McDonald prezentuje luksusowe opakowania na… burgery

McDonald i luksus to dwa słowa, które nie idą w parze. Jednak brytyjska odnoga tego najbardziej znanego fast foodu na świecie postanowiła trochę zmienić wizerunek marki i zaprosiła do współpracy jednego ze swoich najzdolniejszych projektantów – Juliena Macdonalda. Nie wiemy czy to jego nazwisko czy talent miały tutaj znaczenie, ale z pewnością jest to jedna z najbardziej niespodziewanych akcji, o jakich słyszeliśmy od dawna.

Julien Macdonald to nazwisko wciąż stosunkowo nieznane w porównaniu z innymi projektantami z wysp, jednak jego portfolio jest niezwykle bogate. Zaraz po studiach na prestiżowej uczelni Royal College of Art otrzymał pracę w Chanel u boku Karla Lagerfelda, jednocześnie projektując dzianiny dla domu mody Alexander McQueen. Potem jego kariera nabrała tempa, a nazwisko trafiło na pierwsze strony gazet dzięki Givenchy, gdzie przez trzy lata sprawował funkcję dyrektora kreatywnego. Jednak w 2004 roku porzucił Paryż i skupił się na własnej marce. Dzisiaj jego bogato zdobione suknie są wśród faworytów gwiazd na czerwonym dywanie. Odważną kreację autorstwa Macdonalda w ostatnim czasie miała na sobie chociażby Bella Hadid, która często wybiera projekty Brytyjczyka.

Teraz słabość do jego estetyki przyznała również sieć McDonald. Julien zaprojektował bowiem serię opakowań na burgery w ramach nowej polityki fast foodów, która chce połączyć zwykłe życie oraz luksus. To nie pierwszy raz kiedy złote arkady mieszają się ze światem mody. Kolekcję inspirowaną McDonaldem zaprezentował chociażby Jeremy Scott dla Moschino, jednak tym razem efekty współpracy nie pojawią się na wybiegu, ale wewnątrz lokali sieciówki. Czerwone, tekturowe opakowania, które wszyscy tak dobrze znamy, zamienią się w czarno-złote cudeńka ozdobione uwielbianymi przez Juliena kryształkami. Pudełka dostępne w wybranych punktach w Wielkiej Brytanii, będą również do kupienia przez klientów.  A to jedno ozdobione prawdziwymi kryształkami zostanie wystawione na specjalną aukcję, z której dochód będzie przekazany na organizacje wspierane przez fundację Ronalda McDonalda.

Przyznajemy, że pomysł zrobienia z McDonalda „luksusowego” fast foodu wydaje się co najmniej nietrafiony, ale kto wie? Może to początek światowego trendu i w Polsce również doczekamy się ekskluzywnych opakowań na burgery za 4 złote.

ZobaczSchowaj komentarze

Ukucnij i rozszerz uda – oto nowa popularna poza na Instagramie

Selfie to już od dawna staroć. Na Instagramie co chwile pojawiają się nowe pozy, które przyciągają uwagę obserwatorów. Najnowsza – #womanspreading – jest wyjątkowo dziwaczna.

Bakcykla na #womanspreading złapały już m.in. Solange czy Dua Lipa. Zasada jest prosta: siadasz lub kucasz, a kadr obejmuje twoje nogi, które umieszczasz w szerokim rozkroku. I nie chodzi tu (przynajmniej teoretycznie) o pozycję znaną z filmów dla dorosłych, bo kobiety umieszczające takie zdjęcia często są w pełni ubrane, a czasami ich szerokie sukienki zasłaniają nawet zarys miejsc intymnych.

What do you know about #WomanSpreading ⁉️ ☺️

A post shared by SARATA D. (@s.a.r.a.t.a) on

O co więc chodzi? Cała akcja początkowo była wyrazem sprzeciwu wobec panów szeroko rozstawiających nogi w komunikacji miejskiej. Znacie na pewno ten widok, który zwykle nie jest zachęcający i zwyczajnie utrudniający innym korzystanie z autobusu czy metra. Celebryci sprawili jednak, że #womanspreading szybko zyskało zupełnie nowy wymiar, który został odklejony od początkowego znaczenia.

My nie ukrywamy, że #womanspreading kojarzy nam się z tradycyjnym „słowiańskim przykucem”, ale tylko trochę. Zasada w tym ostatnim zakłada bowiem, że całość opiera się na rzeczonym kucaniu, w którym stopy w całości muszą opierać się na podłodze. Solange musi więc jeszcze trochę popracować nad kolejną modą.

Solange

Dua Lipa

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.