Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 19-25.06.2017

Gwiazdy w jesiennych kampaniach reklamowych, pełen inspiracji (i zaskakujących kolaboracji) tydzień mody męskiej w Paryżu i kolejna „modowa drwina” od Balenciagi. To jedynie część tego, czym w minionych siedmiu dniach uraczyła nas branża mody – zobaczcie, co jeszcze musicie wiedzieć!

Na okładce nowego „Vogue Japan” znalazły się WSZYSTKIE modelki z ostatniego pokazu Dolce&Gabbana

Na początku był chaos… Z pewnością frazę tę niektórzy mogliby odnieść do najnowszej okładki japońskiego „Vogue’a”, do której zaangażowano, uwaga, wszystkie 67 modelek, które wzięły udział w pokazie Dolce&Gabbana na jesień-zimę 2018. Nie są to jednak „zwykłe” modelki – to grono najbardziej wpływowych blogerów, youtuberów oraz dzieci gwiazd, które włoski duet ewidentnie darzy dużą sympatią. Na istnej ludzkiej piramidzie znalazło się miejsce m.in. dla córki Jamiego Foxxa, Corrine, Dylana Lee – syna Pameli Anderson czy blogerka Negin Mirsalehi.

Selena Gomez została gwiazdą jesiennej kampanii Coach

Amerykańska aktorka i wokalistka została mianowana ambasadorką Coach w grudniu, dziś z kolei możemy już podziwiać finalne efekty jesiennej kampanii reklamowej z jej udziałem. Sesję wizerunkową promującą nową kolekcję ready-to-wear oraz nowe modele torebek (cena ok. 900 dolarów), sfotografował sam Steven Meisel, a za makijaże odpowiadała Pat McGrath. To się nazywa dream team!

Drake skomponował piosenkę na potrzeby pokazu Louis Vuitton

Najpierw Supreme, teraz Drake. Louis Vuitton swoimi kooperacjami nie przestaje nas zachwycać i sprawiać, że szczypiemy się z niedowierzania. Kanadyjski artysta, który niedawno uraczył nas nowym i skądinąd świetnym albumem, tym razem skomponował kawałek specjalnie na potrzeby ścieżki dźwiękowej pokazu męskiej kolekcji LV na przyszłą wiosnę. Utwór „Signs”, który już dostępny jest w większości serwisów streamingowych, został zainspirowany najnowszymi projektami Kima Jonesa (dyrektora kreatywnego marki) i wyprodukowany przez wytwórnię Drake’a OVO. Słuchamy i lubimy!

Valentino zmierza w stronę streetwearu i… prezentuje nowe logo

Męska kolekcja Valentino bez ani jednego klasycznego garnituru i zamiast wytwornej włoskiej elegancji promująca… sport? To właśnie zobaczyli goście pokazu najnowszej kolekcji na wiosnę-lato 2018. Pierpaolo Piccioli, który samodzielnie kieruje domem mody po odejściu Marii Grazii Chiury do Diora ma chyba chrapkę na małą rewolucję. Utrzymana w duchu streetwearu i athleisure kolekcja już teraz zbiera ogromne pochwały, podobnie jak nowe logo nawiązujące fontem do klasycznej wersji Valentino sprzed lat. My jesteśmy na tak

Nowa, „zakupowa'” torebka Balenciagi kosztuje prawie… 5 tysięcy złotych

Po bardzo luksusowej i piekielnie drogiej wariacji na temat ikeowskiej „Frakty”, tym razem Balenciaga oferuje model przypominający klasyczną torbę na zakupy, tyle że w cenie, uwaga 1100 dolarów. Wyprodukowana we Włoszech torebka została wykonana z bielonej, cielęcej skóry, wyposażona w czarne, skórzane rączki, podwójne zapięcie na zamek i srebrne, twarde dno. Kluczowym elementem nowego modelu jest także oczywiście umieszczone z przodu logo. Torba jest częścią specjalnej kolekcji stworzonej przez markę dla paryskiego Colette i, jak nietrudno się w przypadku Balenciagi domyślić, została już wyprzedana.

Sesja tygodnia: Charlotte Fraser w „The Edit”

Stylizacja tygodnia: Kate Moss w Londynie

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 14-20.08.2017

Bella Hadid bije rekordy, Kardashianki świętują 10 lat na antenie, a hollywoodzkie rankingi w dalszym ciągu wywołują kontrowersje. Jakie newsy z mijającego tygodnia nie mogą umknąć waszej uwadze? Zobaczcie już teraz.

