Maska, która zmieni twarz w bąbelkową chmurę!

„Bubble mask”, czyli maseczka, która po nałożeniu na twarz zmienia swoją konsystencję to absolutny hit sieci. Co czyni ją tak wyjątkową i sprawia, że z marszu ma się ochotę ją wypróbować? Sprawdźcie już teraz.

Wiele z naszych ulubionych innowacji w kosmetykach jak i pomysłów na pielęgnację skóry pochodzi z Korei. Możemy wymieniać je w nieskończoność: weźmy na przykład bawełniane maski do twarzy, kremy BB., no i oczywiście nie zapominajmy o esencjach!

Nowa kategoria masek, która oczywiście pochodzi z Korei, różni się od wszystkiego, co kiedykolwiek widziałyście i stosowałyście wcześniej. To, co wygląda na początku jak klasyczna maseczka, po chwili zaczyna zmieniać się w bąbelki, by finalnie po kilku minutach sprawić, że wasza twarz będzie wyglądać tak:

Maseczka nie przestaje rosnąć na twarzy, aż nie zmieni jej w pierzastą chmurę. Skąd taki efekt? W kontakcie z powietrzem żelowa formuła zmienia się w piankę oczyszczających mikro pęcherzyków. Kiedy nałożycie maseczkę na twarz, nic nie musicie robić, bo pęcherzyki powstają same po kontakcie z powietrzem!

Maska bąbelkowa, którą pokochały Instagramowiczki to Elizavecca Milky Piggy Carbonated Bubble Clay Mask. Możecie kupić ją na Amazonie za ok. 10 dolarów, albo w tej samej cenie na Ebay-u. Ten produkt został stworzony z myślą o osobach cierpiących z powodu trądziku, bo dokładnie usuwa brud i zanieczyszczenia ze skóry.

Ale nie martwcie się, jeśli nie macie takiego typu cery. Inne marki także zastosowały tą samą „bąbelkową” technologię w maseczkach przeznaczonych do różnych problemów.W Sephorze możemy kupić maseczkę (która da ten sam bąbelkowy efekt) z oczyszczającymi mikr opęcherzykami z ekstraktem z białej herbaty, która ma za zadanie dotlenić poszarzałą cerę, a przy tym dokładnie ją oczyścić. Kupicie ją na stronie Sephory za 59 zł.

Jesteście gotowe na kosmetyczną rewolucję, która zamieni was w… gigantyczną i maksymalnie uroczą chmurę?

ZobaczSchowaj komentarze

Czy aplkacja Vero zastapi Instagrama?

Czy ktokolwiek pamięta jeszcze życie bez social mediów? Pamiętacie pierwsze portale na których kontaktowaliśmy się z osobami znajomymi jak i całkowicie nieznajomymi? Grono, Myspace, Nasza Klasa? Aktualnie trudno jest znaleźć kogoś kto nie ma Facebooka, Instagrama czy Twittera. Czy za jakiś czas zapomnimy o tych portalach i będzie nam trudno znaleźć kogoś bez Vero?

Na Facebooku nie widzisz postów swoich znajomych, za to posty z klikalnymi tytułami pojawiają się cały czas? Reklamy na Instagramie stanowią większość widzianych postów? Użytkowników tego drugiego niezwykle irytuje brak chronologiczności czasu – nie widzisz postów sprzed pół godziny, ale widzisz dopiero post sprzed 3 dni? Twoje posty może nie sięgają miliona odbiorców, jednak widzisz spadające zasięgi swoich zdjęć? O ‘śmierci’ Snapchata też w ostatnim czasie dużo można było przeczytać. W związku z tymi komplikacjami użytkownicy sieci postanowili zapoznać się z nową aplikacją jaką jest Vero.

Vero ma stanowić sieć twoich znajomych oraz influencerów, artystów, których chcesz obserwować, w sposób wolny od reklam. Aplikacja powstawała przez 3 lata i ma być konkurencją dla najpopularniejszych portali. Można na niej udostępniać zdjęcia, rozmawiać i rekomendować ulubione filmy czy muzykę. Póki co idzie jej nieźle, jest najchętniej pobieraną aplikacją na smartfony w AppStore. Vero jest darmowa, ale czy na długo? Jak wiemy portale społecznościowe muszą się z czegoś utrzymywać, tym czymś jest – reklama. Skoro Vero ma być od nich wolne, będzie musiało znaleźć inne rozwiązanie jak miesięczny abonament dla użytkowników. Co z wyglądem nowej platformy? Może się wydawać dość nieatrakcyjny a obsługa nie intuicyjna, ale to wszystko kwestia przyzwyczajenia. Jest to jednak dopiero wersja testowa, dlatego warto go jeszcze nie skreślać i dać szansę. Jednak zastanawia nas jeszcze jedno. Social media są też miejscem w których zostawiamy swoje wspomnienia.

Na Facebooku wyskoczyła Ci piosenka, którą udostępniłeś 5 lat temu i prawie o niej zapomniałeś? Dawne zdjecie ze znajomym? Instagram to nasz wizualny pamiętnik, na twitterze szybko możemy zareagować na absurdy dnia codziennego, lub ważne dla nas kwestie. Czy będziemy tak chętni, żeby tworzyć nowe sieci na kolejnej platformie? Vero dopiero się rozkręca i jakie będzie jego miejsce w świecie social mediów dowiemy się w przyszłości.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności