Nadszedł czas na wielki powrót Winony Ryder

Dwie dekady temu była jedną z najpopularniejszych aktorek w Hollywood. Potem delikatnie wycofała się z pierwszego szeregu, lecz właśnie nadeszły czasy, w których Winona Ryder chce powrócić. To może się udać!

Podczas gdy wszystkie gwiazdy dostosowały się do czasów Internetu, a Meryl Streep namawia inne aktorki na wspólne selfie, Winona Ryder pozostała niewzruszona. Jak głoszą wieści wciąż ogląda filmy na kasetach VHS, a ważne wiadomości z telefonu stacjonarnego (sic!) nagrywa na kasety magnetofonowe. To brzmi dziwnie, lecz czy przypadkiem nie jest trochę urocze w 2016 roku, gdy chętnie wracamy do lat 90.?

To chyba idealny moment na powrót takiego oryginała jak Winona. Jeszcze dziesięć lat temu media patrzyły na nią z lekkim zdziwieniem, lecz teraz idealnie wpisuje się w sentyment za latami bez ciągłego dostępu do sieci, za to z wieloma innymi atrakcjami.

Czytaj także: Winona Ryder i zakupy z dreszczykiem

W tym klimacie będzie utrzymany nowy serial, którym Ryder chce wrócić do czołówki Hollywood. Ma na to szanse, bo „Stranger Things”, który swoją premierę na Netflixie będzie miał 15. lipca, zapowiada się naprawdę obiecująco. Cała opowieść będzie krążyła wokół zaginięcia małego chłopca, w którego matkę wcieli się aktorka. Miasteczko w Indianie, policyjne śledztwo, tajne eksperymenty rządowe, nadprzyrodzone siły… Twórcy nie ukrywają, że swoją ośmioodcinkową produkcją chcą złożyć swoisty hołd kinematografii lat 80.

Ten serial oraz praca nad przyjmowaną bardzo skrajnie drugą częścią „Soku z żuka” (nie ma jeszcze daty premiery) mogą sprawić, że Winona na dobre wróci do pierwszej ligi. Przypomnijmy, że pierwsza część słynnej opowieści Tima Burtona uczyniła z niej prawdziwą gwiazdę i pozwoliła wejść do historii Hollywood. Liczne nagrody branżowe, a także czołówki w rankingach na najważniejsze postacie w historii kina sprawiły, że wszyscy byli przekonani o nieśmiertelności pięknej aktorki.

Ta ostatnia znana jest ze swojej wybredności i perfekcjonizmu. Te dwie rzeczy sprawiły, że pierwszą dekadę XXI wieku Winona grała bardzo mało, często w filmach i serialach, które nie cieszyły się dużym powodzeniem. Wtedy też przyszły nominacje nagród, lecz nie do tych, do których Ryder była przyzwyczajona (ma na swoim koncie m.in. Złotego Globa), a więc złowrogie Złote Maliny.

Czytaj także: Ikona (w) stylu vintage: Winona Ryder

Teraz wydaje się, że aktorka wyszła z twórczego dołka. Talentu Ryder nie brakuje, urody również. Być może czas najwyższy przypomnieć hasło z tatuażu jej dawnego narzeczonego, Johnnego Deppa: „Winona Forever”? Oby!

ZobaczSchowaj komentarze

Najnowsze badania Netflixa powinny ucieszyć właścicieli psów i kotów!

Netflix przeprowadził badania, które jednoznacznie potwierdzają, że 78% z nas najchętniej zasiada przed telewizorem w towarzystwie … domowych pupili. A zastanawialiście się kiedyś czy właściciele psów i kotów preferują te same seriale? Okazuje się, że nie. Jeśli jesteście ciekawi wyników przeczytajcie poniższy raport, a wszystko stanie się jasne.

Na pytanie co kochamy mocniej od seriali, każdy właściciel kota czy psa od razu odpowie, że swojego czworonożnego przyjaciela. Obecnie miłość do zwierząt domowych przybrała niespotykane dotąd rozmiary – po ulicach Bombaju jeżdżą specjalne taksówki dla czworonogów, we Włoszech można wziąć zwolnienie lekarskie na chorego pupila, a w USA pawie są emocjonalnym wsparciem. Nasi czworonożni przyjaciele towarzyszą nam niemała w każdej codziennej aktywności. Doskonale wyczuwający trendy Netflix postanowił przeprowadzić badania i sprawdzić czy w towarzystwie ukochanych czworonogów oddajemy się także oglądaniu wspólnie filmów. Wyniki jednoznacznie potwierdziły, że większość z nas, bo aż 78%, ogląda ukochane seriale w towarzystwie merdających lub miauczących przyjaciół.

Nic dziwnego, bo oglądanie programu ze zwierzakiem ma całe mnóstwo zalet. Nasz towarzysz nie wykorzysta spoilerów, nie będzie kłócił się o pilota ani nie oceni naszych wyborów. No i zdaniem 35% osób, futrzaki pomagają przetrwać smutne lub straszne sceny, i nie uciszają nas kiedy na bieżąco komentujemy to co pojawia się na ekranie.

Zwierzęta chętnie uczestniczą we wspólnym oglądaniu seriali czy filmów, ponieważ wyczuwają, że jesteśmy wtedy spokojni i odprężeni, co zachęca je do zbliżenia się i nawiązania kontaktu. Jedne zwierzaki wybierają wtulanie się w człowieka tak, aby dotykać go jak największą powierzchnią swojego ciała, a inne czują się najlepiej leżąc przy łóżku czy kanapie. Pamiętajmy, że podczas wspólnego odpoczynku, w organizmie naszego zwierzaka uwalnia się serotonina odpowiedzialna za jego dobry nastrój – mówi Piotr Wojtków, behawiorysta i trener szkolenia psów.

Ale pochłanianie seriali z pupilem u boku to nie tylko przyjemne wrr-ażenia. Ponad połowa respondentów z Polski (52%) musiała ustąpić miejsca swoim czworonożnym towarzyszom, 20% zachęcało ich do cierpliwego oglądania programu nieco dłużej za pomocą smakołyków, a niektórzy (11%) posunęli się nawet do wyłączenia programu, jeśli nie przypadł on do gustu ich pupilom.

Ale to nie wszystko. Badania pokazały też ciekawe wnioski dotyczące preferencji w wyborze seriali. Otóż właściciele psów chętnie oglądają House of Cards oraz filmy i seriale akcji, takie jak Narcos, czy Jessika Jones. Kociarze wolą natomiast Czarne lustro, The Crown czy Stranger Things. A miłośnicy ptaków stawiają na komedie takie jak Przyjaciele z uniwerku czy ekranizację Ani z Zielonego Wzgórza, czyli serial Ania, nie Anna. Spokojnie są też punkty wspólne. Jeden program gromadzi przed ekranami wszystkich bez wyjątku i jest to serial– Orange is the New Black.

Jesteśmy ciekawi, czy zgodzilibyście się z wynikami. Głosujcie w naszej ankiecie.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności