Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 31.07-06.08.2017

Miniony tydzień upłynął nie tylko pod znakiem ekscytujących, limitowanych kolekcji i zaskakujących decyzji kierownictw niektórych wydawnictw, ale przede wszystkim… pieniędzy, które, co tu dużo mówić, rządzą modą, popkulturą i sportem. Od zatrważających cen za biżuterię sygnowaną nazwiskiem rapera, po najgorętszy (i najdroższy) sportowy transfer sezonu, oto wszystko, co musicie wiedzieć, aby być na bieżąco.

Conde Nast zamyka siostrzane tytuły „Vogue Italia”

Zmian na włoskim rynku prasy ciąg dalszy. Po rewolucji, jaką przeprowadza nowy naczelny „Vogue Italia” Emanuele Farnetti, tym razem kluczowe decyzje podjęło kierownictwo włoskiego Conde Nast. Chodzi o zamknięcie kilku siostrzanych tytułów magazynu: skierowanego do mężczyzn „L’Uomo Vogue”, poświęconego modzie ślubnej „Vogue Sposa”, dzieciom „Vogue Bambini” i akcesoriom „Vogue Gioiello”. Jak uzasadnia prezes Conde Nast Italia Fedele Usai, kroki te mają umożliwić skupienie się na najważniejszych i najbardziej prestiżowych tytułach. Ostatnie numery wyżej wspomnianych czasopism pojawią się w sprzedaży w grudniu.

Khloe Kardashian zostanie… mentorką młodych projektantów

Siostry Kardashian-Jenner lubią imać się różnych zajęć, nie zawsze idealnie korespondujących z ich predyspozycjami, jednak najnowsze zadanie, jakie dostała Khloe Kardashian, jest chyba najbardziej dyskusyjne ze wszystkich. Młodsza siostra Kim na nadchodzącym tygodniu mody w Nowym Jorku zostanie bowiem… mentorką młodych, aspirujących projektantów. Wszystko w ramach projektu i grupowego pokazy VFiles, który umożliwi młodym twórcom zaprezentowanie swojej kolekcji na oficjalnym wybiegu New York Fashion Week. Czy naprawdę nie było kogoś, kto miałby więcej doświadczenia związanego z modą?

„Poster Girl” – wyjątkowa, kapsułowa kolekcja od Prady

Po limitowanej kolekcji stworzonej we współpracy z platformą My Theresa, włoska marka przygotowała kolejną gratkę dla wszystkich swoich fanek. W skład linii, która będzie dostępna w wybranych butikach stacjonarnych oraz u dystrybutorów internetowych, wejdą bluzy i koszulki, zarówno z długim, jak i krótkim rękawem, wszystkie pokryte nadrukami stylizowanymi na retro plakaty. Koszt t-shirtu to około 1200 złotych, a bluzy – 2800 złotych.

Biżuteria Yeezy dostępna w Colette

Mimo że do ostatecznego zamknięcia Collete pozostały jedynie 4 miesiące, paryski butik nie przestaje wprowadzać do swojego portfolio nowych marek i kolekcji. Jedną z ostatnich jest limitowana linia biżuterii z czwartej kolekcji Kanyego Westa, stworzona wspólnie ze gigantem przemysłu biżuteryjnego, marką Jacob & Co. Inspirowana florencką sztuką z XIV wieku, zawiera w sobie masywne pierścionki, różnego rodzaju wisiorki i medaliony z wizerunkiem Matki Boskiej oraz Archanioła Gabriela. Niestety nie należy do tanich – jej ceny dochodzą nawet do 16 tysięcy euro. Sami oceńcie, czy warto.

To koniec pewnej epoki: Neymar Jr. odchodzi z Barcelony do PSG

Wszyscy fani FC Barcelona oraz duetu Neymar-Messi będą musieli pogodzić się z tym, że brazylijska gwiazda futbolu po 9 latach kończy swoją przygodę z „dumą Katalonii”. Transfer, który podobno był podyktowany tym, że Neymar wreszcie chciał wyjść z cienia Messiego, nie odbył się jednak bez poważnych komplikacji. Piłkarz sam bowiem musiał wykupić w Barcelonie swoją kartę zawodniczą, wartą, bagatela 222 miliony euro (wykupienie jej przez PSG oznaczałoby naruszenie regulacji UEFA, co z kolei mogłoby prowadzić nawet do wykluczenia francuskiej drużyny z Ligi Mistrzów). Nawet jeśli Neymar faktycznie wyłożył tę kwotę z własnej kieszeni (w co wątpi coraz więcej osób), kwota ta szybko mu się zwróci – w Paryżu ma bowiem zarabiać 225 milionów euro rocznie, co uczyni go najlepiej zarabiającym piłkarzem na świecie.

Sesja tygodnia: Valery Kaufman w „Vogue Espana”

Stylizacja tygodnia: Kendall Jenner w sukience Zimmermann i butach Alexandre Vauthier

ZobaczSchowaj komentarze

Chanel, Prada a może Gucci? Dowiedzcie się, które marki były najczęściej wyszukiwane w czasie Tygodni Mody

Fashion Week za nami, więc czas na podsumowania. Jak myślicie, które pokazy były tymi, które wzbudziły największe emocje? Szpitalny klimat w czasie pokazu Gucci czy może drony na wybiegu Dolce&Gabbana, a może najwięcej zamieszania w sieci wprowadził jesienny klimat z pokazu Chanel? Portal Business of Fashion opublikował listę dzięki, której możemy się dowiedzieć, które marki były najpopularniejsze w czasie poszczególnych Tygodni Mody. Wszystkie dane użytkowników Instagrama. Jak się okazało w Nowym Jorku rządził Tom Ford, w Londynie wydarzeniem tygodnia była ostatnia kolekcja Christophera Baileya. W Mediolanie Prada została wyprzedzona przez surrealistyczny pokaz Gucci natomiast w Paryżu triumfowało Chanel. Pełne listy znajdziecie poniżej.

Marki z największym zainteresowaniem w czasie Tygodnia Mody w Nowym Jorku
1. Tom Ford
2. Calvin Klein
3. Ralph Lauren
4. Michael Kors
5. Marc Jacobs

Marki z największym zainteresowaniem w czasie Tygodnia Mody w Londynie
1. Burberry
2. Richard Quinn
3. Christopher Kane
4. Teatum Jones
5. Delpozo

Marki z największym zainteresowaniem w czasie Tygodnia Mody w Mediolanie
1. Gucci
2. Prada
3. Fendi
4. Versace
5. Moschino

Marki z największym zainteresowaniem w czasie Tygodnia Mody w Paryżu
1. Chanel
2. Dior
3. Louis Vuitton
4. Saint Laurent
5. Balmain

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.