heroes „Miss World”

Dziewczyny z Local Heroes, czyli Areta Szpura i Karolina Słota, słyną z tego, że nie dbają o obecną w modzie sezonowość i nowe projekty wypuszczają, kiedy chcą. Ich najnowsza kolekcja została zainspirowana konkursami piękności, właśnie dlatego gwiazda kampanii Valentina Ruby (Next Models) ma na sobie plastikowe tiary ze sztucznymi, różowymi kryształkami. Kampania „Miss World” nawiązuje również do oldchoolowych Stanów Zjednoczonych i Honey Boo Boo (dziecięcej gwiazdy telewizyjnych konkursów piękności).

Za obiektywem sesji stanął Richie Davies, który swoimi zdjęciami przeniósł nas do Palm Springs w Kalifornii. Sesję stylizowała jedna z najlepszych polskich stylistek Ewelina Gralak. W kolekcji jak zwykle nie brakuje t-shirtów z tekstowymi nadrukami, ale tym razem pojawiły się również dżinsy z napisem „Really Great Personality”, krótkie bluzy „Carbs” czy puchowe kurtki, które idealnie sprawdzą się na chłodne, jesienne dni. Local Heroes to marka, która zawsze podkreśla, że dziewczyny są górą. Tak jest też tym razem, a jej głównym przesłaniem jest to, że nie ma znaczenia jak wyglądamy, bo zawsze możemy czuć się pięknie. Bardzo lubimy – i przesłanie i kolekcję!

Przeczytajcie także
Kampania Local Heroes „Pussy Power”
Local Heroes współpracuje z ulubioną marką Beyoncé

ZobaczSchowaj komentarze

Pomagamy najmłodszym w Dzień Świątecznych Skarpet razem z TK MAXX

Świąteczne skarpetki to już chyba klasyka bożonarodzeniowych stylizacji. W gwiazdki, płatki śniegu, reniferki czy prezenty, ta część garderoby jak mało co innego potrafi wprawić nas w świąteczny nastrój. W dodatku, to idealny pomysł na prezent, który w tym roku, dzięki sklepom TK MAXX, może również wspomóc potrzebujących. Sieciówka ogłosiła tegoroczne Mikołajki Dniem Świątecznych Skarpet, a cały dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na podopiecznych programu Akademia Przyszłości Stowarzyszenia WIOSNA. Jak dołączyć do akcji? Czytajcie dalej!

Akademia Przyszłości prowadzona przez Stowarzyszenie WIOSNA działa w Polsce od 2003 r. i sukcesywnie pomaga dzieciom, które są w trudnej sytuacji materialnej lub rodzinnej. Program uczy najmłodszych wygrywać tak, by dzisiaj radzili sobie w szkole, a jutro w życiu. Dzięki wolontariuszom, młodzi studenci Akademii Przyszłości nie tylko zyskują motywację do nauki, ale przede wszystkim dzięki poznawaniu swoich silnych stron, wzmacniają pewność siebie. Dzięki temu, osiągają lepsze wyniki w nauce, stają się bardziej otwarte, chętne do współpracy, a na ich twarzach zdecydowanie częściej gości uśmiech.

Sieć sklepów TK Maxx chce włączyć się w tą akcję przekazując jak największą kwotę. Właśnie dlatego zorganizowała akcję na social media, w którą każdy z nas może się włączyć. Jedyne co musimy zrobić to kupić świąteczne skarpetki i wstawić ich zdjęcie na social media, oznaczając partnerów programu @TKMAXX i @AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI oraz wpisując specjalny hashtag #dzienswiatecznychskarpet. Marka za każdy taki post przekaże dodatkowe 5 zł brutto. Dzień Świątecznych Skarpet wypada na 6 grudnia, ale w akcji możemy uczestniczyć od 21. listopada, do Bożego Narodzenie. Obok skarpetek w charytatywnej ofercie marki pojawią się również kartki świąteczne oraz lizaki i czekoladowe monety, a także bożonarodzeniowe Bags for Life. Dochód ze sprzedaży tych produktów również wesprze podopiecznych Akademii Przyszłości. W wydarzenie już włączyła się polska blogosfera oraz między innymi Areta Szpura z Local Heroes, która zawsze jest chętna do pomocy innym. Takie inicjatywy lubimy i zachęcamy do udziału!

Przeczytajcie także

Nietypowe Święta według TK Maxx

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odcinek 12. : zimowa stylizacja Olivii Palermo

PARFOIS

TOREBKA
119 ZŁ

BERSHKA

KURTKA
199 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 zł

H&M

BUTY
74,90 ZŁ

H&M

SPODNIE
99,90 ZŁ

MANGO

KOSZULA
119 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.