MISBHV po raz drugi pokazało swoją kolekcję na NYFW

MISBHV już drugi sezon z rzędu pokazało swoją kolekcję na nowojorskim tygodniu mody. Kameralna prezentacja przy 34. ulicy zgromadziła nie tylko branżowych dziennikarzy i przyjaciół marki (w tym chociażby Aleali May), ale przede wszystkim pokazała, że polski brand oprócz uwypuklania charakterystycznej estetyki stawia także na rozwój.

MISBHV po raz drugi pokazało swoją kolekcję na NYFW

Przy okazji ostatniego pokazu Vetements, Demna Gvasalia zapytany o to, dlaczego nowa kolekcja tak różni się od poprzednich odpowiedział, że zarówno jemu, jak i jego przyjaciołom współtworzącym markę znudziło się już „projektowanie bluz z kapturem” i chcą zacząć nowy etap nadal jednak pozostając wiernymi jej DNA. Mamy wrażenie, że w podobnym kierunku zdaje się iść MISBHV, które wczoraj pokazało w Nowym Jorku swoją najnowszą kolekcję na sezon jesień-zima 2017.

To może być najdojrzalszy i najbardziej przemyślany zbiór propozycji, jakie kiedykolwiek zaprezentowała pochodząca z Krakowa marka. Niezmiennie nawiązując do niespokojnych nastrojów młodzieży i klimatów lat 90., Tomasz Wirski i Natalia Maczek postanowili jednak tym razem wyjść nieco poza swój własny schemat i udowodnić tym samym wszystkim sceptykom, że pomimo globalnego sukcesu, są w stanie się rozwijać, a ich brand – ewoluować.

W kolekcji zatytułowanej „6 years in the rave” oprócz dobrze już znanych spodni z rozszerzaną nogawką, dresów i satynowych koszul pojawiły się bowiem GENIALNE kraciaste płaszcze i żakiety o obniżonej linii ramion, puchówki zestawione z ultra krótkimi spódniczkami, zabudowane, dzianinowe sukienki midi, spodnie w kant i elementy z lakierowanej skóry. Zupełnie tak, jakby dziewczyna MISBHV po latach uniesień spędzonych na miejscowych dyskotekach wchodziła w dorosłość, ale za nic w świecie nie chciała rezygnować z bliskiej sobie niepokornej estetyki. Na uwagę (dużo uwagi!) zasługują też tym razem akcesoria – zawiązane na głowie chustki, mini torebki-kuferki i absolutnie fenomenalne buty, w tym kozaki za kolano i botki w szpic, które już teraz chcemy mieć w swojej szafie.

arch mody w Nowym Jorku - zima 2017/18

Mamy nieodparte wrażenie, że tą kolekcją, MISBHV, które w branży streetwearu osiągnęło już niezaprzeczalny i globalny sukces, może sporo namieszać w kwestii szeroko rozumianego ready-to-wear. Brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

Office Code-23 – biznesowa kolekcja Lidii Kality

Będąc w pracy chcemy czuć się pewne siebie, ale nie mniejsze znaczenie ma wygoda oraz aspekty estetyczne! Wszystko to mają w sobie ubrania Lidii Kality z kolekcji biznesowej – Office Code-23. Projektantka po raz drugi wychodzi na przeciw kobietom pracującym i spełnia ich oczekiwania!

Office Code-23 – biznesowa kolekcja Lidii Kality

Bez względu na wykonywany zawód i wiek ubrania z kolekcji polskiej projektantki wpisują się w najnowsze trendy i podkreślają charakter noszącej je kobiety – ambitnej, odnoszącej sukcesy oraz czerpiącej satysfakcję z pracy. W najnowszej kolekcji biznesowej znajdziemy inspirację damską jak i męską garderobą. Męskie marynarki w połączeniu z bluzkami z baskinką czy wstążkami wiązanymi zamiast krawata nadają całości lekkości jak i kobiecego charakteru. Lidia Kalita zamiast gładkich koszul proponuje te w geometryczne wzory jak grochy czy pasy, razem z nieszablonowym wykończeniem rękawów czy asymetrią. Oprócz tego w kolekcji znajdują się kraciaste garnitury, dwurzędowe marynarki, lekkie spódnice oraz spodnie cygaretki. Cała kolekcja zamyka się w czterech kolorach – bieli, czerni, delikatnej szarości oraz pudrowym różu.

Kolekcja jest już dostępna w butikach projektantki jak i w sklepie online.

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.