Magda Butrym jesień-zima 2017: tą kolekcją zachwycą się wszyscy!

Kilkuletnia marka to w branży mody tak naprawdę raczkujące dziecko, tym bardziej więc należy docenić i cieszyć się z sukcesu Magdy Butrym, która mimo młodego stażu na międzynarodowej scenie szybko zdobyła uznanie klientek, gwiazd oraz najbardziej wybrednych redaktorów i stylistów. „CR Fashion Book”, „Business of Fashion”, „Vogue”, „Metal Magazine” i inne tytuły, które przy premierze ostatnich kolekcji Butrym, zachwycały się jej projektami, wraz z nadejściem jesiennej odsłony jej marki, będą z pewnością miały kolejne powody do pochwał. Dlaczego? Bo to nie tylko kwintesencja jej estetyki, ale zwyczajnie, istne modowe 10 na 10.

Magda Butrym jesień-zima 2017: tą kolekcją zachwycą się wszyscy!

Magda Butrym jest idealnym przykładem na to, że talent, pomysłowość, determinacja i odrobina szczęścia są w stanie sprawić, że nawet w krótkim czasie można osiągnąć w branży mody globalny sukces. W ciągu trzech lat, czyli tylu, ile istnieje jej autorska marka, zdążyła podbić serca takich gwiazd jak Anja Rubik, Kendall Jenner czy Kim Kardashian, która sama podeszła do projektantki, kiedy ta miała na sobie spódnicę swojego autorstwa, zawisnąć w najbardziej prestiżowych butikach czy stać się częścią oferty największych platform e-commerce’owych (jej projekty wykorzystano ostatnio w oficjalnej kampanii Net-a-Porter). Przyznacie, że to sporo jak na projektantkę, która zaczynając pracować nad własną marką w Polsce nawet nie zakładała, że otworzy showroom podczas tygodnia mody w Paryżu.

Każda z kolekcji Butrym to nawiązanie do rękodzieła, które jest jednym ze stałych wyróżników jej marki i które miksuje z elementami zaczerpniętymi z mody męskiej. Jak sama powiedziała w jednym  wywiadów, sezon jesień-zima 2017 to moment, w którym wreszcie jest w stu procentach pewna, kim tak naprawdę jest kobieta, dla której tworzy i wie, że w przypadku jej marki ewolucja dotychczasowych projektów zdecydowanie bardziej zdaje egzamin niż przeprowadzana z sezonu na sezon rewolucja. W najnowszych propozycjach Butrym widać sporo inspiracji latami 80., której towarzyszy zamiłowanie do współczesnej dekonstrukcji – sukienki zestawione z białymi rajstopami i botkami mają asymetryczne rękawy (to samo tyczy się cekinowych modeli połączonych z czerwonymi mulami), oversize’owe marynarki z perłowymi guzikami pełnią rolę sukienek i noszone są z czerwonymi, skórzanymi rękawiczkami, w skórzanej wersji występują także typowe dla tamtej dekady spodnie „narciarki”, które według projektantki będziemy nosić w tym sezonie z dobranymi pod kolor klapkami na obcasie i transparentnymi bluzkami w kropki.

Magda Butrym po raz kolejny stworzyła kolekcję, na którą naprawdę trudno przestać patrzeć, o której się marzy i która zachwyca spójnością, dbałością o detale i konsekwencją. Sama projektantka, zapytana w jednym z ostatnich wywiadów o to, czym jest dla niej feminizm, stwierdziła między innymi, że jest to „świadomość świata, w którym żyjemy, własna opinia i głos”. Głos Butrym, jako uznanej, światowej projektantki, brzmi coraz głośniej i wyraźniej, chociaż i tak uważamy, że to dopiero początek jej sukcesów.

ZobaczSchowaj komentarze

Dekadenckie lata 20. i zmysłowy klimat w nowej kampanii marki Rosa

Polska marka Rosa nie przestaje nas zachwycać. Najnowsza kolekcja to delikatne i minimalistyczne kolczyki, naszyjniki i pierścionki utrzymane w dekadenckiej estetyce lat 20-tych. Prawdziwe dzieła jubilerskiej sztuki. Podobnie jak wyjątkowa sesja. Zobaczcie w naszej galerii zmysłową sesję i piękną biżuterię.

Dekadenckie lata 20. i zmysłowy klimat w nowej kampanii marki Rosa

Nowa kolekcja Rosy na pewno nie zawiedzie miłośników ekskluzywnej i unikatowej biżuterii. W kolekcji można odnaleźć dekadencki klimat lat 20-tych ubiegłego wieku i magię przedwojennego jubilerskiego kunsztu. Te inspiracje splecione z nowoczesną wizją artystki Agnieszki Rosy, tworzą wyjątkowo efektowne połączenia. Tradycyjne kruszce takie jak złoto, połączone ze szlachetnymi perłami, diamentami oraz ręcznie rzeźbionymi i inkrustowanymi kamieniami zostały zamknięte we współczesnej nowatorskiej formie. 

Wśród nich znajdziemy między innymi inspirowane rodowymi sygnetami pierścienie z wtłaczaną w kamień złotą gwiazdą lub trójwymiarową rzeźbą, medalion z diamentem, dla którego inspiracją stał się kieszonkowy zegarek oraz bransoletkę, która przywodzi na myśl stuletnią dewizkę. „Jestem pełna uznania dla zanikającej sztuki jubilerskiej. Otwierany medalion serce z mojej nowej kolekcji to nie tylko piękny przedmiot, ale również mała rzeźba, która skrywa sekret i posiada własną duszę.” – mówi Agnieszka Rosa. Nastrojową sesję wizerunkową, wyróżniającą się subtelną zmysłowością wykonał duetu Kulesza i Pik. 

Technika analogowa, którą fotografowie wykorzystali przy tworzeniu zdjęć, idealnie oddaje nastrój kolekcji ROSA. Łagodne oświetlenie, bliskie ujęcia i naturalne stylizacje podkreślają piękno projektów Agnieszki. 

My jesteśmy zachwyceni a wy?

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności