Nausznica od moie

Kolczyki to klasyk, jeśli chodzi o biżuterię na uszy, ale w ostatnich latach coraz większą popularność zyskują nieco bardziej oryginalne ozdoby. Jedną z nich są nausznice, czyli biżuteria, którą nosimy jak kolczyki na krawędzi ucha. My jesteśmy fanami tej z moie jewelry w odcieniu różowego złota. Pięknie zdobi każde ucho i jest bardzo efektownym dodatkiem podczas wieczornych wyjść. W szczególności, jeśli mamy ładnie upięte włosy, które dodatkową ją odsłonią. Polecamy!

Kup TUTAJ!


Zakupy

MOIE JEWELRY

KOLCZYKI
340 ZŁ

MOIE JEWELRY

KOLCZYKI
340 ZŁ

MOIE JEWELRY

NASZYJNIK
800 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Siła kontrastu w kolekcji MMC Studio wiosna-lato 2018

Michał Zaczyński w swojej recenzji ostatniego pokazu Gosi Baczyńskiej napisał, że projektantkę obecnie „od konkurencji dzielą lata świetlne”. To samo można moim zdaniem powiedzieć o Ilonie Majer i Rafale Michalaku, którzy doskonale wiedzą, że nikomu nie muszą już nic udowadniać. Może to właśnie ten swego rodzaju luz i swoboda w tworzeniu tego, na co ma się zwyczajnie ochotę sprawia, że ich kolekcje tak bardzo przemawiają do odbiorcy?

Siła kontrastu w kolekcji MMC Studio wiosna-lato 2018

Jak co sezon, także i tym razem MMC Studio jako pierwsze zaprezentowało swoje propozycje na nadchodzącą wiosnę i lato i, jak co sezon, można było wyraźnie zauważyć, że reprezentacja siedzących w pierwszym rzędzie kolegów i koleżanek projektantów jest zdecydowanie większa niż na innych pokazach. Czy inni rodzimi twórcy chcieli wybadać co tym razem wymyślili Michalak i Majer czy przyszli, tak zwyczajnie, podziwiać wyjątkowe projekty i oryginalną oprawę pokazu? Oba scenariusze są wielce prawdopodobne.

MMC Studio to wyjątkowy twór na polskiej mapy mody, bo zarówno Majer, jak i Michalak oprócz kreowania własnej marki, od lat projektują regularne kolekcje dla innych marek z nieco niższego przedziału cenowego. Dostosowując się do realiów rynku i zasad biznesu na tych właśnie polach, markę autorską mogą więc traktować jako swego rodzaju artystyczną odskocznię, oazę oryginalności i miejsce, w którym mogą dać totalny upust swojej kreatywności. A tej ostatniej im absolutnie nie brakuje.

To, co Michał Zaczyński napisał ostatnio na swoim blogu o Gosi Baczyńskiej można moim zdaniem spokojnie odnieść także do duetu z MMC – dawno już znalazł się on bowiem poza branżową konkurencją, a rywalizować może jedynie ze sobą i oczekiwaniami, jakie mogą mieć wobec niego wszyscy fani spragnieni mody nietuzinkowej, jednocześnie artystycznej, ale i nadającej się do noszenia, miksującej androgyniczność z obezwładniającym seksapilem i przede wszystkim tworzonej na własnym warunkach. Pokaz zorganizowany w mokotowskim Studiu Las (jak zwykle ukłony dla Kasi Sokołowskiej za reżyserię i Michała Reja za produkcję) oczekiwań absolutnie nie zawiódł, a sprawił wręcz, że rozpływaliśmy się nad każdą sylwetką i szykowaliśmy dla niej myślami miejsce w swojej szafie.

Punktem wyjścia do stworzenia kolekcji na wiosnę-lato 2018 były kontrasty, które przejawiały się  pod naprawdę wieloma postaciami: od tradycyjnego zestawienia czerni z bielą, przez bardziej zaskakujące połączenia kolorystyczne, miksowanie faktur, duet błysk&mat, grube dzianiny zarzucone na nagie ciało, aż po stylizacje bazujące na połączeniu charakterystycznych już dla marki puchówek z sukienkami z transparentnej siateczki czy oversize’owej marynarki w kratę z cekinową mini sukienką. Także i tym razem mogliśmy podziwiać osobliwe podejście projektantów do dekonstrukcji, odwagę w poszukiwaniu i stosowaniu nowych, innowacyjnych form, ale także rozwiązań technologicznych. Tak było chociażby w przypadku transparentnych folii nadających efekt w stylu „wet look” czy autorskich nadruków wykorzystanych zarówno na ubraniach, jak i na butach będących efektem kolejnej już współpracy z marką Badura.

Analizując poszczególne kolekcje niektórych zagranicznych i polskich projektantów dochodzimy do wniosku, że niektórym lepiej wychodzą sezony letnie, a innym – jesienne. I nie ma w tym nic dziwnego, szczególnie, że jedni specjalizują się w okryciach wierzchnich, inni w podkreślających figurę, kobiecych sukienkach, a jeszcze inni w określonym rodzaju obuwia i akcesoriów. W przypadku marki MMC te rozważania są jednak zbędne, bo, najzwyczajniej w świecie, jej twórcom wychodzi po prostu wszystko.

 

Pokaz współtworzyli i partnerowali mu: Katarzyna Sokołowska (reżyseria i choreografia), Joanna Strzelecka (producent wykonawczy), Michał Rej (produkcja), Agnieszka Ścibior (stylizacja), Aleksandra Dziura (asystent producenta), Anna Szczęsna (scenografia), Kevin Murphy (włosy), MAC (makijaże), Semilac (stylizacja paznokci), Sonia (materiały i tekstylia), Badura (buty), Elixa (biżuteria), Fruttisecco (oprawa baru), Puff Buff (oświetlenie).

 

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.