Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 07-13.08.2017

Nie tylko upały zwalały nas z nóg w minionym tygodniu. Wiadomości z branży mody i popkultury także potrafią skutecznie podnieść ciśnienie, szczególnie jeśli dotyczą największych nazwisk świata mody, naszych ulubionych par czy kolejnych ekscytujących serialowych premier. Nie wierzycie? Przekonajcie się poniżej.

Selena Gomez zagra u… Woody’ego Allena

Ten tydzień upłynął pod znakiem kontrowersji i, delikatnie mówiąc, dość dyskusyjnych decyzji. Jednak podczas gdy  jubileuszowe okładki amerykańskiego „Vogue’a” z Jennifer Lawrence krytykowały osoby raczej ogólnie niezbyt jej przychylne, tak wiadomość o tym, że Selena Gomez znalazła się w obsadzie nowego filmu Woody’ego Allena nie przypadła do gustu nawet jej największym fanom. Amerykańska gwiazdka ma pojawić się w nim obok Elle Fanning, jednak o samej fabule nie wiadomo na razie nic oprócz tego, że ma opowiadać o miłości. Przyznajemy, że także nie jesteśmy fanami tej decyzji, ale z drugiej strony musimy pamiętać, że Allen uwielbia angażować do swoich filmów obiecujących aktorów i jednocześnie najgorętsze w danym czasie nazwiska – tak było chociażby z Emmą Stone, Ellen Page czy Jesse’ym Eisenbergiem.

Bracia Coen tworzą  serial dla Netflixa

Po ostatnich wiadomościach o opuszczeniu Netflixa przez Disneya, przyszłość najpopularniejszej platformy streamingowej nie rysowała się zbyt optymistycznie. Serwis póki co nadal raczy nas jednak ekscytującymi premierami, także tymi tworzonymi przez absolutnie największe nazwiska branży filmowej. Ostatni „nabytek”? Bracia Coen, dla których będzie to streamingowy debiut. Duet reżyserów stworzy i wyprodukuje złożoną z 6 odcinków antologię, której akcja dziać się będzie na Dzikim Zachodzie. Każdy odcinek będzie opowiadał inną historię, a tytuł serialu to „The Ballad of Buster Scruggs”. Niestety póki co nie wiadomo nic na temat daty jego premiery.

Angelina Jolie i Brad Pitt wstrzymali rozwód?!

Jeśli te pogłoski okażą się prawda, to będziemy świadkami jednego z najbardziej romantycznych zwrotów w akcji w historii Hollywood. Jak podają amerykański źródła, rozwód pary od dobrych kilku miesięcy nie posuwa się naprzód i nic nie wskazuje na to, aby miało się to w najbliższym czasie zmienić. Podobno Angelina jest zachwycona tym, że Brad Pitt poddał się alkoholowej terapii i codziennie pracuje nad tym, aby się zmienić, a cała rodzina odbywa także wspólne sesje z terapeutami. Oby im się udało – naprawdę lubiliśmy tę parę!

Znamy kolejny produkt z linii Kim Kardashian West Beauty

Po cichu przypuszczaliśmy, że po kremowych stickach do konturowania, kolejnym produktem z portfolio kosmetycznej marki Kim Kardashian będzie ich pudrowa wersja. Celebrytka ogłosiła właśnie na instagramie, że paletki zawierające także rozświetlacze pojawią się w sprzedaży jeszcze w tym miesiącu. Czy okażą się takim samym sukcesem co debiutancki produkt? W to nie wątpimy, jednocześnie widzimy też, że Kim stawiając na produkty do makijażu twarzy ewidentnie nie wchodzi na terytorium Kylie Jenner, której kosmetyczna matka póki co skupia się na produktach do ust i oczu.

Nowa książka francuskiej dziennikarki rzuci nowe światło na konflikt Karla Lagerfelda i Yves Saint Laurent

Konflikt między dwoma projektantami był jednym z najbardziej rozpalających branżę w latach 70. Jego przyczyną nie była jednak rywalizacja zawodowa, a znany ze swojego dekadenckiego stylu francuski dandys, Jacques de Bacher, który oprócz bycia partnerem Lagerfelda przez blisko dwie dekady, był także uczuciowo zaangażowany z Saint Laurent. Marie Ottavi, francuska dziennikarka, która od wielu lat zbierała materiał do publikacji, w celu zasięgnięcia jak najbardziej wiarygodnych materiałów przepytała wielu żyjących nadal przedstawicieli bohemy lat 70.: muzę YSL Betty Catroux, Kenzo Takadę czy modelkę, Pat Cleveland. Z książki wyłania się niezwykle interesujący portret nie tylko samego Bachera, który zmarł na AIDS w wieku 38 lat, ale jego relacji z Lagerfeldem. Para przez ponad 18 lat związku ani razu nie uprawiała bowiem seksu, a Lagerfeld, który jak sam mówił „pomimo zaangażowania uczuciowego, nie odczuwał wobec Bachera żadnego fizycznego pociągu”, trwał przy jego szpitalnym łóżku do ostatnich chwil.

 

Sesja tygodnia: Małgosia Bela w „Porter Magazine” (fot. Alexandra Nataf)

 

Stylizacja tygodnia: Emily Ratajkowski w spodniach adidas Originals i botkach Balenciaga

ZobaczSchowaj komentarze

Pierwszy w historii rozświetlacz Gucci!

Gucci to obecnie chyba najgorętsza luksusowa marka na świecie, także jeśli chodzi o kosmetyki, które słusznie budzą taki sam zachwyt, jak projekty Alessandro Michele. Teraz do bogatej linii kolorowych produktów do makijażu dołączył pierwszy w historii rozświetlacz, który jest tak piękny, że chciałybyśmy go mieć w swojej kolekcji!

Może dla wielu z was będzie zaskoczeniem fakt, że Gucci w sektorze beauty poza dobrze znanymi w Polsce perfumami posiada także linię kosmetyków do makijażu. Pierwsze produkty powstały w 2014 roku, kiedy to ówczesna dyrektor kreatywna Gucci – Frida Giannini, połączyła swoje siły z guru makijażu Pat McGrath. Efektem tej współpracy była pełna linia kosmetyków do makijażu, które zapakowane były w piękne eleganckie czarno złote etui sygnowane podwójnym G oraz z tłoczonym wzorem. Niestety, póki co nie są on dostępne w Polsce.

Post udostępniony przez Gucci (@gucci)

Teraz do cieni, podkładów i szminek dołączył nowy produkt, czyli pierwszy w historii rozświetlacz mieszczący się wewnątrz czarnej lakierowanej obudowy (z magnetycznym zamknięciem) i o iście obłędnym kolorze. W samym sercu produktu mieści się laserowo wycięty motyl. Produkt pojawi się w sprzedaży w limitowanej edycji, co z pewnością jeszcze bardziej podbije zainteresowanie ze strony wszystkich fanatyczek make-upu.

To jednak nie wszystko. Mimo, że sam wzór z motywem motyla jest z pewnością oszałamiającym estetycznym dotykiem to nie wszystko. Rozświetlacz łączą w sobie bowiem więcej niż jeden kolor. Dzięki temu zabiegowi,  skrzydła motyla zatopione w rozświetlaczu- mienią się różnymi kolorami złota, brzoskwini aż po róż, w zależności od tego, jak pada na nie światło.
Jesteśmy pewne, że będzie to jeden z najbardziej instafriendly kosmetyków w tym roku.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.