Michał Szulc przejmuje profil Fashion Post na Instagramie!

Michał Szulc to jeden z najwybitniejszych projektantów mody, który może poszczycić się nie tylko świetnymi kolekcjami, lecz także prawdziwymi wizjonerstwem. W ramach akcji „6-ty Zmysł Projektanta” Whirlpool, której jest ambasadorem, na jeden dzień przejał profil Fashion Post na Instagramie po to, aby podzielić się z nami tym, co oznaczają dla niej poszczególne zmysły. Zobaczcie koniecznie!

WZROK

Wzrok dla Michała Szulca to przede wszystkim forma sylwetek jego projektów. „W Galenie główną rolę odgrywają rękawy – przeskalowane, nadmuchane, deformujące proporcje sylwetki” – pisze projektant.


WĘCH Ten zmysł kojarzy się niewątpliwie z zapachami, a te mają dla Szulca wyjątkowe znaczenie. „Jedną z najciekawszych, w mojej dotychczasowej pracy, przygód była praca nad autorskim zapachem Sale Perfume 01, w którym słodycz miodu mieszała się z nutami goździków i róż” – dowiadujemy się od Michała. Uwaga – niedługo premiera zapachu 02! 


SŁUCH

Muzyka jest bardzo ważnym elementem pokazów Michała Szulca. Do tej pory udało mu się namówić do współpracy Melę Koteluk, Zamilską, Lilly Hates i Karolinę Jaroszewską. „To dzięki występom na żywo prezentacje mają szczególny klimat i charakter” – tłumaczy projektant.


DOTYK W kolekcjach Michała Szulca bardzo ważna jest faktura materiałów. W prezentacjach jesienno-zimowych projektant wykorzystuje tkaniny wełniane i satyny. „W Galene po raz pierwszy pojawiły się aplikacje z kamieni i pereł, które podkreśliły poziomą linię cięć na sylwetce i stały się charakterystycznym, rzeźbiarskim detalem” – opowiada nasz bohater. 


SMAK

Jedną z najważniejszych cech dojrzałego projektanta jest doświadczenie. Michał Szulc nie ukrywa, że bardzo dużo inspiracji i wiedzy zawdzięcza swojej mamie. „Galene to ukłon w jej stronę” – zdradza.


6-TY ZMYSŁ PROJEKANTA Czym jest dla Michała Szulca 6-ty Zmysł Projektanta? „Kartka, długopis, tkanina, manekin. To umiejętność tworzenia czegoś z niczego” – tłumaczy artysta. Nie pozostaje nam więc nic innego, jak czekać na jego dalsze dzieła!

ZobaczSchowaj komentarze

Pastele i pop-art w lookbooku PROSTO wiosna-lato 2017

Marka PROSTO nie raz pokazała już, że jak żaden inny projekt w polskiej branży jest otwarta na zmiany i uwielbia co sezon proponować swoim odbiorcom odświeżone i nierzadko zaskakujące wydanie. Po kolekcjach i kampaniach inspirowanych między innymi klimatem „Top Gun” i atmosferą miejskich osiedli, przyszedł czas na najnowszy lookbook, w którym pastele rodem z modowych edytoriali z lat 70. mieszają się z ejtisowym pop-artem. A wszystko to, jak zwykle, w piekielnie seksownej odsłonie podanej tym razem na tle pięknego Santorini.

Pastele i pop-art w lookbooku PROSTO wiosna-lato 2017
ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 26.: odtwarzamy biały total-look Kate Bosworth za mniej niż 500 złotych! [WIDEO]

STRADIVARIUS

TOREBKA

SOMEDAY

SPODNIE
419 ZŁ

TOPSHOP

KLAPKI
119 ZŁ

BERSHKA

TOP
49,90 ZŁ

BERSHKA

TOP
34,90 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.