Michael Kors rezygnuje z futer

Futra to jeden z najbardziej kontrowersyjnych tematów w branży mody. W idealnym świecie, wszystkie marki powinny z nich zrezygnować, ale niestety póki co tak nie jest, chociaż coraz więcej firm dołącza do ruchu fur free. Ostatnio taką decyzję podjęła grupa Michael Kors Holdings Limited, w skład której wchodzi Micheal Kors i Jimmy Choo.

Nadszedł ten moment, kiedy coraz więcej przedstawicieli świata mody uznaje futra za zbędny luksus, który przypłaca się cierpieniem niewinnych zwierząt. Marki takie jak Gucci, Armani, Stella McCartney Ralph Lauren czy polscy reprezentanci, wśród których znajduje się między innymi firma LPP (Reserved, House, Cropp, Mohito, Sinsay), już podjęły decyzję o tym, żeby zrezygnować z wykorzystywania naturalnych futer, a teraz do tego grona dołączył Michael Kors i Jimmy Choo. „Ta decyzja oznacza nowy rozdział w działalności grupy, która będzie nadal wykorzystywać innowacyjne materiały, rozwijając swoją ofertę w tym kierunku” – powiedział John D. Idol, prezes i dyrektor generalny Michael Kors Holdings Limited.

Tym sposobem, Michael Kors Holdings Limited dołączył do międzynarodowego programu Fur Free Retailer, czyli Sklepów wolnych od futer. Program ten funkcjonuje w ponad 20 krajach na całym świecie, a jego głównymi zadaniami jest namawianie do wycofywania naturalnych futer z produkcji ubrań i akcesoriów, jak i informowanie konsumentów o polityce poszczególnych marek w tym zakresie. W Polsce od 2013 r. tą inicjatywą zajmuje się Stowarzyszenie Otwarte Klatki, a jeśli chcecie dowiedzieć się nieco więcej o całym programie Fur Free Retailer kliknijcie tutaj.

Takie wiadomości lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Dziwne (i jednocześnie zaskakująco przydatne) aplikacje na telefon

Szafa w telefonie? Aplikacja, która doradzi najlepsze wino do kolacji albo pokaże czy pasuje nam wymarzony tatuaż? To wcale nie są wyimaginowane życzenia. Popularność smartfonów rośnie, a co za tym idzie najdziwniejszych i (o dziwo) zaskakująco przydatnych aplikacji. Dlatego przygotowaliśmy dla was mały przegląd najdziwniejszych pomysłów na to jak technologia może usprawnić wasze życie.

Dziwne (i jednocześnie zaskakująco przydatne) aplikacje na telefon

Cosmeticscan


Dla osób, które się na tym nie znają składy kosmetyków równie dobrze mogłyby być napisane po chińsku. A czasami potrzebujemy wiedzieć, czy dany produkt zawiera składniki, które są dla nasz szkodliwe albo jesteśmy na nie uczulone. Wtedy z pomocą przychodzi nam aplikacja Cosmeticscan. Wystarczy zrobić zdjęcie kodu kreskowego, a w odpowiedzi dostaniemy szczegółowy opis produktu.
ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności