Najlepiej i najgorzej ubrane gwiazdy: 20.03.-24.03.2017

Tego tygodnia odbyło się wiele wydarzeń kulturalnych i filmowych, takich jak rozdanie nagród Onetu, Orłów, premiera filmu „Amok” oraz pokaz nowej kolekcji Łukasz Jemioła. Spośród wszystkich gości tym imprez, wybraliśmy najlepiej i najgorzej ubranych.

Najlepiej i najgorzej ubrane gwiazdy: 20.03.-24.03.2017
NIE: Agata Buzek – rozdanie Orłów
Aktorka nie za dobrze wygląda w kompletnie zasłaniających ciało, ciężkich strojach. Chętniej widzielibyśmy ją w bieliźnianych sukienkach na ramiączkach lub męskich garniturach narzuconych na seksowne koronki. Przy tak smukłej sylwetce, przydałoby się więcej odwagi i pazura.
ZobaczSchowaj komentarze

Zostań królową wyprzedaży!

Pomimo tego, że niektóre sklepy z wyprzedażami ruszyły już dobre kilka dni temu, to właśnie przerwa między Świętami a Nowym Rokiem jest momentem, w którym znaczna większość popularnych marek obniża ceny swoich jesienno-zimowe kolekcji. Mimo corocznych „postanowień poprawy”, scenariusz z reguły wygląda identycznie: skuszone perspektywą kupna ubrań i dodatków po obniżonej cenie pędzimy do zakupowej dżungli, kupujemy dużo, niepotrzebnie, a ostatecznie z większości zakupionych rzeczy nawet nie korzystamy. Dziś podpowiemy wam nie tylko jak wyjść zwycięsko z tego starcia, ale jak zostać istną królową wyprzedaży – zobaczcie i ruszajcie na łowy!

Zostań królową wyprzedaży!
Zrób listę rzeczy, na które chcesz „zapolować”
Powiecie pewnie, że nie ma w tym nic odkrywczego, my jednak proponujemy podejść do tego tematu trochę inaczej niż zazwyczaj. Zamiast ogólnego planu, co chcecie kupić na wyprzedażach, przygotujcie sobie listę konkretnych produktów, które wpadły wam w oko. Jeśli robicie zakupy online, dodajcie strony z konkretnymi rzeczami do wirtualnej listy życzeń, a jeśli wolicie kupować stacjonarnie spiszcie ich numery seryjne i wyszukajcie w sklepie, do którego się wybieracie. Uwierzcie nam, zaoszczędzicie w ten sposób sporo czasu i dodatkowo zwiększycie swoje szanse na szybki zakup ciuchów, które cieszą się największą popularnością.

Kiedy startują wyprzedaże w 2017 roku:

15.12.2017

  • H&M
  • H&M Home
  • Mango
  • New Look
  • Massimo Dutti
  • C&A
  • Deichmann

18.12.2017

  • Answear.com
  • F&F
  • Sizeer
  • Wojas
  • Kazar
  • Wittchen

27.12.2017

  • Zara
  • Bershka
  • Oysho
  • Stradivarius
  • Pull&Bear
  • Reserved
  • Sinsay
  • Zalando
  • House
  • Mohito
  • Cropp
  • Parfois
  • Vistula
  • Wólczanka
ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności