Marzycie o sylwetce modelki? Oto fitnessowe triki Gisele Bündchen!

Dziesiątki okładek różnych edycji „Vogue’a”, niezliczone tygodnie mody oraz wybiegi najlepszych projektantów na świecie. W branży mody niewiele jest takich nazwisk jak Gisele Bündchen. Brazylijska piękność w swojej trwającej ponad dwie dekady karierze osiągnęła chyba wszystko, a początkujące w tym światku dziewczyny biorą ją jako wzór do naśladowania. Począwszy od niemal niekończącej się listy sukcesów, przez wieloletnie zaangażowanie w ochronę środowiska i kończąc na zabójczej sylwetce, o której większość z nas może niestety pomarzyć. A dzisiaj, z okazji (już) 37. urodzin Brazylijki, przypomnimy kilka jej sprawdzonych porad jak dbać o nasze ciało.

 

Marzycie o sylwetce modelki? Oto fitnessowe triki Gisele Bündchen!

Owoce to podstawa


Zamiast podjadać słodkie ciastka, cukierki i wszelkie produkty składające się w całości z przetworzonego cukru, możemy sięgnąć po słodkość w naturze, czyli owoce. Oczywiście musimy pamiętać, że nic w nadmiarze nam nie sprzyja i nie powinniśmy jeść wszystkich owoców bez żadnych ograniczeń, ale Gisele wie, że jako przekąska w ciągu dnia sprawdzają się one rewelacyjnie.
ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Post i Ewa Chodakowska: pamiętaj o rozgrzewce

Już zaplanowaliśmy treningi w domu i zorganizowaliśmy przestrzeń, aby ćwiczyć zgodnie ze wskazówkami i zestawami treningowymi Ewy Chodakowskiej. Teraz przystępujemy do realizacji naszego planu pracy nad lepszą formą oraz kondycją. Pamiętajcie – zawsze zaczynamy od rozgrzewki.

Poprawnie wykonany trening zawsze powinien zaczynać się od rozgrzewki. Ewa Chodakowska podkreśla jej znaczenie oraz wymienia liczne zalety. Trenerka zapewnia, że jest to nie tylko przygotowanie ciała i umysłu do bardziej intensywnej pracy, ale także poprawa krążenia krwi i zapewnienie dopływu tlenu do wszystkich mięśni. Dzięki niej chronimy stawy, zapobiegamy kontuzjom oraz przyśpieszamy metabolizm. Tak długa lista korzyści, jakie niesie ze sobą rozgrzewka, powinna przekonać wszystkich do porządnego jej wykonywania.

Nigdy nie należy o niej zapominać i zawsze wykonywać ją z wielką starannością. Wystarczy poświecić na nią 5-10 minut, aby potem poczuć jeszcze większe efekty treningu właściwego. Rozgrzewkę możemy zacząć od ruchów okrężnych głowy, przedramion, rąk, a następnie bioder. Potem możemy przystąpić do skrętów tułowia, skłonów w prawo i lewo, półprzysiadów, a następnie biegu o niskim poziomie intensywności, które rozgrzeją nasze nogi. Możemy dodać do nich wykroki w miejscu oraz półprzysiadów. Nie pomijajmy dłoni oraz nadgarstków. Ewa radzi, aby każde ćwiczenie wykonywać przez 30 sekund lub policzyć po 15 powtórzeń na każdą stronę.

Wraz ze wzrostem temperatury na zewnątrz warto ćwiczyć na świeżym powietrzu. My wykorzystaliśmy pobliskie schody oraz ich poręczę, aby porządnie rozgrzać górne i dolne części ciała. Przy mocno napiętym brzuchu wykonaliśmy wszystkie wymachy, wykroki oraz skręty. Do wchodzenia i schodzenia dodaliśmy wskakiwanie i zeskakiwanie oraz trucht. Jeśli macie ekspander albo taśmy, możecie urozmaicać swoje pomysły zawsze pamiętając o prostych plecach oraz napiętym brzuchu.

Rozgrzewka wcale nie musi być przykrym obowiązkiem. W domu oraz na świeżym powietrzu może towarzyszyć nam ulubiona playlista, która doda więcej motywacji oraz sprawi, że przyśpieszymy tempo. Komfort ćwiczeń uzyskamy dzięki nowemu dezodorantowi adidas adipure, który zapewni nam świeżość podczas rozgrzewki oraz przez cały trening.

Zajrzyjcie na wszystkie kanały Ewy Chodakowskiej, aby zainspirować się jej ciekawymi sposobami na 10-minutowe rozgrzewki. My już wiemy jak je wykonywać.

Partnerem publikacji jest COTY. 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.