Michał Szulc przejmuje profil Fashion Post na Instagramie!

Michał Szulc to jeden z najwybitniejszych projektantów mody, który może poszczycić się nie tylko świetnymi kolekcjami, lecz także prawdziwymi wizjonerstwem. W ramach akcji „6-ty Zmysł Projektanta” Whirlpool, której jest ambasadorem, na jeden dzień przejał profil Fashion Post na Instagramie po to, aby podzielić się z nami tym, co oznaczają dla niej poszczególne zmysły. Zobaczcie koniecznie!

WZROK

Wzrok dla Michała Szulca to przede wszystkim forma sylwetek jego projektów. „W Galenie główną rolę odgrywają rękawy – przeskalowane, nadmuchane, deformujące proporcje sylwetki” – pisze projektant.


WĘCH Ten zmysł kojarzy się niewątpliwie z zapachami, a te mają dla Szulca wyjątkowe znaczenie. „Jedną z najciekawszych, w mojej dotychczasowej pracy, przygód była praca nad autorskim zapachem Sale Perfume 01, w którym słodycz miodu mieszała się z nutami goździków i róż” – dowiadujemy się od Michała. Uwaga – niedługo premiera zapachu 02! 


SŁUCH

Muzyka jest bardzo ważnym elementem pokazów Michała Szulca. Do tej pory udało mu się namówić do współpracy Melę Koteluk, Zamilską, Lilly Hates i Karolinę Jaroszewską. „To dzięki występom na żywo prezentacje mają szczególny klimat i charakter” – tłumaczy projektant.


DOTYK W kolekcjach Michała Szulca bardzo ważna jest faktura materiałów. W prezentacjach jesienno-zimowych projektant wykorzystuje tkaniny wełniane i satyny. „W Galene po raz pierwszy pojawiły się aplikacje z kamieni i pereł, które podkreśliły poziomą linię cięć na sylwetce i stały się charakterystycznym, rzeźbiarskim detalem” – opowiada nasz bohater. 


SMAK

Jedną z najważniejszych cech dojrzałego projektanta jest doświadczenie. Michał Szulc nie ukrywa, że bardzo dużo inspiracji i wiedzy zawdzięcza swojej mamie. „Galene to ukłon w jej stronę” – zdradza.


6-TY ZMYSŁ PROJEKANTA Czym jest dla Michała Szulca 6-ty Zmysł Projektanta? „Kartka, długopis, tkanina, manekin. To umiejętność tworzenia czegoś z niczego” – tłumaczy artysta. Nie pozostaje nam więc nic innego, jak czekać na jego dalsze dzieła!

ZobaczSchowaj komentarze

Porte Privé: nowa polska marka prêt-à-porter

Porte Privé to zupełnie nowa polska marka. Skierowana jest do kobiet, które cenią elegancję, wysokiej jakości materiały oraz solidne rzemiosło. Marka została założona w lipcu 2016 roku przez projektantkę Joannę Urbanowski, która chce aby propozycja z segmentu prêt-à-porter była wybierana przez świadome i wrażliwe na modę klientki. Zobaczcie sesję zdjęciową i zapoznajcie się z tą marką – warto!

Porte Privé: nowa polska marka prêt-à-porter

Marka Porte Privé skierowana jest dla kobiet, które poszukują elegancji z uwzględnieniem najnowszych trendów. Joanna Urbanowski, założycielka i projektantka marki, chwali się dopracowanym wzornictwem, konstrukcją oraz wysokiej jakości tkaninami. Porte Privé chce wcielać do swoich kolekcji najnowsze trendy, ale najbardziej stawia nacisk na świadome podejście do mody i kompletowania garderoby.

Dowiedzieliśmy się, że projektantka inspiruje się nowoczesną architekturą, współczesnym malarstwem oraz rzeźbą. Wychodzi przy tym z założenia, że mniej znaczy więcej. Bardzo lubi styl współczesnych paryżanek, które nigdy nie kupują pod wpływem impulsu, a ponad chwilowe zachwyty przekładają wygodę oraz ponadczasową kobiecość.

Dzięki takiemu podejściu, Porte Privé, ma ambicje, aby stać się marką, która sprawdzi się w wielu sytuacjach i będzie stosowana na dzień oraz na wieczór. W kolekcji znalazły się klasyczne spodnie, sukienki i spódnice. Klientki mogą także liczyć na zakup płaszczy, damskich garniturów oraz skórzanych kurtek. Co więcej, najbardziej wymagające klientki mogą skorzystać z usług szycia na miarę oraz indywidualnych zamówień. Kolorystyka opiera się na czerni, bieli, szarości, granacie oraz akcentach czerwieni. Ceny kolekcji Porte Privé wahają się od 400 do 4500 zł.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odcinek 12. : zimowa stylizacja Olivii Palermo

PARFOIS

TOREBKA
119 ZŁ

BERSHKA

KURTKA
199 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 zł

H&M

BUTY
74,90 ZŁ

H&M

SPODNIE
99,90 ZŁ

MANGO

KOSZULA
119 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.