Bella Hadid została rekordzistką wrześniowych okładek 

W zeszłym roku triumfy święciły Kendall Jenner i Gigi Hadid, w tym to młodsza siostra tej drugiej zasługuje na miano najbardziej rozchwytywanej i zapracowanej modelki. Bella ma już na swoim koncie aż siedem prestiżowych, wrześniowych okładek magazynów, w tym aż cztery dla różnych edycji „Vogue’a” – australijskiej, hiszpańskiej, chińskiej i arabskiej, na potrzeby której sfotografował ją sam Karl Lagerfeld.

Beyonce wydała 600-stronicowy album z prywatnymi zdjęciami

Paparazzi mają naprawdę ciężkie życie z Beyonce, bo ta od lat swoim prywatnym życiem dzieli się tylko wtedy, kiedy ma na to ochotę i najczęściej za pośrednictwem mediów społecznościowych lub… hitowego albumu, w którym zdradza zaskakujące kulisy swojego związku. Piosenkarka w czwartek ogłosiła wydanie specjalnej, winylowej edycji albumu „Lemonade”, a wraz z nią, złożonego z 600 stron albumu, w którym znajdą się zdjęcia zza kulis teledysków, prywatne zdjęcia z Jayem-Z i Blue Ivy w roli głównej, ale także słowa wszystkich piosenek z płyty i ręcznie pisane osobiste eseje Bey. Dla wszystkich, którzy w dalszym ciągu zastanawiają się też, o czym opowiadają poszczególne piosenki, przygotowano kompleksowy przewodnik po wszystkich wykorzystanych motywach i stojących za nimi inspiracjach.

„The Hollywood Reporter” świętuje z Kardashiankami 10 lat ich reality-show

Jeśli oglądacie „Keeping up with the Kardashians” od samego początku, gratulujemy: spędziliście właśnie okrągłą dekadę na „podziwianiu” pijackich wybryków Kris Jenner, podglądaniu sióstr podczas depilacji brazylijskiej czy byciu świadkiem 70-dniowego małżeństwa Kim.  Okrągłą rocznicę programu, który z Kardashianów uczynił najbardziej znaną rodzinę na świecie, świętuje wraz z jego bohaterkami „The Hollywood Reporter”. Skądinąd bardzo ładnej sesji, w której wzięła udział Kris wraz z wszystkimi córkami, towarzyszy także wywiad, w którym panie opowiadają między innymi o tym, jak uczyniły z sekstaśmy furtkę do multi-milionowej marki.

W pierwszej dziesiątce najlepiej zarabiających aktorek w Hollywood nie ma ani jednej kolorowej

Nie tylko różnica pomiędzy stawkami kobiet i mężczyzn jest kwestią, z którą jak najszybciej powinno rozprawić się Hollywood. Jak pokazuje ogłoszony właśnie przez Forbesa coroczny ranking najlepiej zarabiających aktorek, kolorowa reprezentacja w „fabryce snów”także nie jest tak liczna, jak powinna. W pierwszej dziesiątce zestawienia, na czele którego znalazła się Emma Stone (za nią Jennifer Lawrence i Jennifer Aniston) nie ma ani jednej, kolorowej aktorki. Problem polega ewidentnie na tym, że pomimo tego, iż w tym roku sporo było na ekranach kin m.in. czarnych aktorek (wspomnijmy tylko o filmach jak „Hidden Figures” czy „Fences”), nadal nie otrzymują one wielu głównych ról w najlepiej zarabiających produkcjach, a swoim talentem mogą chwalić się głównie z pozycji drugoplanowej. Oby zestawienie za 2018 rok przyniosło w tej kwestii wyczekiwaną zmianę.

Merch Kanyego Westa nominowany do nagrody za „najlepszy projekt na świecie”

Kiedy w sierpniu zeszłego roku Kanye West wypuścił kolekcję ubrań nawiązującą tematycznie do albumu „Life of Pablo” z marszu stała się ona globalnym hitem, a zlokalizowane w kilku miejscach na świecie pop-shopy dosłownie pękały w szwach. Nie ma się co dziwić: kolekcja „Pablo” była znacznie bardziej przystępna cenowo niż linia Yeezy, a Kanye promował ją nie tylko na sobie, ale przede wszystkim na każdym możliwym członku klanu Kardashian-Jenner. Modowe wysiłki rapera zostały wreszcie docenione przez specjalistów, a konkretnie przez londyńskie Muzeum Projektowania, które co roku przyznaje nagrody Beazley Design of the Year w kategoriach takich jak architektura, digital, moda, grafika, produkt i transport, celebrując tym samym szeroko pojętą innowację. W tegorocznej edycji Kanye West został nominowany w kategorii Moda za kolekcję i pop-up shopy Life of Pablo. O tym, czy raper otrzyma nagrodę przekonamy się w styczniu.

Sesja tygodnia: Lara Stone i Joan Small w „Vogue US” (fot. Steven Klein)

Stylizacja tygodnia: Elsa Hosk

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.