Najpopularniejsze życzenia w gabinetach chirurgii plastycznej? Nos Meghan Markle!

Meghan Markle, a właściwie jej nos jest najczęściej wybierany podczas wizyt u chirurga plastycznego. Dlaczego akurat ta część twarzy przyszłej księżnej Walii tak zachwyciła kobiety na całym świecie i czy zabieg faktycznie daje iście królewski efekt?

Kiedy książę Harry i Meghan Markle ogłosili przedwczoraj swoje zaręczyny, świat wydał pisk podekscytowania. Przyszła księżna przez ten czas została poddana naprawdę kompleksowej analizie,a obsesja naśladownictwa jej wyglądu zaczyna przybierać niepokojące wręcz rozmiary. Co innego jednak inspiracja fryzurą, a co innego… kształtem nosa, który jak się okazuje jest najpopularniejszym obecnie życzeniem w gabinetach chirurgów plastycznych.

Stephen T. Greenberg, nowojorski chirurg plastyczny w rozmowie z Allure przyznał, że pacjentki już od pół roku przychodzą do niego z prośbą o zrobienie nosa dokładnie takiego jaki ma Meghan Markle. Jego zdaniem ta popularność wynika z tego, że nos przyszłej księżnej jest ładny, ale nie doskonały. Z profilu widać, że ma leciutki garb, którego zupełnie nie widać kiedy patrzy się na niego wprost. Na nosie się jednak nie kończy – zabójcze kości policzkowe i szczęka Markle są również na listach życzeń pacjentów. Według Greenberga, przyszła księżna, oficjalnie zdetronizowała prawdziwe gwiazdy, czyli Kim Kardashian i Kylie Jenner, których wygląd wcześniej były najbardziej pożądany wśród kobiet odwiedzających klinikę.
Od ogłoszenia zaręczyn liczba osób zainteresowanych  zmianą swojego wyglądu jeszcze wzrosła i im bliżej ślubu tym będzie ich jeszcze więcej. Podobnie jak efekt Kylie Jenner, Royal Effect ma realny wpływ na kształtowanie się praktyk w chirurgii plastycznej.
Nas zastanawia jedno, czy Markle wie o tym całym zamieszaniu wokół jej nosa?

 

ZobaczSchowaj komentarze

Ślub księcia Harrego i Meghan Markle. Zobaczcie, kto przybył na ceremonię

Sakramentalne „tak”, powiedzieli wczoraj w kaplicy św. Jerzego na zamku w Windsorze książę Harry i Meghan Markle. Ceremonię na całym świcie obserwowało miliony ludzi. Na królewskiej uroczystości nie mogło zabraknąć członków rodziny królewskiej m.in.: królowej Elżbietay II, księcia Filipa, księcia Karola, który pod nieobecność ojca panny młodej, poprowadził ją do ołtarza, księżny Kornwalii Camilla oraz książę William z księżną Kate. Ale także gości z pierwszych stron gazet. Wśród blisko sześciuset zaproszonych znaleźli się:  Victoria i David Beckham, Idris Elba obecny dyrektor kreatywny Louis Vuitton, Amal i George Clooney, James Blant i Oprah Winfrey, a nawet była dziewczyna księcia Harrego. Biskup Michael Curry wygłasza takie kazanie o miłości, że nikt w kościele nie potrafi ukryć uśmiechu.  Zobaczcie zdjęcia państwa młodych i zaproszonych gości.

Ślub księcia Harrego i Meghan Markle. Zobaczcie, kto przybył na ceremonię
Królowa Elżbieta II
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności