Magda Butrym: lookbook wiosna-lato 2017

Pierwsze zdjęcia z wiosennego lookbooka Magdy Butrym pojawiły się w sieci już jakiś czas temu, jednak dopiero teraz mamy przyjemność podziwiać całokształt sesji wizerunkowej i najnowszych propozycji od polskiej projektantki. Zobaczcie!

Magda Butrym: lookbook wiosna-lato 2017

Niezależność kobiet, odwaga w przekraczaniu granic i tematów tabu, świadoma ekspresja własnego „ja” (także poprzez modę) i żonglowanie swoją seksualnością to nie tylko tematy jakże aktualne w obliczu tego, co obecnie dotyczy kobiet na całym świecie, ale także motywy, które coraz więcej projektantów podejmuje w swoich kolekcjach. W podobnym kierunku zdecydowała się także podążyć Magda Butrym, która w ciągu kilku sezonów obecności na światowej scenie mody luksusowej zdążyła wyrobić sobie silną i rozpoznawalną markę pożądaną przez fashionistki od Nowego Jorku po Paryż.

Oprócz motywu przewodniego, jakim w kolekcji wiosna-lato 2017 jest wizerunek silnej i niebojącej się sprzeczności kobiety, główną inspiracją do powstania projektów była twórczość Francesci Woodman – amerykańskiej fotografki tworzącej w latach 70. Z dzieł i kreatywnej wizji artystki zaczerpnięto nie tylko motyw nostalgicznego romantyzmu, ale przede wszystkim rozważania nad kwestią kobiecości, z których zasłynęła zmarła tragicznie w 1981 roku Woodman.

W obliczu tych inspiracji, Butrym w sezonie wiosna-lato 2017 nie tylko balansuje pomiędzy typowo męską a bardzo uwodzicielską estetyką (w kolekcji znajdziemy zarówno żakiety o męskim fasonie, jak i zwiewne i odkrywające ciało sukienki). Bierze także na warsztat grę fakturami, tkaninami i wzorami proponując zestawienia ciężkich skór i wełny z jedwabiem czy kwiecistych deseni ze skórzanymi plecionkami. Wśród wiosennych propozycji polskiej projektantki znajdziemy sporo wariacji na temat oversize’owych koszul (także w wersji z przeskalowanymi rękawami), skórzane ramoneski o poszerzonej linii ramion, asymetryczne spódnice i sporo falban. Mocne sylwetki uzupełniono o bardzo subtelne akcesoria, w tym linię biżuterii, z którą w sezonie wiosna-lato 2017 debiutuje Butrym.

Umiejętna zabawa proporcją i formą została idealnie zaznaczona na zdjęciach autorstwa brytyjskiego fotografa Bretta Lloyda, przed którego fotografem stanęła rumuńska modelka, Aida Becheanu. Za stylizację odpowiedzialna była Alexandra Carl, a za produkcję sesji – agencja Warsaw Creatives.

CHCEMY WSZYSTKO!

ZobaczSchowaj komentarze

Już jest pełna kampania Kate Moss dla Reserved!

Kate Moss biorąca udział w kampanii polskiej marki Reserved to bez dwóch zdań jedno z największych wydarzeń w branży tego roku. Widok ikony stylu oraz modelingu, która ma na koncie współprace z największymi nazwiskami oraz nieskończoną liczbę sukcesów, to nie tylko powód do dumy, ale szansa na to, żeby o Reserved zrobiło się głośniej również poza granicami kraju. Na szczęście nadszedł już koniec niecierpliwych oczekiwań, ponieważ kampania z Kate Moss właśnie ujrzała światło dzienne.

Już jest pełna kampania Kate Moss dla Reserved!

Reserved na przestrzeni ostatnich lat nie raz współpracowało ze znanymi nazwiskami w modelingu. W 2013 roku Cara Delevingne, zanim jeszcze jej nazwisko stało się tak rozpoznawalne, pojawiła się w jednej z ich sesji wizerunkowych. Potem Reserved zaprosiło do swoich kampanii Freję Bahę Erichsen, a nawet złote dziecko rodziny Beckhamów, czyli Brooklyna. Jednak nikt nie spodziewał się, że kilka lat później pośród tych nazwisk pojawi się Kate Moss, jedna z najbardziej rozpoznawalnych modelek na świecie wszech czasów, a od jakiegoś czasu contributing editor brytyjskiej edycji „Vogue’a”.

Jesienna kampania Reserved to niewątpliwie duża oszczędność w formie, głównie ze względu na wybór czarno-białej estetyki, która jednocześnie oddaje hołd latom 90. oraz najbardziej znanym fotografiom z Kate autorstwa między innymi Petera Lindbergha i Patricka Demarchelier. Na zdjęciach kampanii możemy zobaczyć modelkę w wybranych przez nią oraz stylistę George’a Cortinę elementach z jesiennej kolekcji, wśród których dominują lateksowe płaszcze, ramoneski, bieliźniane sukienki z koronką oraz topy z długim rękawem z lekko połyskujących materiałów i sztuczne futra. Na pierwszy rzut oka widać zamiłowanie supermodelki zarówno do koloru czarnego, jak i rockowych stylizacji, które uczyniły z niej prawdziwą gwiazdę streetstyle’u. Dyrektorka marketingu marki, Monika Kapłan, o współpracy powiedziała tak: „Nie chodziło o sztuczne przebieranki, tylko o prawdziwy styl naszej bohaterki. Aby z naszej kolekcji wybrała to, co jej w duszy gra. Reserved jest przecież właśnie taką marką: cokolwiek ci w duszy gra, my na pewno mamy to w ofercie. Tu możesz stworzyć swoją indywidualną historię. Tak jak zrobiła to Kate.”

Udział supermodelki w kampanii polskiej marki nie jest wyłącznie przypadkowy, ponieważ ma on związek z otwarciem pierwszego sklepu Reserved w Londynie na prestiżowej Oxford Street. Tak więc, zdjęcia Kate w obiektywie Daniela Jacksona, autora licznych okładek „Vogue’a”, współpracującego między innymi z Emily Ratajkowski, Anną Ewers czy niedawno Robertem Pattinsonem w sesji dla „GQ”, zobaczą nie tylko polscy klienci, ale również masa turystów oraz Brytyjczyków na co dzień odwiedzająca tłoczną stolicę. Czy ta kampania otworzy Reserved drzwi do wielkiego świata?

ZobaczSchowaj komentarze

Białe botki na cztery sposoby: zobacz, jak nosić hit tego sezonu!

TOPSHOP

KURTKA
ok. 300 zł

H&M

BOTKI
229,90 ZŁ

YEEZY

SPODNIE
OK. 1200 ZŁ

ZARA

BLUZKA
59,90 ZŁ

ASOS

OKULARY
ok. 100 zł

VERSUS VERSACE

"NERKA"
ok. 950 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.