Miłość, seks i rebelia w kampanii La Mania jesień-zima 2017

Zeszłoroczny pokaz La Manii zatytułowany „Mind Blow” markował istotną zmianę kierunku marki, jej wizji i sposobu postrzegania kobiety. Niegdyś najbardziej hołdująca klasyce i wyrafinowanej elegancji, od tej pory w swoich kolekcjach bierze na warsztat niekiełznany żywioł, jakim jest kobieca natura, a za ich motyw przewodni obiera jej zmienność, samoświadomość i mniej lub bardziej oczywistą sensualność. Sezon jesień-zima 2017 to kontynuacja tych zmian – widać je zarówno na samych ubraniach, jak i najnowszej kampanii, którą po raz kolejny sfotografował Mateusz Stankiewicz.

Miłość, seks i rebelia w kampanii La Mania jesień-zima 2017

Miłość, seks, rebelia – to trzy główne punkty najnowszej kampanii i kolekcji marki La Mania, która kontynuuje tym samym podjętą w zeszłym roku ideę „Mind Blow”. Do filozofii przenoszącej punkt ciężkości z wyrafinowanej i klasycznej elegancji na świadomy seksapil, zmysłowość i pożądanie, nawiązuje też stylistyka najnowszej kolekcji – to przede wszystkim podkreślające kobiece kształty fasony, budząca zmysły kolorystyka oraz zdobienia, które nieśmiałym dodają odwagi, a pewnym siebie pomagają komunikować swój seksapil.

Do sfotografowania kampanii na jesień-zimę 2017 marka po raz kolejny zaprosiła Mateusza Stankiewicza, który na wyjątkowych fotografiach uwiecznił modelki pozujące w zamkniętym, wypełnionym lustrami pomieszczeniu i pozbawione bezpośredniego kontaktu z aparatem. Scenografia i zabieg ten sprawiają, że modelki uwodzą w sposób nieoczywisty, dokładnie tak, jak kobieta La Manii – elegancka, ale jednocześnie rebeliancka, intrygująca i zdająca sobie sprawę z siły oddziaływania detalu. Te ostatnie zwracają zresztą w nowej kampanii La Manii szczególną uwagę. Joanna Przetakiewicz i Liliana Pryma wykorzystały w tym sezonie skórzane, ozdobione złotymi nitami smycze, cekiny, złote blaszki i zapięcia oraz nawiązujące do popkultury komiksowe hafty. Stylizacją kampanii zajęła się w tym sezonie Ewelina Gralak, która postawiła na nietuzinkowe połączenia idealnie komponujące się z dynamiką scenografii i złożonością projektów La Manii.

Brawo dla całej ekipy!

Przeczytaj także:

Wywiad z Joanną Przetakiewicz

 

ZobaczSchowaj komentarze

Powrót lat 80. w najnowszej kolekcji Saint Body

Wygląda na to, że moda powoli żegna się ze swoją obsesją na punkcie lat 90. oraz ówczesnych trendów. Teraz cofamy się o dekadę wcześniej, ponieważ to lata 80. będą miały swój wielki moment. Inspirację tą dekadą możemy zobaczyć także w najnowszej kampanii polskiej marki Saint Body.

Powrót lat 80. w najnowszej kolekcji Saint Body

Ortaliony, kontrastujące kolory, sportowe obuwie oraz wszechobecne cekiny – moda lat 80. bez wątpienia miała swoje lepsze i gorsze momenty. Te lepsze zapamiętaliśmy głównie za sprawą ikon tamtych czasów, czyli Madonny, Cher czy Grace Jones. To właśnie one, a raczej ich nietuzinkowy styl, stały się inspiracją najnowszej kolekcji Saint Body, która tym razem zaskakuje mieszanką seksapilu oraz minimalizmu.

Klimat kolekcji został idealnie podkreślony na sesji wizerunkowej stylizowanej na kultowe fotografie Petera Lindbergha. Na czarno-białych zdjęciach autorstwa Izy Grzybowskiej zobaczymy Karolinę Wąż (New Age Models), która pozuje w mocno wyciętych, cekinowych i zdominowanych przez kolor czarny body z najnowszej kolekcji. Delikatne cekinowe akcenty w kolorach srebra i złota pięknie lśnią we wnętrzach Charlie Bar w Warszawie, gdzie zrealizowano sesję, natomiast przezroczyste tkaniny nadają projektom dzikiego pazura.  Wyjątkowość projektów dopełnia biżuteria YES.

Chyba czas oficjalnie ogłosić, że era disco oraz klimat lat 80. zostaną z nami na dłużej!

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.