Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 02-08.01.2017

Nowy rok upływa póki co pod kątem podsumowań minionych 12 miesięcy, wielkich powrotów i nowych, pasjonujących projektów. Marki prezentują swoje wiosenno-letnie kampanie, projektanci szukając nowych wyzwań odchodzą z dotychczasowych miejsc pracy, a przemysł filmowy nie pozostaje w tyle i co chwila zaskakuje nas nowymi produkcjami. Co musicie wiedzieć o minionym tygodniu w branży mody i popkultury, aby być na bieżąco? Już spieszymy z odpowiedzią.

73-letnia Lauren Hutton została gwiazdą kampanii Bottega Veneta

Kiedy legendarna modelka pojawiła się gościnnie w wiosenno-letnim pokazie Bottegi Venety, wszyscy zgodnie uznali, że absolutnie skradła swoją osobą show i przyćmiła inne, znacznie młodsze twarze modelingu. Podczas tworzenia kampanii wizerunkowej dyrektor kreatywny marki Thomas Maier i jego współpracownicy ewidentnie poszli za ciosem, ponieważ zdecydowali się zaangażować 73-letnią ikonę do tego wyjątkowego projektu. W sesji pokazującej, że moda i dobry styl nie znają ograniczeń wiekowych, Hutton towarzyszy ostatnie objawienie świata mody – 18 -letnia Vittoria Ceretti.

Coachella 2017 coraz bliżej, a niej m.in. Beyonce, Kendrick Lamar i Travi$ Scott

Wszyscy zgodnie twierdzimy, że line-up tegorocznej Coachelli jest po prostu kosmiczny. Podczas dwóch kwietniowych weekendów na kalifornijskim festiwalu zagra mi.n Radiohead, raperzy Kendrick Lamar, Travi$ Scott, Schoolboy Q czy takie postaci i zespoły jak The XX, Lorde i DJ Snake. Najwięcej emocji wzbudza jednak zaplanowany występ Beyonce i to nie tylko ze względu na kaliber tej gwiazdy, ale fakt, że została pierwszą od dziesięciu lat kobietą-headlinerem tej ogromnej imprezy (poprzednim razem była to Björk). Z jednej strony super, z drugiej strony wstyd, że festiwal tego pokroju prezentuje takie nastawienie do damskich przedstawicielek branży muzycznej.

Yeezy Season 5 już niedługo?

Na szczęście powoli milkną już echa głośnego pobytu Westa w szpitalu oraz domniemanych problemów psychicznych, a wszystkie doniesienia jakie pojawiają się w związku z jego osobą dotyczą działalności zawodowej. Jeśli wierzyć informacjom zagranicznych portali, Kanye, który rzucił się w wir pracy, powoli szykuje się do zaprezentowania piątej odsłony kolekcji Yeezy. To jednak nie wszystko. Jak podaje „PageSix” raper pracuje także nad innym, modowym projektem, który już niedługo ujrzy światło dzienne. Co to będzie? My obstawiamy znacznie tańszą niż Yeezy kolekcję ubrań i dodatków sygnowanych nazwiskiem Kanyego.

Louis Vuitton współpracuje z… Supreme?

To jeden z tych newsów, który na początku wydaje się totalnie absurdalny, jednak im głośniej o nim słychać, tym większą żywimy nadzieję, że faktycznie okaże się prawdą. Wszystko zaczęło się tak naprawdę „u źródła”, bo na Instagramie Kima Jonesa – dyrektora kreatywnego Louis Vuitton Homme, który wrzucił zdjęcie fragmentu skóry pokrytej charakterystycznym monogramem LV i naklejką Supreme. Post szybko zniknął z jego konta, co oczywiście tylko podgrzało temperaturę spekulacji. To jednak nie wszystko. Internet szybko bowiem obiegło także zdjęcie białej bluzy z logo Supreme i Louis Vuitton, którą rzekomo sfotografowano podczas castingu do zbliżającego się wielkimi krokami pokazu męskiej kolekcji na jesień-zimę 2017.

Współpraca ta byłaby zaskoczeniem nie tyle ze względu na „odległe światy” obu marek (wszak Kim Jones ostatnio bardzo często wyraża swoją miłość do subkultury skejtów), ale na niezbyt przyjazną przeszłość, jaka łączy LV i Supreme. Przypomnijmy – francuski dom mody pozwał w 2000 roku Supreme za nielegalne wykorzystanie jego monogramu na wyprodukowanych deskach. Czas leczy rany?

