Magdalena Frąckowiak w kampanii Mohito jesień-zima 2016

Najpopularniejsze twarze polskiego modelingu często są już określane mianem ikon, a swoje zlecenia i przedsięwzięcia dobierają w niezwykle uważny i ściśle wyselekcjonowany sposób. Tym bardziej cieszy sytuacja, kiedy jedną z nich oglądamy w kampanii polskiej marki – tym razem możemy podziwiać Magdalenę Frąckowiak w kampanii Mohito. Koniecznie zobaczcie efekty końcowe wyjątkowej sesji!

Magdalena Frąckowiak w kampanii Mohito jesień-zima 2016

Magda Frąckowiak to ikona światowego modelingu, projektantka biżuterii i właścicielka jednej z najbardziej oszałamiających twarzy (i figur!) w branży. Od lat może pochwalić się niezachwianą, wysoką pozycją, w swoim portfolio ma sesje przed obiektywem najbardziej prestiżowych fotografów, publikacje w światowej klasy magazynach i lukratywne kontrakty reklamowe. Jej status ikony pozwala jej na selektywne podchodzenie do wszelkich propozycji, tym bardziej więc cieszy fakt, iż pochodząca z Gdańska modelka została twarzą najnowszej, jesienno-zimowej kampanii Mohito.

Już pierwsze zdjęcia z bakcstage’u podsyciły nasze apetyty. Teraz możemy już wreszcie podziwiać końcowe efekty pracy Marcina Kempskiego, który idealnie uchwycił seksowną Magdalenę na tle miejskiego, kosmopolitycznego krajobrazu. Widać, że Mohito – zarówno kolekcją, jak i sesją wizerunkową, celuje w efekt ze światowej półki. Na mocno nasyconych kolorowych i czarno-białych fotografiach widzimy więc topmodelkę ubraną w wieczorowe kreacje pokryte mieniącymi się drobinkami i cekinami, sukienki, kombinezony i obcisłe body. Nie brak tu też oczywiście nawiązań do światowych trendów – wśród propozycji marki znajdziemy między innymi bluzy wykonane z najmodniejszego w tym sezonie weluru, skórzanych spodni i bluzek z falbanami. To kolekcja dla kobiet silnych, niezależnych i odważnych, które nie boją się włączać pozornie wieczorowych elementów do dziennych stylizacji. Kobiet świadomych własnej seksualności, ale skrupulatnie rozwijających swoje pasje i zainteresowania.

 

Taki sensualny, ale silny wizerunek to nie tylko zasługa piekielnie zdolnego Marcina Kempskiego, ale także Arlety Żak, która stylizowała sesję i Kai Wojtygi, odpowiedzialnej za art direction. Włosy i makijaż to zasługa międzynarodowej reprezentacji w postaci Vincenta Oquendo oraz Michaela Silvy, którzy w idealny sposób wydobyli wewnętrzną drapieżność Magdaleny. To bardzo spójna i nowoczesna sesja – brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy wiosna-lato 2017: „think pink!”

Wiosna coraz bliżej – czuć to w powietrzu i widać na sklepowych półkach. Nowe kolekcje coraz śmielej wypełniają oferty najpopularniejszych marek, to więc idealny moment, aby rozpocząć analizy największych sezonowych trendów. Jako pierwszy: RÓŻ, czyli najmodniejszy kolor tej wiosny!

ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.