Magdalena Frąckowiak w kampanii Mohito jesień-zima 2016

Najpopularniejsze twarze polskiego modelingu często są już określane mianem ikon, a swoje zlecenia i przedsięwzięcia dobierają w niezwykle uważny i ściśle wyselekcjonowany sposób. Tym bardziej cieszy sytuacja, kiedy jedną z nich oglądamy w kampanii polskiej marki – tym razem możemy podziwiać Magdalenę Frąckowiak w kampanii Mohito. Koniecznie zobaczcie efekty końcowe wyjątkowej sesji!

Magdalena Frąckowiak w kampanii Mohito jesień-zima 2016

Magda Frąckowiak to ikona światowego modelingu, projektantka biżuterii i właścicielka jednej z najbardziej oszałamiających twarzy (i figur!) w branży. Od lat może pochwalić się niezachwianą, wysoką pozycją, w swoim portfolio ma sesje przed obiektywem najbardziej prestiżowych fotografów, publikacje w światowej klasy magazynach i lukratywne kontrakty reklamowe. Jej status ikony pozwala jej na selektywne podchodzenie do wszelkich propozycji, tym bardziej więc cieszy fakt, iż pochodząca z Gdańska modelka została twarzą najnowszej, jesienno-zimowej kampanii Mohito.

Już pierwsze zdjęcia z bakcstage’u podsyciły nasze apetyty. Teraz możemy już wreszcie podziwiać końcowe efekty pracy Marcina Kempskiego, który idealnie uchwycił seksowną Magdalenę na tle miejskiego, kosmopolitycznego krajobrazu. Widać, że Mohito – zarówno kolekcją, jak i sesją wizerunkową, celuje w efekt ze światowej półki. Na mocno nasyconych kolorowych i czarno-białych fotografiach widzimy więc topmodelkę ubraną w wieczorowe kreacje pokryte mieniącymi się drobinkami i cekinami, sukienki, kombinezony i obcisłe body. Nie brak tu też oczywiście nawiązań do światowych trendów – wśród propozycji marki znajdziemy między innymi bluzy wykonane z najmodniejszego w tym sezonie weluru, skórzanych spodni i bluzek z falbanami. To kolekcja dla kobiet silnych, niezależnych i odważnych, które nie boją się włączać pozornie wieczorowych elementów do dziennych stylizacji. Kobiet świadomych własnej seksualności, ale skrupulatnie rozwijających swoje pasje i zainteresowania.

 

Taki sensualny, ale silny wizerunek to nie tylko zasługa piekielnie zdolnego Marcina Kempskiego, ale także Arlety Żak, która stylizowała sesję i Kai Wojtygi, odpowiedzialnej za art direction. Włosy i makijaż to zasługa międzynarodowej reprezentacji w postaci Vincenta Oquendo oraz Michaela Silvy, którzy w idealny sposób wydobyli wewnętrzną drapieżność Magdaleny. To bardzo spójna i nowoczesna sesja – brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

„Dress for less” odc. 20.: casualowa stylizacja Heidi Klum za mniej niż 500 złotych [WIDEO]

Jest jedną z najlepszych modelek na świecie, z powodzeniem realizuje się także jako prowadząca amerykańskiej edycji „Project Runway” i przede wszystkim, mama czwórki dzieci. To ostatnie zadanie sprawia, że Heidi Klum, która przecież uwielbia błyszczeć na czerwonym dywanie w seksownych kreacjach, na co dzień stawia na bardziej zachowawczy i przede wszystkim wygodny wizerunek. Nie oznacza to jednak, że rezygnuje z ubrań najwyższej jakości i luksusowych dodatków. Jak poradziłyśmy sobie z odtworzeniem jej casualowej stylizacji mając do dyspozycji 500 złotych? Zobaczcie już teraz.

Heidi Klum nawet stawiając na casualowe i wygodne stylizacje nie rezygnuje z największych (i najdroższych) marek. Jej zestaw złożony z dżinsów maki G-Star, bomberki od Alpha Industries oraz sneakersów i markowych okularów kosztował prawie 10 tysięcy złotych. Przyznacie, to dość zaporowa cena, na szczęście oferty sieciówek pozwalają nam na jego odtworzenie przy znacznie niższym nakładzie finansowym. W najnowszym odcinku „Dress for less”, Natalia Kędra i Michalina Murawska podjęły się właśnie tego zadania mając w kieszeni 500 złotych – czy im się udało i która z nich poradziła sobie lepiej? Zobaczcie już teraz i zagłosujcie na swoją faworytkę!

Która stylizacja jest lepsza?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Zakupy

STRADIVARIUS

APASZKA
35,90 ZŁ

ZARA

KURTKA
199 ZŁ

ZARA

TOREBKA
139 ZŁ

ZARA

TOREBKA
199 ZL

ZARA

KURTKA
239 ZŁ

TOPSHOP

BUTY
149 ZŁ

TOPSHOP

BUTY
219 ZL

TOPSHOP


OK. 225 ZŁ

TOPSHOP

DŻINSY
OK. 200 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.