Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 27.02-05.02.2017

Debiuty, zmiany, zaskakujące biznesowe decyzje i kolejne odsłony pasjonujących kolaboracji – a wszystko z trwającymi cały czas fashion weekami w tle. Co musicie wiedzieć o tym tygodniu, aby być na bieżąco ze wszystkim, co działo się w branży mody i popkultury? Sprawdźcie już teraz w naszym cyklicznym podsumowaniu.

Gigi Hadid gwiazdą pierwszej okładki „Vogue Arabia”

Śmierć prasy chyba póki co nam nie grozi, a świadczy niech o tym chociażby fakt o coraz to nowszych prasowych tytułach pojawiających się na światowych rynkach. Jednym z nich jest arabska edycja „Vogue’a”, która w tym miesiącu oficjalnie dołączyła do ogromnej rodziny „biblii mody”. Gwiazdą pierwszej okładki, a właściwie okładek, została Gigi Hadid, która dzięki ojcu posiada palestyńskie korzenie. Oczywiście nie przekonało to krytyków, którzy na miejscu Gigi woleliby zobaczyć „prawdziwą Arabkę”. Bez względu na to, kto ma rację, podziwiajmy piękne zdjęcia, jakie na potrzeby projektu wykonał duet Inez & Vinoodh.

Harvard uhonorował Rihannę nagrodą „Humanitarian of the Year”

Barbadoska piosenkarka, uhonorowana została przez prestiżową uczelnię za swoją działalność charytatywną, w tym założenie fundacji zapewniającej pomoc medyczną i edukację dzieciom i młodzieży z najbiedniejszych zakątków świata. W mediach mówi się także o kreacji, w jakiej gwiazda odebrała nagrodę – była to wełniana sukienka marki Monse, pokazana zaledwie kilka tygodni temu na tygodniu mody w Nowym Jorku. Stylizacji dopełniał nowy model torebki Dior.

Dior Beauty pokazał pierwszą kampanię z udziałem Belli Hadid

Furorę w świecie mody nadal robi także młodsza sióstr Hadid, a oprócz pięknych kreacji prezentowanych przez nią na tygodniu mody w Paryżu, od kilku dni możemy podziwiać także pierwszą kampanię zrealizowaną dla Dior Beauty. Pierwszym produktem reklamowanym przez Bellę została maskara Pump’n’Volume. Czekamy na więcej!

A$AP Rocky po raz kolejny współpracuje z marką Guess

Pierwsza odsłona kolaboracji rapera z amerykańską marką była ogromnym sukcesem, nic więc dziwnego, że obie strony wyraziły chęć powstania kolejnej kolekcji. I podczas gdy pierwsza była nieco nostalgicznym wspomnieniem za kultowymi projektami Guess z lat 90., tak najnowsza bierze pod lupę młodzieńczą, a nawet miejscami dziecięcą wyobraźnię rapera. Nazwana „Guess Club”, składać się będzie z kolorowych t-shirtów, kurtek, dżinsów i kapelusików typu „bucket”, a jej ceny mają zaczynać się od 49 dolarów. Guess nie mógł lepiej trafić!

Natalie Massenet dołączyła do zarządu sklepu internetowego Farfetch

18 miesięcy po tym, jak odeszła z założonego przez siebie Net-a-Porter, Natalie Massenet poinformowała w czwartek, że dołączy do zarządu innego giganta e-commerce – Farfetch. Przyznała także, że poważne rozmowy z gigantem zaczęła jedynie kilka tygodni temu. Ryzykowna decyzja czy intuicja jednej z najlepszych bizneswoman w branży mody?

Alexander Wang i adidas zaprezentowali kolejną wspólną kolekcję

Nie tylko A$AP Rocky i Guess podzielili się w minionym tygodniu efektami swojej kolejnej współpracy. Premierę miała także sesja wizerunkowa najnowszej kolekcji stworzonej przez Alexandra Wanga i adidasa. Na kolekcję, która weszła do sprzedaży 1. marca, złożyło się 14 elementów, w tym oscylujące głównie w kolorostyce granatu i burgundu t-shirty, bluzy zapinane na zamek oraz dresowe spodnie. W kampanii sfotografowanej przez Juergena Tellera pokazano także dwa nowe, stworzone w ramach tej współpracy modele buta: „The Run” i „The Clean”, oba wykorzystujące zaawansowaną technologię boost. Lubimy!

Lady Gaga zastąpi Beyonce na festiwalu Coachella

Jeszcze kilka dni temu większość obstawiała, że to duet Daft Punk zastąpi „Bey”, która zrezygnowała z koncertu na Coachelli z powodu zaawansowanej ciąży. Teraz wiemy już jednak, że po raz drugi w historii headlinerem kalifornijskiego festiwalu zostanie kobieta, bowiem to Lady Gaga da na nim swój koncert w miejsce ciężarnej Beyonce. Gwiazda tegorocznego finału Super Bowl dołączy tym samym m.in. do Radiohead i Kendricka Lamara.

Sesja tygodnia: Magdalena Frąckowiak w „Harper’s Bazaar Korea” (fot. Olivia Malone)

Stylizacja tygodnia: Kate Moss w płaszczu Vetements na pokazie Saint Laurent

  • Daniel Mituła

    Mały chochlik się Wam wkradł – raczej 27.02 – 5.03. Zamiast 5.02 ;)

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 20-26.03.2017

Matki próbujące wybić się na popularności swoich dzieci, (dosłowny) mariaż dwóch edycji „Vogue’a” i szokujące projekty luksusowych marek balansujące na granicy skandalicznej brzydoty. W minionym tygodniu czytaliśmy sporo o nowych produktach, wydarzeniach towarzyskich z branży „high fashion” i podziwialiśmy sesje, w których do głosu coraz częściej dochodzą legendarne ikony modelingu z lat 90. Zobaczcie, co jeszcze musicie wiedzieć o ostatnich siedmiu dniach!

ZobaczSchowaj komentarze

Polska moda w Warsaw Concept Store: oto nasz wybór!

LAURA GUIDI

BLUZKA
699 ZŁ

MALLY&CO.

SPÓDNICA
990 ZŁ

ZAHARA LEATHER

TOREBKA
650 ZŁ

THECADESS

SPODNIE
2490 ZŁ

CHAOS

BLUZKA
870 ZŁ

MALLY&CO.

BLUZKA
590 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.