Nowa kampania Local Heroes „Miss World”

Kiedy za oknem już na dobre zawitała jesień, nowa kampania Local Heroes przenosi nas do słonecznej Kaliforni. „Miss World” to zgodnie z filozofią marki, celebracja kobiecej siły, która ma sprawić, że zawsze będziemy czuły się jak zwyciężczynie. Zobaczcie!

Nowa kampania Local Heroes „Miss World”

Dziewczyny z Local Heroes, czyli Areta Szpura i Karolina Słota, słyną z tego, że nie dbają o obecną w modzie sezonowość i nowe projekty wypuszczają, kiedy chcą. Ich najnowsza kolekcja została zainspirowana konkursami piękności, właśnie dlatego gwiazda kampanii Valentina Ruby (Next Models) ma na sobie plastikowe tiary ze sztucznymi, różowymi kryształkami. Kampania „Miss World” nawiązuje również do oldchoolowych Stanów Zjednoczonych i Honey Boo Boo (dziecięcej gwiazdy telewizyjnych konkursów piękności).

Za obiektywem sesji stanął Richie Davies, który swoimi zdjęciami przeniósł nas do Palm Springs w Kalifornii. Sesję stylizowała jedna z najlepszych polskich stylistek Ewelina Gralak. W kolekcji jak zwykle nie brakuje t-shirtów z tekstowymi nadrukami, ale tym razem pojawiły się również dżinsy z napisem „Really Great Personality”, krótkie bluzy „Carbs” czy puchowe kurtki, które idealnie sprawdzą się na chłodne, jesienne dni. Local Heroes to marka, która zawsze podkreśla, że dziewczyny są górą. Tak jest też tym razem, a jej głównym przesłaniem jest to, że nie ma znaczenia jak wyglądamy, bo zawsze możemy czuć się pięknie. Bardzo lubimy – i przesłanie i kolekcję!

Przeczytajcie także
Kampania Local Heroes „Pussy Power”
Local Heroes współpracuje z ulubioną marką Beyoncé

ZobaczSchowaj komentarze

Podsumowanie roku 2016: najlepsze polskie kampanie

Pomimo, że polska branża mody nadal czeka na fashion week z prawdziwego zdarzenia, nie da się ukryć, że ostatnie 12 miesięcy było niezwykle udane i owocne dla rodzimych marek i projektantów. Najgorętsze nazwiska potwierdziły swoją pozycję, ale też zaprezentowały nowe oblicze, młodzi twórcy pokazali, że są nie tylko piekielnie zdolni, ale też nieustraszeni, a coraz więcej projektantów odnosi sukcesy za granicą. Wszyscy wiemy jednak, że dobra kolekcja to jedynie połowa sukcesu, a o ostatecznym efekcie kreatywnych wysiłków w dużej mierze decydują spójne działania marketingowe. Jakie były zatem nasze ulubione kampanie reklamowe polskich marek modowych w 2016 roku? Zobaczcie już teraz.

Podsumowanie roku 2016: najlepsze polskie kampanie
Zaquad jesień-zima 2016 (fot. Łukasz Pukowiec)
Świetne projekty Anny Banaczek, piękna Emilia Nawarecka i klimatyczne fotografie piekielnie zdolnego Łukasza Pukowca, który z sukcesami pracuje na swoje nazwisko także za granicą – tak w skrócie przedstawia się najnowsza kampania młodej polskiej marki, Zaquad. Za serca ujęła nas nie tylko nastrojowa sesja wizerunkowa, ale także kolekcja – skierowana do niebojących się trendów, ale mających jednocześnie poszanowanie dla klasyki kobiet, ceniących elegancję, ale także oryginalność i modowe zacięcie. Lubimy i trzymamy kciuki za dalszy rozwój.
ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.