Marzycie o sylwetce modelki? Oto fitnessowe triki Gisele Bündchen!

Dziesiątki okładek różnych edycji „Vogue’a”, niezliczone tygodnie mody oraz wybiegi najlepszych projektantów na świecie. W branży mody niewiele jest takich nazwisk jak Gisele Bündchen. Brazylijska piękność w swojej trwającej ponad dwie dekady karierze osiągnęła chyba wszystko, a początkujące w tym światku dziewczyny biorą ją jako wzór do naśladowania. Począwszy od niemal niekończącej się listy sukcesów, przez wieloletnie zaangażowanie w ochronę środowiska i kończąc na zabójczej sylwetce, o której większość z nas może niestety pomarzyć. A dzisiaj, z okazji (już) 37. urodzin Brazylijki, przypomnimy kilka jej sprawdzonych porad jak dbać o nasze ciało.

 

Marzycie o sylwetce modelki? Oto fitnessowe triki Gisele Bündchen!

Owoce to podstawa


Zamiast podjadać słodkie ciastka, cukierki i wszelkie produkty składające się w całości z przetworzonego cukru, możemy sięgnąć po słodkość w naturze, czyli owoce. Oczywiście musimy pamiętać, że nic w nadmiarze nam nie sprzyja i nie powinniśmy jeść wszystkich owoców bez żadnych ograniczeń, ale Gisele wie, że jako przekąska w ciągu dnia sprawdzają się one rewelacyjnie.
ZobaczSchowaj komentarze

Nasiona chia czy jarmuż? Fakty i mity o superfoods!

Wbrew powszechnej opinii, superfoods, czyli w wolnym tłumaczeniu „super jedzenie”, wcale nie sprawi, że nagle zyskamy nadzwyczajne moce jak bohaterowie komiksów. Półki w supermarketach uginają się pod ciężarem super produktów takich jak quinoa, jarmuż czy jagody goji. Ale czy jedzenie tych „wyjątkowych” kasz i warzyw rzeczywiście tak bardzo nam służy? Ile w tym prawdy i korzyści dla zdrowia, a ile zwyczajnego marketingu? Postanowiliśmy sprawdzić jak na nasz organizm wpływa kilka ze słynnych super składników i czy wszystkie faktycznie mają aż tyle dobroczynnych dla właściwości.

Nasiona chia czy jarmuż? Fakty i mity o superfoods!

Jagody goji


To one są na samej górze wśród super składników. Uwielbiają je Madonna i Miranda Kerr, ale jak się okazuje część "super" w jagodach goji nie do końca jest prawdziwa. Owoce nie tylko nie mają właściwości antyoksydacyjnych, ale są silnymi alergenami. Co więcej, trzeba uważać, żeby nie spożywać ich w nadmiernej ilości, ponieważ mają duże ilości tak zwanych saponin, które mogą zwiększyć ryzyko przepuszczalności jelit. Jak to w życiu bywa, PR świetny, rzeczywistość nie do końca.
ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.