Wszystko, co musicie wiedzieć o pokazie Victoria’s Secret 2016

To jeden z najbardziej ekscytujących pokazów mody na świecie. Organizowany od 1995 roku, stał się ważnym wydarzeniem w branży mody. Marka Victoria’s Secret dokłada wszelkich starań, aby jej coroczne wydarzenie odbiło się szerokim echem w show-biznesie. To wszak święto mody i piękna, najpiękniejsze modelki, najlepsze hity muzyczne oraz najbardziej ekskluzywna bielizna wysadzana kosztownymi kamieniami. Jeśli chcecie wiedzieć jeszcze więcej o 21. pokazie z rzędu, koniecznie przeczytajcie nasz tekst.

1. Wyjątkowo w tym roku pokaz Victoria’s Secret będzie miał miejsce w Paryżu w słynnym Grand Palais, w którym odbywają się najbardziej prestiżowe pokazy mody. Wcześniej miejscami, w których organizowano show były Nowy Jork, Londyn, Los Angeles, Miami oraz Cannes.

2. Pokaz transmitować będzie stacja CBS w dniu 5. grudnia. Obejrzeć będzie go można aż w 190 krajach. W 2015 roku obejrzało go 9,1 miliona widzów, w tym roku stacja ma nadzieję przekroczyć liczbę 19 milionów.

Pokaz VS z 2013 roku

3. Marka Victoria’s Secret nie ukrywa, że wielką wagę przykłada do wyglądu i formy wszystkich 52 modelek. Nie tylko zapewnia im firmowe stroje sportowe i najlepszych trenerów, ale także ścisły nadzór nad dietą. Co więcej, wszystkie zmagania nad uzyskaniem perfekcyjnej sylwetki  możemy śledzić na głównej stronie marki.

4. Każdego roku marka prezentuje najdroższy stanik na świecie. W tym roku zaszczyt jego prezentacji przypadnie 25-letniej Jasmine Tookes. Modelka dołączyła do grona Aniołów w 2015 roku. Na paryskim wybiegu pokaże stanik Fantasy Bra warty 3 miliony dolarów. Nie przebija to jednak Gisele Bundchen, która w 2000 roku pokazała się w staniku wartym 15 milionów dolarów.

Gisele Bundchen w najdroższym staniku w dziejach marki

5. Wszystkie drogocenne kamienie i biżuterię, która zostanie pokazana na wybiegu zaprojektował Edie Borgo – artysta z Nowego Jorku, który na swoim koncie ma współprace z markami takimi jak Marchesa, Joseph Altuzarra oraz Proenza Schouler.

6. Największymi gwiazdami tegorocznego pokazu będą Kendall Jenner, Bella Hadid, Joan Smalls, Martha Hunt, Alesandrra Ambrossio, Natasha Poly, Lily Aldridge, Isabeli Fontana, Jessica Stam, Abbey Lee Kershaw, Lily Donaldson, Ana Beatriz Barros, Constance Jablonski, Devon Windsor, Elsa Hosk oraz Stella Maxwell (uznana za najseksowniejszą kobietę według magazynu „Maxim”). Oprócz najbardziej znanych twarzy, casting do pokazu wygrało aż 18  młodych i mniej doświadczonych modelek. Warto dodać, że w tym roku marka stawia na zróżnicowanie etniczne wszystkich dziewczyn. Niestety na wybiegu nie zobaczymy żadnej Polki. Kontraktu na ten rok także nie podpisały Karlie Kloss oraz Doutzen Kroes.

Kendall Jenner na pokazie w Londynie w 2015 roku

7. Roześmiane i kipiące energią modelki już 28. listopada przyleciały do Paryża. Marka podzieliła się zdjęciami wszystkich dziewczyn siedzących w prywatnym samolocie. Każda z nich miała na sobie różowy t-shirt z logo VS oraz błękitne niebieskie dżinsy.

8. Tegoroczne muzyczne gwiazdy to: Lady Gaga (po raz pierwszy), The Weeknd i Bruno Mars (obaj po raz drugi). Każdy z nich będzie promował swoją nową płytę. Gaga zaśpiewa utwory z „Joannne”, The Weeknd z krążka „Starboy”, a Bruno Mars z „24K Magic”.

9. Kontrowersje budzi fakt, że The Weeknd, czyli Abel Tesfaye, to były partner Belli Hadid. Podobno modelka bardzo tęskni za ex chłopakiem, a już niebawem będzie miała okazje „zderzyć” się z nim na wybiegu. W poprzednich latach na scenie Victoria’a Secret spotykał się Seal z Haidi Klum oraz Adam Levine (Maroon 5) z  Anne V. Żaden z tych związków niestety nie przetrwał.

The Weeknd oraz Bella Hadid na ostatniej Gali Met 2016

10. Wydarzenie jest sponsorowane przez marki takie jak Swarovski oraz Fujifilm. Według Daily Mail, 11 lat temu jego całkowity koszt wynosił 12 tysięcy funtów, a w zeszłym roku już 12 milionów dolarów. W tym roku będzie to jeszcze więcej.

 

 

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Victoria’s Secret zbyt dosłownie zainspirowała się Pat McGrath!

Co powiecie na to, że nawet najwięksi giganci w branży potrafią ściągać od siebie nawzajem? Spawa staje się od razu medialna kiedy chodzi o takich graczy w branży jak Victoria’a Secret i Pat McGrath. Sami oceńcie o co tyle hałasu.

Kiedy chodziło o markę dysponującą tak olbrzymimi budżetem ani nie są tak sławne jak Victoria’s Secret nikt pewnie nie zwróciłby uwagi na wypełniane różowymi cekinami, niepozorne opakowanie w którym został zamknięty flakon perfum. Gdyby, podkreślmy nie wyglądało tak znajomo i nie chodziło o amerykańskiego giganta o którym wszędzie teraz głośno za sprawą pokazu w Szanghaju. Spawa wygląda zupełnie inaczej i raczej nie da się jej zamieść pod dywan.


Cała afera rozpętała się w zeszły poniedziałek, kiedy na koncie Instagramowym @ diet_prada, pojawiło się zdjęcie, które dosłownie zdekonspirowało plagiat jednego z największych gigantów bielizny. Victoria’s Secret sprzedaje w tym roku świąteczną wersję swojego zapachu Bombshell zapakowaną w lśniące różowe opakowanie wypełniony błyszczącymi różowymi cekinami. Dla każdego, kto kiedykolwiek widział produkt Pat McGrath Labs, podobieństwo jest tak oczywiste, że aż trudno uwierzyć że można było zrobić to przypadkiem. Spawa z pozoru błaha, wszak dotyczy tylko opakowania – mógłby ktoś powiedzieć.

Niby nic takiego, bo każdy przecież mógł wpaść na ten pomysł szczególnie przed świętami. Ale tak dosłowne skopiowanie pomysłu, a tym samym  zadarcie z jedną z najbardziej  wpływowych osób w branży mody nie jest najlepszym sposobem zwiększenie sprzedaży?

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.