Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 02-08.01.2017

Nowy rok upływa póki co pod kątem podsumowań minionych 12 miesięcy, wielkich powrotów i nowych, pasjonujących projektów. Marki prezentują swoje wiosenno-letnie kampanie, projektanci szukając nowych wyzwań odchodzą z dotychczasowych miejsc pracy, a przemysł filmowy nie pozostaje w tyle i co chwila zaskakuje nas nowymi produkcjami. Co musicie wiedzieć o minionym tygodniu w branży mody i popkultury, aby być na bieżąco? Już spieszymy z odpowiedzią.

73-letnia Lauren Hutton została gwiazdą kampanii Bottega Veneta

Kiedy legendarna modelka pojawiła się gościnnie w wiosenno-letnim pokazie Bottegi Venety, wszyscy zgodnie uznali, że absolutnie skradła swoją osobą show i przyćmiła inne, znacznie młodsze twarze modelingu. Podczas tworzenia kampanii wizerunkowej dyrektor kreatywny marki Thomas Maier i jego współpracownicy ewidentnie poszli za ciosem, ponieważ zdecydowali się zaangażować 73-letnią ikonę do tego wyjątkowego projektu. W sesji pokazującej, że moda i dobry styl nie znają ograniczeń wiekowych, Hutton towarzyszy ostatnie objawienie świata mody – 18 -letnia Vittoria Ceretti.

Coachella 2017 coraz bliżej, a niej m.in. Beyonce, Kendrick Lamar i Travi$ Scott

Wszyscy zgodnie twierdzimy, że line-up tegorocznej Coachelli jest po prostu kosmiczny. Podczas dwóch kwietniowych weekendów na kalifornijskim festiwalu zagra mi.n Radiohead, raperzy Kendrick Lamar, Travi$ Scott, Schoolboy Q czy takie postaci i zespoły jak The XX, Lorde i DJ Snake. Najwięcej emocji wzbudza jednak zaplanowany występ Beyonce i to nie tylko ze względu na kaliber tej gwiazdy, ale fakt, że została pierwszą od dziesięciu lat kobietą-headlinerem tej ogromnej imprezy (poprzednim razem była to Björk). Z jednej strony super, z drugiej strony wstyd, że festiwal tego pokroju prezentuje takie nastawienie do damskich przedstawicielek branży muzycznej.

Yeezy Season 5 już niedługo?

Na szczęście powoli milkną już echa głośnego pobytu Westa w szpitalu oraz domniemanych problemów psychicznych, a wszystkie doniesienia jakie pojawiają się w związku z jego osobą dotyczą działalności zawodowej. Jeśli wierzyć informacjom zagranicznych portali, Kanye, który rzucił się w wir pracy, powoli szykuje się do zaprezentowania piątej odsłony kolekcji Yeezy. To jednak nie wszystko. Jak podaje „PageSix” raper pracuje także nad innym, modowym projektem, który już niedługo ujrzy światło dzienne. Co to będzie? My obstawiamy znacznie tańszą niż Yeezy kolekcję ubrań i dodatków sygnowanych nazwiskiem Kanyego.

Louis Vuitton współpracuje z… Supreme?

To jeden z tych newsów, który na początku wydaje się totalnie absurdalny, jednak im głośniej o nim słychać, tym większą żywimy nadzieję, że faktycznie okaże się prawdą. Wszystko zaczęło się tak naprawdę „u źródła”, bo na Instagramie Kima Jonesa – dyrektora kreatywnego Louis Vuitton Homme, który wrzucił zdjęcie fragmentu skóry pokrytej charakterystycznym monogramem LV i naklejką Supreme. Post szybko zniknął z jego konta, co oczywiście tylko podgrzało temperaturę spekulacji. To jednak nie wszystko. Internet szybko bowiem obiegło także zdjęcie białej bluzy z logo Supreme i Louis Vuitton, którą rzekomo sfotografowano podczas castingu do zbliżającego się wielkimi krokami pokazu męskiej kolekcji na jesień-zimę 2017.

Współpraca ta byłaby zaskoczeniem nie tyle ze względu na „odległe światy” obu marek (wszak Kim Jones ostatnio bardzo często wyraża swoją miłość do subkultury skejtów), ale na niezbyt przyjazną przeszłość, jaka łączy LV i Supreme. Przypomnijmy – francuski dom mody pozwał w 2000 roku Supreme za nielegalne wykorzystanie jego monogramu na wyprodukowanych deskach. Czas leczy rany?

 

Forbes opublikował listę najbardziej wpływowych osób poniżej 30 roku życia

Reprezentują różne branże, na swojej pracy zarabiają róże kwoty i wzbudzają różne emocje. Łączy ich jednak jedno: mają mniej niż 30 lat i są jednymi z najbardziej wpływowych osób w swoich dziedzinach. Magazyn „Forbes” opublikował w tym tygodniu ranking podzielonych na 20 kategorii osób, do których będzie należał 2017 rok  i które wywierają niezaprzeczalny wpływ na światowy biznes, technologię i popkulturę. Wśród wyróżnionych znalazła się między innymi Kylie Jenner, raper Desiigner, wokalista r’nb Tory Lanez i założyciel snapchata Evan Spiegel.

Więcej o rankingu Forbesa przeczytasz TUTAJ.

Raper Desiigner został twarzą nowej linii adidas Originals

Młody raper i protegowany Kanyego Westa nie tylko znalazł się w rankingu Forbesa, ale wraz z początkiem nowego roku zanotował na swoim koncie inny sukces. Wraz z jedną z najciekawszych nowych twarzy modelingu, Brytyjką Adwoa Aboah, został twarzą nowej linii ciuchów od adidas Originals. „XBYO”, bo tak brzmi jej nazwa, to kolekcja welurowych bluz i joggersów (obowiązkowo z trzema paskami), a także swetrów i t-shirtów.

Kim Kardashian wróciła do social mediów

Królowa social mediów, oficjalnie powróciła do internetowej aktywności po 3 miesiącach milczenia. Najpierw zamieściła na swojej stronie internetowej filmik pokazujący najważniejsze, rodzinne momenty minionego roku, a na Instagram wrzuciła zdjęcia pokazujące męża-Kanyego Westa oraz dzieci – North i Sainta. Śmiało pokazuje się już także publicznie. Tęskniliśmy, Kim!

Clare Waight Kellerr odchodzi z domu mody Chloe

Myśleliśmy, że 2016 rok był wyjątkowy, jeśli chodzi o roszady na stanowiskach dyrektorów kreatywnych największych domów mody. Wszystko jednak wskazuje na to, że 2017 nie będzie pod tym względem gorszy. W pierwszym tygodniu nowego roku w sieci pojawiła się informacja, że Clare Waight Keller, piastująca od 2011 roku stanowisko dyrektor kreatywnej Chloe, zdecydowała się odejść z francuskiego domu mody. Kto zastąpi Brytyjkę? Tego nie wiemy, wszystkie tropy prowadzą jednak w tej chwili do Natachy Ramsay-Levi, czyli prawej ręki Nicholasa Ghesquiere’a.

Pharell Williams będzie reklamował nowy model torebki Chanel

Pharell Williams i Karl Lagerfeld to duet nie tylko stylowy, ale przede wszystkim wpływowy. Muzyk kocha francuską markę wybierając ubrania z jej metką na czerwony dywan i na co dzień, a niemiecki projektant totalnie odwzajemnia to uczucie angażując Williamsa do filmów reklamowych i pokazów (jak chociażby ten zorganizowany niedawno w paryskim Ritzu). Jak się okazuje, współpraca między panami zyskała jeszcze większych rumieńców, a to za sprawą przygotowywanej właśnie kampanii nowego modelu torebki Chanel -„Gabrielle”. Jak podaje portal WWD, w sesji sfotografowanej przez Lagerfelda, oprócz stylowego muzyka udział wzięły także muzy domu mody: Caroline de Maigret, Kristen Stewart i Cara Delevingne. Czekamy na efekty!

Bella Hadid została twarzą Fendi

Czyżby po kilku sezonach okazywania uwielbienia Kendall Jenner, Karl Lagerfeld znalazł sobie nową ulubienicę? Wszystko na to wskazuje – Bella Hadid skutecznie podbija branżę mody, a najnowsza kampania dla Fendi tylko potwierdza jej pozycję. W wiosennej sesji wizerunkowej sfotografowanej przez samego Lagerfelda partneruje jej nie kto inny, jak siostra Gigi. Z czystym sumieniem możemy więc stwierdzić, że 2017 nadal będzie należał do pięknych sióstr.

Sesja tygodnia: Grace Elizabeth dla „Vogue Mexico” (fot. Michael Schwartz)

Stylizacja tygodnia: Pharell Williams w dżinsach Chanel na festiwalu filmowym w Palm Springs

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kim jest „aktywista”, który zaatakował Gigi Hadid i Kim Kardashian?

Najpierw media społecznościowe obiegły zdjęcia Gigi Hadid wykorzystującej swoje umiejętności bokserskie do walki z zaskakującym napastnikiem, który agresywnie złapał ją w pasie. Wczoraj, ten sam „jegomość” totalnie zaburzył osobistą przestrzeń Kim Kardashian próbując… pocałować jej pośladki, gdy wychodziła z paryskiej taksówki. Kim jest dowcipniś, który swoje skandaliczne zachowania nazywa działalnością aktywisty?

Za skandalicznymi wybrykami stoi (już od 2011 roku) pochodzący z Ukrainy Vitalii Sediuk, któremu pomimo tego, że jest doskonale znany w branży ze swoich wybryków, cały czas udaje się zaskakiwać gwiazdy i ich ochroniarzy swoimi występkami. Sediuk słynie z tego (choć nie wiemy czy w tym przypadku jest to dobre słowo), że atakuje wybrane gwiazdy na premierach, czerwonym dywanie lub podczas masowych imprez, usprawiedliwiając to walką z nieprawidłowościami systemu świata mody czy zasadami panującymi w show biznesie.

Jednego nie można Sediukowi odmówić: sprytu. Na czerwony dywan wchodził na początku na akredytacji medialnej swojego byłego pracodawcy – ukraińskiej telewizji 1+1, zawsze wie, jak dostać się jak najbliżej gwiazdy i jak skutecznie ominąć jej ochroniarzy. W swojej „karierze” zaatakował już między innymi innymi Madonnę, Willa Smitha, którego pocałował na premierze „Facetów w czerni”, Bradleya Coopera i Leonardo Di Caprio.

Incydent, najpierw z Gigi Hadid, a następnie z Kim Kardashian, na nowo obudził jednak dyskusję na temat jego działań, a Patricia Garcia z Vogue.com w swoim artykule otwarcie zastanawia się w swoim artykule czy to nie czas, aby wreszcie odebrać mu paszport. Tego, że żartowniś narusza cielesność i prywatność gwiazd, nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć. Niejednokrotnie był za swoje czyny aresztowany, Kim wczorajszy incydent także zgłosiła francuskiej policji i prawdopodobnie spotka się z Ukraińcem na sali sądowej. Bardziej ciekawi nas jednak idea, jaką Sediuk usprawiedliwia swoje występki. W przypadku Gigi Hadid twierdził, że walczył z kondycją branży mody promującej modelki, których jedyną wartością są miliony followersów na Instagramie i chce „otworzyć oczy zaślepionej Annie Wintour”, zaś całując pośladki Kim bronił swojej postawy chęcią zwrócenia uwagi na stosowanie przez celebrytkę sztucznych implantów.

Dla nas brzmi to jednak jak słabe tłumaczenie totalnie bezmyślnych działań. Media społecznościowe stwarzają obecnie tyle możliwości głoszenia własnych poglądów, że naruszanie osobistej strefy i atakowanie fizyczne celebrytów, cokolwiek byśmy o nich nie myśleli, jest po prostu niesmaczne.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.