 

Forbes opublikował listę najbardziej wpływowych osób poniżej 30 roku życia

Reprezentują różne branże, na swojej pracy zarabiają róże kwoty i wzbudzają różne emocje. Łączy ich jednak jedno: mają mniej niż 30 lat i są jednymi z najbardziej wpływowych osób w swoich dziedzinach. Magazyn „Forbes” opublikował w tym tygodniu ranking podzielonych na 20 kategorii osób, do których będzie należał 2017 rok  i które wywierają niezaprzeczalny wpływ na światowy biznes, technologię i popkulturę. Wśród wyróżnionych znalazła się między innymi Kylie Jenner, raper Desiigner, wokalista r’nb Tory Lanez i założyciel snapchata Evan Spiegel.

Więcej o rankingu Forbesa przeczytasz TUTAJ.

Raper Desiigner został twarzą nowej linii adidas Originals

Młody raper i protegowany Kanyego Westa nie tylko znalazł się w rankingu Forbesa, ale wraz z początkiem nowego roku zanotował na swoim koncie inny sukces. Wraz z jedną z najciekawszych nowych twarzy modelingu, Brytyjką Adwoa Aboah, został twarzą nowej linii ciuchów od adidas Originals. „XBYO”, bo tak brzmi jej nazwa, to kolekcja welurowych bluz i joggersów (obowiązkowo z trzema paskami), a także swetrów i t-shirtów.

Kim Kardashian wróciła do social mediów

Królowa social mediów, oficjalnie powróciła do internetowej aktywności po 3 miesiącach milczenia. Najpierw zamieściła na swojej stronie internetowej filmik pokazujący najważniejsze, rodzinne momenty minionego roku, a na Instagram wrzuciła zdjęcia pokazujące męża-Kanyego Westa oraz dzieci – North i Sainta. Śmiało pokazuje się już także publicznie. Tęskniliśmy, Kim!

Clare Waight Kellerr odchodzi z domu mody Chloe

Myśleliśmy, że 2016 rok był wyjątkowy, jeśli chodzi o roszady na stanowiskach dyrektorów kreatywnych największych domów mody. Wszystko jednak wskazuje na to, że 2017 nie będzie pod tym względem gorszy. W pierwszym tygodniu nowego roku w sieci pojawiła się informacja, że Clare Waight Keller, piastująca od 2011 roku stanowisko dyrektor kreatywnej Chloe, zdecydowała się odejść z francuskiego domu mody. Kto zastąpi Brytyjkę? Tego nie wiemy, wszystkie tropy prowadzą jednak w tej chwili do Natachy Ramsay-Levi, czyli prawej ręki Nicholasa Ghesquiere’a.

Pharell Williams będzie reklamował nowy model torebki Chanel

Pharell Williams i Karl Lagerfeld to duet nie tylko stylowy, ale przede wszystkim wpływowy. Muzyk kocha francuską markę wybierając ubrania z jej metką na czerwony dywan i na co dzień, a niemiecki projektant totalnie odwzajemnia to uczucie angażując Williamsa do filmów reklamowych i pokazów (jak chociażby ten zorganizowany niedawno w paryskim Ritzu). Jak się okazuje, współpraca między panami zyskała jeszcze większych rumieńców, a to za sprawą przygotowywanej właśnie kampanii nowego modelu torebki Chanel -„Gabrielle”. Jak podaje portal WWD, w sesji sfotografowanej przez Lagerfelda, oprócz stylowego muzyka udział wzięły także muzy domu mody: Caroline de Maigret, Kristen Stewart i Cara Delevingne. Czekamy na efekty!

Bella Hadid została twarzą Fendi

Czyżby po kilku sezonach okazywania uwielbienia Kendall Jenner, Karl Lagerfeld znalazł sobie nową ulubienicę? Wszystko na to wskazuje – Bella Hadid skutecznie podbija branżę mody, a najnowsza kampania dla Fendi tylko potwierdza jej pozycję. W wiosennej sesji wizerunkowej sfotografowanej przez samego Lagerfelda partneruje jej nie kto inny, jak siostra Gigi. Z czystym sumieniem możemy więc stwierdzić, że 2017 nadal będzie należał do pięknych sióstr.

Sesja tygodnia: Grace Elizabeth dla „Vogue Mexico” (fot. Michael Schwartz)

Stylizacja tygodnia: Pharell Williams w dżinsach Chanel na festiwalu filmowym w Palm Springs

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kolekcja pędzli Blend + Blur, które kochają siostry Kardashian już w Polsce!

