Miłość, seks i rebelia w kampanii La Mania jesień-zima 2017

Zeszłoroczny pokaz La Manii zatytułowany „Mind Blow” markował istotną zmianę kierunku marki, jej wizji i sposobu postrzegania kobiety. Niegdyś najbardziej hołdująca klasyce i wyrafinowanej elegancji, od tej pory w swoich kolekcjach bierze na warsztat niekiełznany żywioł, jakim jest kobieca natura, a za ich motyw przewodni obiera jej zmienność, samoświadomość i mniej lub bardziej oczywistą sensualność. Sezon jesień-zima 2017 to kontynuacja tych zmian – widać je zarówno na samych ubraniach, jak i najnowszej kampanii, którą po raz kolejny sfotografował Mateusz Stankiewicz.

Miłość, seks i rebelia w kampanii La Mania jesień-zima 2017

Miłość, seks, rebelia – to trzy główne punkty najnowszej kampanii i kolekcji marki La Mania, która kontynuuje tym samym podjętą w zeszłym roku ideę „Mind Blow”. Do filozofii przenoszącej punkt ciężkości z wyrafinowanej i klasycznej elegancji na świadomy seksapil, zmysłowość i pożądanie, nawiązuje też stylistyka najnowszej kolekcji – to przede wszystkim podkreślające kobiece kształty fasony, budząca zmysły kolorystyka oraz zdobienia, które nieśmiałym dodają odwagi, a pewnym siebie pomagają komunikować swój seksapil.

Do sfotografowania kampanii na jesień-zimę 2017 marka po raz kolejny zaprosiła Mateusza Stankiewicza, który na wyjątkowych fotografiach uwiecznił modelki pozujące w zamkniętym, wypełnionym lustrami pomieszczeniu i pozbawione bezpośredniego kontaktu z aparatem. Scenografia i zabieg ten sprawiają, że modelki uwodzą w sposób nieoczywisty, dokładnie tak, jak kobieta La Manii – elegancka, ale jednocześnie rebeliancka, intrygująca i zdająca sobie sprawę z siły oddziaływania detalu. Te ostatnie zwracają zresztą w nowej kampanii La Manii szczególną uwagę. Joanna Przetakiewicz i Liliana Pryma wykorzystały w tym sezonie skórzane, ozdobione złotymi nitami smycze, cekiny, złote blaszki i zapięcia oraz nawiązujące do popkultury komiksowe hafty. Stylizacją kampanii zajęła się w tym sezonie Ewelina Gralak, która postawiła na nietuzinkowe połączenia idealnie komponujące się z dynamiką scenografii i złożonością projektów La Manii.

Brawo dla całej ekipy!

Przeczytaj także:

Wywiad z Joanną Przetakiewicz

 

ZobaczSchowaj komentarze

Melancholia i nowy początek w kolekcji PAJONK jesień-zima 2017

Czarujące, czarno-białe zdjęcia Stanisława Bonieckiego, hipnotyzująca Kasia Jujeczka i kolekcja, o której sam projektant mówi, że z jednej  strony jest nawiązaniem do jego dotychczasowej twórczości, a z drugiej otwiera przed nim, nowy artystyczny rozdział. Michał Pająk wie, jak skraść nasze serca!

Melancholia i nowy początek w kolekcji PAJONK jesień-zima 2017

Michał Pająk już jakiś czas temu został okrzyknięty objawieniem polskiej sceny modowej i nadal pozostaje jednym z najzdolniejszych i wartych uwagi młodych polskich projektantów. W swojej twórczości miksuje minimalizm z abstrakcją, stawia na wyróżniające się oraz przykuwające uwagę detale i nie boi się śmiało (lecz jednocześnie bardzo oryginalnie) nawiązywać do twórczości największych – Picassa, Pollocka, czy, jak w tym sezonie, Klimta.

Najnowsza kolekcja o dużo mówiącej nazwie ANEW to, słowami samego projektanta, „powrót do tego, co już kiedyś tworzył Pajonk, ale także nowy początek i inna droga, jaką zdecydował się obrać”. Prostym, minimalistycznym i urzekającym konstrukcjami fasonom towarzyszą cekiny, które nadają całości tajemniczego, bajkowego charakteru, a połączone z wyjątkową urodą Kasi Jujeczki tworzą z jednej strony delikatny, a z drugiej niezwykle hipnotyzujący efekt. Najnowsze propozycje Michała Pająka to także przedłużone fasony, obecne chociażby na marynarce z dużymi poduszkami, oversize’owe topy, mocno zaznaczona talia i bufiaste rękawy. To maksymalizm, który idzie pod rękę z minimalizmem tworząc w ten sposób wyjątkowo inspirujący i atrakcyjny dla oka duet.

Charakter kolekcji oddaje jednak nie tylko uroda Kasi Jujeczki. Na uwagę zasługują także melancholijne, czarno- białe fotografie Stanisława Bonieckiego i makijaż stworzony przez Izę Kućmierowską.

Brawo!

Przeczytaj także:

Bobrowiec

P jak Pajonk

 

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.