Nowa kampania Local Heroes „Miss World”

Kiedy za oknem już na dobre zawitała jesień, nowa kampania Local Heroes przenosi nas do słonecznej Kaliforni. „Miss World” to zgodnie z filozofią marki, celebracja kobiecej siły, która ma sprawić, że zawsze będziemy czuły się jak zwyciężczynie. Zobaczcie!

Nowa kampania Local Heroes „Miss World”

Dziewczyny z Local Heroes, czyli Areta Szpura i Karolina Słota, słyną z tego, że nie dbają o obecną w modzie sezonowość i nowe projekty wypuszczają, kiedy chcą. Ich najnowsza kolekcja została zainspirowana konkursami piękności, właśnie dlatego gwiazda kampanii Valentina Ruby (Next Models) ma na sobie plastikowe tiary ze sztucznymi, różowymi kryształkami. Kampania „Miss World” nawiązuje również do oldchoolowych Stanów Zjednoczonych i Honey Boo Boo (dziecięcej gwiazdy telewizyjnych konkursów piękności).

Za obiektywem sesji stanął Richie Davies, który swoimi zdjęciami przeniósł nas do Palm Springs w Kalifornii. Sesję stylizowała jedna z najlepszych polskich stylistek Ewelina Gralak. W kolekcji jak zwykle nie brakuje t-shirtów z tekstowymi nadrukami, ale tym razem pojawiły się również dżinsy z napisem „Really Great Personality”, krótkie bluzy „Carbs” czy puchowe kurtki, które idealnie sprawdzą się na chłodne, jesienne dni. Local Heroes to marka, która zawsze podkreśla, że dziewczyny są górą. Tak jest też tym razem, a jej głównym przesłaniem jest to, że nie ma znaczenia jak wyglądamy, bo zawsze możemy czuć się pięknie. Bardzo lubimy – i przesłanie i kolekcję!

Przeczytajcie także
Kampania Local Heroes „Pussy Power”
Local Heroes współpracuje z ulubioną marką Beyoncé

ZobaczSchowaj komentarze

Pierwsza kampania Clare Waight Keller dla Givenchy

Czy właśnie jesteśmy świadkami momentu, w którym nasycone znanymi twarzami oraz popularnymi przyjaciółkami Riccarda Tisci kampanie Givenchy przechodzą do historii? Nowa dyrektor kreatywna marki, Clare Waight Keller ewidentnie ma na nią zupełnie inny plan, co zresztą tylko potwierdza zaprezentowany właśnie przedsmak pierwszej sesji wizerunkowej zrealizowanej pod jej kreatywnym kierunkiem.

Wszystko wskazuje na to, że wraz z odejściem Tisci z francuskiego domu mody, nastąpił rozpad „Givenchy Family”, do której należały chociażby Kendall Jenner, Candice Swanepoel czy Mariacarla Boscono. Nowa dyrektor kreatywna marki, Clare Waight Keller, która objęła stanowisko w maju, w swojej pierwszej kampanii stawia także na wyjątkowe wrażenia wizualne, ale zapewniane przez osobliwą kompozycję i projekty, a nie popularne nazwiska. Skądinąd inspirujący przesyt, jaki zapewniały kampanie autorstwa Tisci ustąpiły miejsca czarno-białym, sensualnym zdjęciom, jakie wykonał legendarny Steven Meisel.  Sesja zatytułowana „Transformative seduction” ma symbolizować kierunek, jaki przynajmniej na początku, zdecydowała się obrać Keller. To więc pisanie nowego rozdziału marki i wyglądanie w przyszłość, ale jednocześnie posłużenie się wpływem Huberta de Givenchy i uczynienie z jego twórczości największej inspiracji. Na fotografiach możemy zobaczyć też pierwsze projekty Brytyjki dla domu mody: transparentną sukienkę z czarnej koronki i jedwabne, garniturowe spodnie.

Na pełną odsłonę interpretacji francuskiej marki przez nową dyrektor kreatywną będziemy musieli poczekać do października, kiedy to pokaże w Paryżu zarówno damską, jak i męską kolekcję. Biorąc jednak pod uwagę to, jak bardzo jej podejście do branży różni się od tego reprezentowanego przez Riccardo Tisci, pisany przez nią rozdział będzie na pewno bardzo ekscytujący.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.