Podstawa idealnego makijażu? Odpowiednie pędzle do jego wykonania! Miłe w dotyku, a przede wszystkim wygodne w użyciu. Marka Real Techniques, do których popularności przyczyniły się siostry Kardashian ponoć uzależnione od beauty blenderów marki, stworzyła swoje pierwsze owalne pędzle w kolekcji !  

Marka Real Techniques udowadnia, że makijaż nie musi być rutyną. Tworzy kolekcje, w których łączy najwyższą jakość wykonania z oryginalnym designem. Udowadnia to nowa, owalna kolekcja Blend+Blur  zaprojektowana przez Sam & Nick. Nie tylko wyglądają profesjonalnie, lecz także dostarczają sporo frajdy podczas użytkowania!

„Chciałyśmy stworzyć pędzel, który pomaga równomiernie rozprowadzić kosmetyk przy jednoczesnym zapewnieniu gładkiego wykończenia. Kolekcja Blend+Blur z owalnymi szczoteczkami dodatkowo zachwyca łatwością użycia. To chyba najprzyjemniejsze pędzle, na których pracowałyśmy!” – mówi  Sam Chapman, brytyjska youtuberka i wizażystka, twarz marki Real Techniques.

Kolekcja Blend+Blur składa się z pięciu pędzli: Pędzel do twarzy, szyi i ciała. Pędzela do podkładu. Wprawiony w okrężne ruchy rozprowadzi podkład w bardzo prosty sposób, uzyskując przy tym gładkie wykończenie. Pędzel do konturowania Odpowiednich kształtów twarzy nadamy dzięki główne wielkości małego daktyla. Ta cześć codziennego makijażu – niby najtrudniejsza i pochłaniająca najwięcej czasu – stanie się dużo szybsza i prostsza niż to było zazwyczaj. Pędzel do policzków Lekko mniejszy od pędzla do konturowania, nałoży nie tylko róż, ale także i bronzer. Pędzel do cieni malutki, najsłodszy pędzelek z niesamowitą precyzją nałoży pudrowe cienie w naszych ulubionych perłowych lub matowych kolorach!

Największy pędzel w kolekcji. Jego główna wielkością przypomina jajko, co sprawia, że nakładanie czegokolwiek w większej ilości na twarz nie sprawi żadnego problemu. Może być także używany do równomiernego rozprowadzania samoopalacza po naszym ciele – czemu nie?

Rozprowadzanie kosmetyków pędzlami z kolekcji Blend+Blur jest dużo bardziej efektywne, a wszystko dzięki owalnemu kształtowi. Gęste, zbite włosie pędzli sprawia, że kosmetyki rozprowadzają się praktycznie same. Raz użyte nie opuszczą nas przez długie lata i staną się bestsellerem w kosmetyczce każdej kobiety!

Real Techniques to pędzle do makijażu zaprojektowane przez Samanthe Chapman, jedną z sióstr PIXIWOO. Siostry PIXIWOO  – Sam i Nicki – to bardzo znane w Wielkiej Brytanii wizażystki , które prowadzą na Youtubie kanał, na którym pokazują jak wykonywać makijaże produktami Real Techniques.

Real Techniques to najszybciej rozwijająca się marka akcesoriów do makijażu w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Cudowna Gąbka jest numerem 1 na rynku amerykańskim, a zestawy akcesoriów do makijażu są najczęściej sprzedawanymi zestawami na rynku brytyjskim. Wszystkie pędzle Real Techniques zostały wykonane z syntetycznego, dwukolorowego włosia TAKLON – ręcznie przyciętego do odpowiedniego kształtu i długości. Włosie charakteryzuje się niezwykłą miękkością, nie wypada i jest wyjątkowo trwałe. Trzonki pędzli posiadają wygodne, antypoślizgowe tworzywo, dzięki któremu nie wyślizgują się z dłoni podczas wykonywania makijażu.

 


Specjalnie wyprofilowany spód trzonka pozwala na postawienie pędzli, więc koniec z pytaniem gdzie trzymać pędzle. Marka rozsławiła swe produkty poprzez współpracę z wizażystą Kim Kardashian – Mario Dedivanovicem oraz przez Ariela Tejado – wizażystę najmłodszej siostry Kim – Kylie Jenner. Cudowna gąbka marki pojawiła się w jej aplikacji, a pędzel do konturowania w programie „Z kamerą u Kardashianów”.  

Kolekcja pędzli Blend+Blur jest dostępna na Real Techniques oraz sieciach Rossmann.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności