Michał Szulc przejmuje profil Fashion Post na Instagramie!

Michał Szulc to jeden z najwybitniejszych projektantów mody, który może poszczycić się nie tylko świetnymi kolekcjami, lecz także prawdziwymi wizjonerstwem. W ramach akcji „6-ty Zmysł Projektanta” Whirlpool, której jest ambasadorem, na jeden dzień przejał profil Fashion Post na Instagramie po to, aby podzielić się z nami tym, co oznaczają dla niej poszczególne zmysły. Zobaczcie koniecznie!

WZROK

Wzrok dla Michała Szulca to przede wszystkim forma sylwetek jego projektów. „W Galenie główną rolę odgrywają rękawy – przeskalowane, nadmuchane, deformujące proporcje sylwetki” – pisze projektant.


WĘCH Ten zmysł kojarzy się niewątpliwie z zapachami, a te mają dla Szulca wyjątkowe znaczenie. „Jedną z najciekawszych, w mojej dotychczasowej pracy, przygód była praca nad autorskim zapachem Sale Perfume 01, w którym słodycz miodu mieszała się z nutami goździków i róż” – dowiadujemy się od Michała. Uwaga – niedługo premiera zapachu 02! 


SŁUCH

Muzyka jest bardzo ważnym elementem pokazów Michała Szulca. Do tej pory udało mu się namówić do współpracy Melę Koteluk, Zamilską, Lilly Hates i Karolinę Jaroszewską. „To dzięki występom na żywo prezentacje mają szczególny klimat i charakter” – tłumaczy projektant.


DOTYK W kolekcjach Michała Szulca bardzo ważna jest faktura materiałów. W prezentacjach jesienno-zimowych projektant wykorzystuje tkaniny wełniane i satyny. „W Galene po raz pierwszy pojawiły się aplikacje z kamieni i pereł, które podkreśliły poziomą linię cięć na sylwetce i stały się charakterystycznym, rzeźbiarskim detalem” – opowiada nasz bohater. 


SMAK

Jedną z najważniejszych cech dojrzałego projektanta jest doświadczenie. Michał Szulc nie ukrywa, że bardzo dużo inspiracji i wiedzy zawdzięcza swojej mamie. „Galene to ukłon w jej stronę” – zdradza.


6-TY ZMYSŁ PROJEKANTA Czym jest dla Michała Szulca 6-ty Zmysł Projektanta? „Kartka, długopis, tkanina, manekin. To umiejętność tworzenia czegoś z niczego” – tłumaczy artysta. Nie pozostaje nam więc nic innego, jak czekać na jego dalsze dzieła!

ZobaczSchowaj komentarze

Weekend z polską modą: najciekawsze nowości z polskich sklepów

Sezon jesienny rozkręca się na dobre, to zatem idealna pora na kompletowanie sezonowej garderoby. Tym razem, w poszukiwaniu inspiracji udałyśmy się na polskie platformy sprzedażowe i do sklepów internetowych rodzimych marek. A uwierzcie nam, jest  z czego wybierać! Polscy projektanci, zarówno ci z segmentu premium, jak i reprezentujący streetwear, przygotowali w tym sezonie naprawdę sporo ciekawych krojów, wariantów kolorystycznych, deseni i nietuzinkowych akcesoriów. Zobaczcie, co najbardziej przypadło nam do gustu i co już wpisujemy na naszą listę zakupów!

Co (mamy nadzieję) już niedługo trafi do naszych szaf? Spełnieniem marzeń byłaby skórzana marynarka od Magdy Butrym, którą najchętniej nosiłybyśmy z chokerem LeBRAND lub panterkowym od MISBHV. W naszej garderobie z przyjemnością zrobimy też miejsce na nowy t-shirt krakowskiej marki oraz świetne akcesoria: wężową torbę 3i oraz limitowane czółenka stworzone przez Anetę Kręglicką dla marki Badura. Zobaczcie, co jeszcze wybrałyśmy!


Zakupy

Magda Butrym

MARYNARKA
12000 ZŁ

Badura

CZÓŁENKA
449,99 ZŁ

MISBHV

SKÓRZANY PASEK NA SZYJĘ
199 ZŁ

MISBHV

T-SHIRT
159 ZŁ

LeBRAND

CHOKER
89 ZŁ

Le Petit Trou

KLAPKI
380 ZŁ

3i

TOREBKA
1200 ZŁ

Le Petit Trou

STANIK
189 ZŁ

Justyna Chrabelska

BLUZA
350 ZŁ

W.Kruk

TOREBKA
1590 ZŁ

3i

CZÓŁENKA
370 ZŁ

Mariusz Przybylski

SUKIENKA
1752 ZŁ

Bizuu

ŻAKIET
990 ZŁ

Bizuu

MILITARNY ŻAKIET
890 ZŁ

W.Kruk

OKULARY PRZECIWSŁONECZNE
539 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.