Michał Szulc przejmuje profil Fashion Post na Instagramie!

Michał Szulc to jeden z najwybitniejszych projektantów mody, który może poszczycić się nie tylko świetnymi kolekcjami, lecz także prawdziwymi wizjonerstwem. W ramach akcji „6-ty Zmysł Projektanta” Whirlpool, której jest ambasadorem, na jeden dzień przejał profil Fashion Post na Instagramie po to, aby podzielić się z nami tym, co oznaczają dla niej poszczególne zmysły. Zobaczcie koniecznie!

WZROK

Wzrok dla Michała Szulca to przede wszystkim forma sylwetek jego projektów. „W Galenie główną rolę odgrywają rękawy – przeskalowane, nadmuchane, deformujące proporcje sylwetki” – pisze projektant.


WĘCH Ten zmysł kojarzy się niewątpliwie z zapachami, a te mają dla Szulca wyjątkowe znaczenie. „Jedną z najciekawszych, w mojej dotychczasowej pracy, przygód była praca nad autorskim zapachem Sale Perfume 01, w którym słodycz miodu mieszała się z nutami goździków i róż” – dowiadujemy się od Michała. Uwaga – niedługo premiera zapachu 02! 


SŁUCH

Muzyka jest bardzo ważnym elementem pokazów Michała Szulca. Do tej pory udało mu się namówić do współpracy Melę Koteluk, Zamilską, Lilly Hates i Karolinę Jaroszewską. „To dzięki występom na żywo prezentacje mają szczególny klimat i charakter” – tłumaczy projektant.


DOTYK W kolekcjach Michała Szulca bardzo ważna jest faktura materiałów. W prezentacjach jesienno-zimowych projektant wykorzystuje tkaniny wełniane i satyny. „W Galene po raz pierwszy pojawiły się aplikacje z kamieni i pereł, które podkreśliły poziomą linię cięć na sylwetce i stały się charakterystycznym, rzeźbiarskim detalem” – opowiada nasz bohater. 


SMAK

Jedną z najważniejszych cech dojrzałego projektanta jest doświadczenie. Michał Szulc nie ukrywa, że bardzo dużo inspiracji i wiedzy zawdzięcza swojej mamie. „Galene to ukłon w jej stronę” – zdradza.


6-TY ZMYSŁ PROJEKANTA Czym jest dla Michała Szulca 6-ty Zmysł Projektanta? „Kartka, długopis, tkanina, manekin. To umiejętność tworzenia czegoś z niczego” – tłumaczy artysta. Nie pozostaje nam więc nic innego, jak czekać na jego dalsze dzieła!

ZobaczSchowaj komentarze

Różne oblicza błysku w nowej kolekcji God Save Queens

Marka God Save Queens szturmem wdarła się na polski rynek mody idealnie wypełniając niszę wygodnej, ale diabelnie seksownej i kobiecej bielizny, w której, umówmy się, każda z nas ma szansę poczuć się jak bogini. Podbiła serca Kardashianek, zanotowała sukces na tygodniu mody w Nowym Jorku, a teraz prezentuje najnowszą i nieco odmienną od poprzednich kolekcję oraz towarzyszącą jej kampanię. W rolach głównych: błysk i zjawiskowa Paula Bułczyńska.

Różne oblicza błysku w nowej kolekcji God Save Queens

Do tej pory marka God Save Queens stawiała na seksowne koronki i prześwity, a w przypadku kostiumów kąpielowych – wiązania i ozdobne paski. W tym sezonie pozostając nadal w swojej zmysłowej estetyce proponuje jednak miłe uzupełnienie – błysk, który dodatkowo występuje pod dwiema, zgoła odmiennymi postaciami składającymi się razem na kolekcję NYMPH.

Po pierwsze, mamy więc w niej cekiny – DUŻO cekinów! Projektanci GSQ wykorzystali je na klasycznych bikini i jednoczęściowych kostiumach o seksownej, gorsetowej formie. Po drugie – i to zapewne zachwyci wszystkie fanki nieoczywistych i odważnych rozwiązań- transparentne siatki z aplikacjami, które grając ze światłem przekształcają się w migoczące gwiazdki. Wieczorna kąpiel w oceanie albo randka przy hotelowym basenie? Jeszcze nigdy nie brzmiały tak seksownie!

W kampanii GSQ po raz kolejny wzięła udział Paula Bułczyńska i musimy przyznać, że marka i jej projekty nie mogły wymarzyć sobie lepszej reklamy! Polska modelka pozowała przed obiektywem Łukasza Ziętka na rozpalonym słońcem Bali.

Czekamy na lato!

 

 

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki w kolorach złotej, polskiej jesieni!

AA

PODKŁAD LONG STAY COVER FOUNDATION
28,96 zł

Micheal Kors

Woda perfumowana Sexy Ruby
od 229 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Naturalne mydło
21 zł

Tom Ford

Olejek do ciała
359 zł

Bourjois

Rouge Velvet The lipstick
56,99 zł

Rimmel

Scandaleyes Reloaded
20,38 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.