Nenukko podbija Holandię!

Sukcesy polskich marek zawsze cieszą, szczególnie jeśli mają swoje źródło na scenie międzynarodowej. Dzisiaj informujemy o kolejnym: w miniony weekend  swoją najnowszą kolekcję na holenderskim festiwalu FashionClash zaprezentowało Nenukko  i, jak zwykle w przypadku tej marki, moda połączyła się z ideowym zaangażowaniem.

Nenukko podbija Holandię!

Festiwal FashionClash odbywa się w Maastricht już od ośmiu lat. Co roku to holenderskie miasto zamienia się w centrum modowe, gdzie projektanci oraz artyści mogą podzielić się swoimi projektami, a robią to na najróżniejsze sposoby. Podczas FashionClash możemy zobaczyć pokazy, wystawy jak i działania performatywne. I to właśnie w tym miejscu Nenukko zaprezentowało swoje najnowsze projekty, dzięki wsparciu Instytutu Adama Mickiewicza promującego od kilku lat polski design za granicami w ramach programu „Wystawiajmy się!”.

Marka Nenukko słynie ze swojego społecznego zaangażowania. Ich kolekcje to nie tylko charakterystyczny styl, który cechują geometryczne konstrukcje oraz oversize’owe formy, ale również kryjący się za nimiprzekaz. Nenukko nie stroni od podejmowania istotnych dla swoich projektantek tematów, jak ochrona środowiska czy związek człowieka z naturą, dlatego również kolekcja zaprezentowana podczas FashionClash to nie tylko ubrania, ale historia wokół nich. „Interlude.Distrupted”, bo tak brzmi jej nazwa, to opowieść o relacji pomiędzy ubiorem a ludzkim ciałem. Wykorzystane w kolekcji dżins oraz drelich stanowią pewien symbol tarczy, która oddziela nas od świata zewnętrznego.

Debiutowi kolekcji towarzyszy również prezentacja najnowszej sesji zdjęciowej autorstwa Pszemka Dzenisa. Surowe zdjęcia to fantazja na temat ostrych załamań oraz kontrastów, które są metaforą wspomnianych relacji.

Nenukko, gratulujemy!

ZobaczSchowaj komentarze

Britney Spears, Mariah i Spice Girls wracają w nowej kolekcji Local Heroes „Heartcore”

Informacja o odejściu Arety z Local Heroes zaskoczyła niejedną osobę, a na ustach wszystkich pojawiło się pytanie „co będzie dalej?”. My już wiemy. Streetwearowy ulubieniec właśnie zaprezentował nową kampanię i kolekcję „Heartcore”. Jak Karolina Słota poradziła sobie jako solowy dyrektor kreatywny marki? Zobaczcie sami!

Britney Spears, Mariah i Spice Girls wracają w nowej kolekcji Local Heroes „Heartcore”

Local Heroes na swoim koncie ma już wiele sukcesów. Ich projekty nosiły Rihanna, Cara Delevingne, a sama marka ze spontanicznego pomysłu na t-shirty ze śmiesznymi sloganami zamieniła się w jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów w Polsce i na świecie. Nie możemy w końcu nie wspomnieć o współpracy z Disneyem, które było wielkim osiągnięciem w rozwoju marki. Kolekcje inspirowane kultowymi latami 90., gwiazdami popkultury, zawsze są projektowane od dziewczyn dla dziewczyn. I tak jest również w przypadku najnowszej odsłony o zadziornej nazwie „Heartcore”.

Karolina, tym razem jako solowy dyrektor kreatywny, postawiła na to, z czym większość z nas doskonale kojarzy Local Heroes, czyli lata 90. i wczesne 2000. Chociaż o tych drugich, większość z nas pewnie wolałaby zapomnieć, Local Heroes w kolekcji „Heartcore” udaje się wyciągniąć z tej dekady to co najlepsze, inspirując się nikim innym jak divami muzyki pop. W kolekcji nie brakuje bowiem nawiązań do Mariah Carey, Spice Girls czy samej Britney Spears. Wystarczy spojrzeć na skarpetki z podobizną piosenkarki czy koszulki i czapki z napisem „not that innocent”. Co więcej, w kolekcji jak zwykle nie zabrakło mieszanki dziewczęcych krojów w postaci sukienek slip-on, spódniczek czy pudrowego różu z bardziej prowokującymi elementami jak prześwitujący, siateczkowy top. Bazowymi kolorami jest krwista czerwień oraz czerń, połączenie idealnie odzwierciedlające nazwę kolekcji, która każdego wielbiciela Local Heroes przyprawi o szybsze bicie serca. Karolina, brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

Trend alert: kosmetyki w kolorze różowego złota

Artdeco

Rozświetlacz
86,90 zł

Givenchy

Krem do twarzy L'Intemporel Global Youth Divine Rich Cream
659 zł

Sally Hansen

Lakier do paznokci Color therapy
23,79 zł

Tom Ford

Orchid Soleil woda perfumowana
od 299 zł

Sephora

Once Upon a Look -Paleta do makijażu oczu
109 zł

GlamGlow

Krem z rozświtlającymi drobinkami
185 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.