Luksusowy krem do rąk LA CRÈME MAIN od Chanel

Nowy krem do rąk inspirowany tym stworzonym przez samą Mademoiselle Chanel w 1927 roku wraca w nowej formule, bogatszy o wyjątkowe składniki i w wyjątkowym opakowaniu zaprojektowanym tak, by mieściło się idealnie w naszej ręce!

Po rękach najlepiej można rozpoznać wiek, dlatego powinnyśmy o nie szczególnie dbać. Zwłaszcza, że nasze dłonie codziennie są bardzo zajęte i praktycznie w nieustannym ruchu. Muszą także znosić ciągłe mycie, ale i zmagać się z niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi, takimi jak: zanieczyszczenie, słońce, wiatr i zimno.  Marka Chanel znając potrzeby każdej współczesnej kobiety stworzyła wyjątkowy krem do rąk, zainspirowany tym stworzonym przez samą Mademoiselle Chanel w 1927 roku. LA CRÈME MAIN to krem, który pielęgnuje nie tylko ręce, ale i paznokcie. Skóra po nim pozostaje nawilżona, aksamitna i promienna.

W składzie kremu znajdziemy cenny wosk z róż uprawianych na polach Pégomas w Grasse, który pomaga wygładzić i zmiękczyć skórę chroniąc ją jednocześnie przed szkodliwymi czynnikami środowiska. Nie wspominając o wyciągu z  irysa, którego ekstrakt znany jest z właściwości rozjaśniających. Dla maksymalnego nawilżenia i komfortu, formuła wzbogacona zostałą gliceryną, kwasem hialuronowym i masłem shea. Skóra po jego użyciu jest więc jędrna, nawilżona, bez przebarwień, a dodatkowo wzmacnia paznokcie i zmiękcza skórki. Krem ma przy tym lekką formułę, która nie pozostawia na dłoniach tłustego filmu i szybko się wchłania.

Jak każdy kosmetyk czy perfumy sygnowany logo Chanel tak i ten krem ma nie tylko luksusowy skład, ale i przepiękne opakowanie. Marka zrezygnowała z klasycznej tubki na rzecz okrągłego opakowania przypominającego kształtem kamień, które idealnie mieści się w dłoni. Za jego pozorną prostotą kryją się jednak  techniczne innowacyjne rozwiązania. Wnętrze opakowania chroni formułę kremu przed dostępem powietrza i zanieczyszczeń i wystarczy jedno naciśnięcie, by aktywny system uwolnił odpowiednią dawkę produktu. Nie ma więc ryzyka, że zaaplikujemy za dużą dawkę kosmetyku. Koniec także z zabrudzonym opakowaniem, bo reszta kremu automatycznie zostaje wessana do pojemniczka.

Krem warto nakładać tak często, jak wymaga tego stan nawilżenia skóry. W zimne dni, a szczególnie zimą nakładajmy go tak często jak tylko się da, by nasze ręce były zawsze piękne, gładkie i zadbane. Jednym słowem zawsze gotowe do całowania!

ZobaczSchowaj komentarze

Kaia Gerber w swojej pierwszej kampanii Chanel

Karl Lagerfeld słynie z tego, że co jakiś czas spotyka na swojej drodze modelki, które szybko stają się jego muzami. Tak było w przypadku Cary Delevingne czy Kendall Jenner, ale jak widać Karl właśnie znalazł nową osobę na to stanowisko. Jest to młodziutka Kaia Gerber, która właśnie pojawiła się w swojej pierwszej kampanii Chanel.

Podobno niedaleko pada jabłko od jabłoni. W przypadku Kai Gerber trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem. Od kiedy nastoletnia córka Cindy Crawford zetknęła się na poważnie z branżą mody, ta od razu ją pokochała. Wliczając w to projektantów, którzy zapraszają ją na swoje wybiegi, czy fotografów, którzy marzą, aby zrobić z nią sesję. Ostatnio udało się to Karlowi Lagerfeldowi, który sfotografował młodą Gerber do najnowszej kampanii Chanel.

Na klimatycznych fotografiach możemy zobaczyć Kaię w należących niegdyś do samej Coco wnętrzach. Oprócz samej Gerber, od której nie oszukujmy się, ciężko oderwać wzrok, na pierwszy plan wychodzą plastikowe torebki z najnowszej kolekcji Chanel, które już wkrótce opanują również stylizacje wszystkich fashionistek.

Jak oceniacie młodą Gerber – ma szansę powtórzyć sukces mamy?

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności