Big Mac ma już pół wieku. Zobaczcie jak McDonald’s uczcił tą okrągłą rocznicę

Czy mamy tu wielbicieli najsłynniejszej kanapki na świcie? Jeśli tak to ucieszy was sposób w jaki marka postanowił uczcić 50-lecie burgera Big Mac. McDonald’s nawiązał współpracę z firmą zegarków G-SHOCK i New Era i stworzył kolekcję wyjątkowych przedmiotów. 

Dwa kawałki wołowego mięsa, w towarzystwie konserwowych plasterków ogórka, cebuli, sałaty i plasterków sera Chedar polanych sekretnym sosem,  zamknięte w bułce pokrytej sezamem. To składniki najsłynniejszego burgera na świecie, który w tym roku kończy pół wieku. Z tej okazji marka zdecydowała się nawiązać współpracę z producentem zegarków G-SHOCK i stworzyć zegarek inspirowany Big Mac’kiem.  Na tarczy zegarka umieszczono charakterystyczny łuk z loga marki, a na pasku podobiznę samego burgera. Wyjątkowe jest także samo pudełko w którym umieszczono zegarek. To puszka w kształcie burgera. Na cześć Big Mac,a powstała także rocznicowa czapka marki New Era na której poza symbolem Golden Arches, czyli złotych łuków,  umieszczono specjalny znaczek”BM 50th”.

Last but not least, McDonald’s wypuści także na rynek słynny sos z burgera Big Mac. Kolekcja produktów McDonald’s na pięćdziesięciolecie, będzie dostępne od 14 kwietnia w sklepie internetowym japońskiej marki Rakuten

 

A na koniec trochę historii. Najsłynniejszego na świecie Burgera wymyślił Michael James „Jim” Delligatti w Pensylwanii. Big Mac prawie z miejsca stał się hitem. A jego popularność rosła w zawrotnym tempie. Do oficjalnego menu sieci wszedł w 1968 roku, a dziś jest sprzedawany w ponad 100 krajach na całym świecie. Według obliczeń sieci we wszystkich filiach McDonald’s na całym świecie co kilkanaście sekund sprzedaje się jedna kanapka Delligattiego.

Smacznego!

ZobaczSchowaj komentarze

Królowa Elżbieta posiada… własnego McDonalda!

Wydaje się, że dziennikarze oraz paparazzi prześwietlili na wylot życie brytyjskiej rodziny królewskiej. Okazuje się jednak, że wciąż pojawiają się nowe smaczki dotyczące tej familii. Spodziewaliście się, że w ich posiadaniu jest jedna restauracja popularnej sieci fast-foodów?

Informacja wypłynęła nieco przypadkiem, przy okazji wideo, jakie o brytyjskiej rodzinie królewskiej nakręcił magazyn „Business Insider”. Wynika z niego, że królowa Elżbieta jest właścicielką terenów położonych około 80 mil od Londynu, które jej rodzina wynajmuje prywatnej firmie. Traf chciał, że firma postanowiła wybudować tam centrum handlowe znane jako Banbury Gateway Shopping Park, w którego skład wchodzą m.in. Starbucks, Primark czy właśnie McDonald’s.

Królowa nie jada jednak w takich miejscach, jej dieta jest pod ścisłą kontrolą specjalistów. Ciekawe jednak czy gdyby zachciałoby jej się shake’a, to czy mogłaby liczyć na zniżkę pracowniczą.

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.