Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 05-11.06.2017

Mimo że show-biznesowo ostatni tydzień był chyba najsłabszym w tym roku („honor” ratowało jedynie szczęśliwe rozwiązanie ciąży Amal Clooney), w branży mody na szczęście działo się sporo. Przede wszystkim mamy tu na myśli rozdanie nagród CFDA, a w raz z nimi historyczne osiągnięcie Rafa Simonsa, międzynarodową nagrodę dla Demny Gvasalii oraz uhonorowanie Franki Sozzani. Po wielu zapowiedziach oficjalnie ruszył też prawdopodobnie najbardziej luksusowy sklep internetowy świata, czyli 24 Sevres od LVMH, sporo powodów do zadowolenia ma także Virgil Abloh z Off-White i nie chodzi nam wyłącznie o stworzoną przez niego nową wersję kultowej ikeowskiej Frakty. Oto, co musicie wiedzieć, aby błysnąć wiedzą na każdej letniej (i nie tylko branżowej) imprezie!

Raf Simons wielkim zwycięzcą tegorocznych nagród CFDA

Nagrody CFDA to nie tylko najpiękniejsze kreacje oraz projektanci pozujący na czerwonym dywanie ze swoimi muzami. To przede wszystkim coroczne docenienie najgorętszych nazwisk w świecie mody, dostrzeżenie wschodzących mistrzów projektowania i uhonorowanie wyjątkowych osobistości. W tym roku oprócz specjalnej nagrody dla zmarłej w grudniu Franki Sozzani i statuetki dla najlepszego międzynarodowego projektanta dla Demny Gvasalii, wydarzeniem wieczoru była podwójna nagroda dla Rafa Simonsa, który został doceniony zarówno za damską, jak i za męską kolekcję stworzoną dla domu mody Calvin Klein. Zwycięstwo tego samego projektanta w obu dziedzinach to pierwsza taka sytuacja od… 1993 roku, kiedy to taki sam zaszczyt spotkał, notabene, Calvina Kleina.

George i Amal Clooney zostali rodzicami

Jeśli chodzi o środowiska show biznesowe, to właśnie ten news zdominował wszystkie magazyny, portale, a nawet… agencje informacyjne. Jedne z najbardziej wyczekiwanych dzieci tego roku, czyli bliźnięta Clooneyów są już na świecie i noszą o dziwo bardzo normalne jak na hollywoodzkie standardy imiona: dziewczynka to Ella, a chłopiec – Alexander. Teraz świat z zapartym tchem czeka na rozwiązanie bliźniaczej ciąży Beyonce, ale w tym przypadku chyba nie mamy co liczyć na normalne imiona.

Virgil Abloh będzie miał własną retrospektywę

To świetny czas dla Virgila Abloha – wieloletniego współpracownika Kanyego Westa, DJa i projektanta, który swoją markę OFF White założył zaledwie 3  lata temu. Po wielu sukcesach, uwielbieniu jaki jego brand darzą gwiazdy oraz świeżutkiej współpracy z IKEĄ, przyszła pora na retrospektywę jego pracy, która już w 2019 roku zagości w Chicago. Wystawa 36-letniego Abloha będzie miała miejsc w chicagowskim Muzeum Sztuki Współczesnej, a jej przedmiotem będzie między innymi zależność, jaka zachodzi pomiędzy marką Off-White, a pokoleniem millenialsów. Oto, co o samym projekcie mówi Abloh:

„Wielu ludzi zastanawia się, jak znalazłem się w miejscu, w którym jestem teraz, a muzeum w Chicago dostrzegło, że za tym procesem stoi coś bardziej złożonego. Jeśli skupisz się na samej marce, jest to interesujące, ale my mamy zamiar skupić się na 950 projektach, które zrobiłem i zastanowić się, co mówią one o kulturze millenialsów”.

Brzmi ciekawie!

 

MTV Cribs powróciło…

… ale w nieco innej i na pewno bardzo zaskakującej odsłonie. MTV spełniło obietnice i postanowiła przywrócić jeden ze swoich najbardziej popularnych programów, ale na… Snapchacie. Formuła jest tak naprawdę identyczna jak ta oryginalna, telewizyjna – każdy odcinek skupia się na wypasionych domach znanych gości, którzy oprowadzać będą stację po swoich sypialniach, lodówkach czy domkach przy basenie. Bohaterem pierwszego odcinka był DJ Steve Aoki, kolejnymi będą m.in. skateboardzista Nyjah Huston czy gwiazda NFL Von Miller. 

Sesja tygodnia: Edita Vilkeviciute w „Vogue Mexico” (fot. Chris Colls)

Stylizacja tygodnia: Demna Gvasalia na rozdaniu nagród CFDA

 

ZobaczSchowaj komentarze

Koszulki ku czci księżnej Diany. Pieniądze z nich trafią na cele charytatywne

Za projektem mini-kolekcji stoi Virgil Abloh, twórca marki Off-White. W swoim designie nawiązują one do ostatnich lat życia księżnej Diany i jej misji humanitarnych. I właśnie na organizację niosące pomoc zostanie przekazana część środków ze sprzedaży.

Koszulki ku czci księżnej Diany. Pieniądze z nich trafią na cele charytatywne

Koszulki są utrzymane w bieli i czerwieni, a więc kolorach kojarzonych z Czerwonym Krzyżem oraz British Lung Foundation – brytyjską fundacją walczącą o świeże i czyste powietrze. To właśnie do nich trafi część zysków ze sprzedaży koszulek zaprojektowanych przez Abloha. Dodatkowo są one inspirowane późnym stylem Diany, która współpracowała m.in. z tymi organizacjami.

Projekty niebawem mają pojawić się w sprzedaży. Ich cena nie jest jeszcze znana, lecz pojawiły się już zdjęcia zapowiadające cały projekt. Nosilibyśmy z dumą!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.