Luksusowe Crocsy w pokazie Christopher Kane wiosna-lato 2017

Świętujący 10-lecie pracy artystycznej Christopher Kane, w swojej wiosenno-letniej kolekcji, na pierwszy rzut oka stawia na modę nawiązującą do lat 40. Przyglądając się archiwalnym strojom Brytyjek żyjących w czasie II wojny światowej, postanowił stworzyć serię wyrafinowanych sukni – podomek, do których dobrał Crocsy. Jak na jednego ze zdolniejszych brytyjskich projektantów przystało, po raz kolejny bawi się ideą nadawania rzeczom powszechnie uchodzącym za brzydkie, nowych znaczeń, przez co czyni je intrygującymi i atrakcyjnymi.

Luksusowe Crocsy w pokazie Christopher Kane wiosna-lato 2017

Jako lokalizację pokazu Christopher Kane wybrał galerię Tate, która do tej pory nosi znamiona bombardowań pochodzących z czasów II wojny światowej. Jego stroje też były inspirowane tamtymi czasami. Projektant przeanalizował pamflet zatytułowany „Make Do and Mend”, który zawierał 30 ilustrowanych porad dla brytyjskich gospodyń domowych, który miał na celu ułatwienie im doboru garderoby, w tych niezwykle trudnych czasach. Publikacja, która wyszła spod pióra tamtejszego ministerstwa była wówczas bestsellerem, co pokazuje, jak ważny był wygląd oraz dobre samopoczucie kobiet nawet w czasie wojny.

Teraz jest tak samo ważne, ponieważ kobiety nieustanie szukają alternatywy dla zwykłych sukienek i spodni, chcą zakładać stroje, które podkreślą ich buntowniczy charakter oraz osobowość. Gospodyni domowa według Kane’a nie jest szarą myszką, wręcz lubi odsłaniać nogi oraz dekolt. Kocha błyszczący lureks, przeźroczystości oraz patchworkowe połączenia. Łamie przez to obowiązujące stereotypy na temat swojego ciała oraz seksualności. Tak jak w czasie wojny, kobiety starały się ubierać dobrze, ponieważ nigdy nie miały pewności, że dotrą do domu, tak teraz ich strój musi służyć na cały dzień dzień bez względu na okoliczności, bez ryzyka popełnienia błędu. Dlatego stroje na wybiegu stanowiły sentymentalną podróż, która trwa aż do dziś. Aby jeszcze bardziej uwypuklić ten efekt, Kane użył koronek, satyny, zwierzęcych motywów, skór raz futer, aby bardziej podkreślić ich wyzwolony charakter. Nie zawahał się sięgnąć nawet po motywy religijne. Nie mogłoby jednak być za pięknie, dlatego na nogi założył modelkom Crocsy – najbardziej znienawidzone obuwie świata. Nadał im przy tym trochę blasku i doczepił kilka gadżetów. Blogerki z pewnością oszaleją na ich punkcie.

Wygląd ten został okraszony „tłustymi” włosami oraz pogniecionymi toczkami. Celowa niedbałość kolekcji była dobrze przemyślana i nie wymykała się w ani jednym momencie spod kontroli. Po 10. latach w branży Christopher ma się świetnie, co udowadnia kolekcją, stworzoną jakby na gorsze czasy.

ZobaczSchowaj komentarze

Córka Juda Law ambasadorką kosmetyków Burberry

Kiedy twoim ojcem jest Jude Law, a matką Sadie Frost, prawdopodobnie jesteś skazana na sukces. 16-letnia Iris Law już od czasów kołyski nosiła projekty Burberry, dlatego świetnie nadaje się na nową ambasadorkę kosmetyków tej marki. Zobaczcie jak ta, niezwykle już popularna, nastolatka wypadła w najnowszej kampanii brytyjskiego giganta.

Córka Juda Law ambasadorką kosmetyków Burberry

Iris Law idzie idzie w ślady innych dzieci sławnych rodziców, które wylądowały w branży mody. Obecnie karierę robią między innymi Lily Rose Depp, Kaia i Presley Gerber (dzieci Cindy Crawford), Hailey Baldwin (córka Stephena Baldwina i bratanica Aleca), Sofia Richie (córka Lionela Richie), a także Brandon Lee (syn Pameli Anderson i Tommy’ego Lee). Córka Jude’a Law są wszelkie zadatki na modelkę, a jej matką chrzestną jest Kate Moss, która, jak wiemy, obecnie prowadzi agencję szukającą młodych talentów. Najwyraźniej, daleko nie musi szukać.

Nie jest to jednak pierwszy krok Iris w zawodzie modelki. 16-latka wzięła udział w sesji zdjęciowej do kampanii  Miu Miu Resort oraz dla magazyni „Teen Vogue”. Jej Instagram także jest już budowany pod kątem przyszłej kariery. Marka Burberry postanowiła zaangażować Iris do kampanii kosmetyków, a dokładnie kolekcji szminek  Liquid Lip Velvet. Zdjęcia nastolatki wykonał Angelo Pennetta i miały one miejsce w Londynie.

Iris jest bardzo podekscytowana współpracą i ma wielki sentyment do Burberry, ponieważ jako dziecko jeździła w… wózku właśnie tej marki. Zdradziła, że chętnie używa kosmetyków Burberry i eksperymentuje z ich paletą kolorystyczną, a makijażu uczy się od samej Wendy Rowe, która jest światowej sławy makijażystką gwiazd. I choć naszym zdaniem tak młoda i świeża twarz będzie doskonale wyglądać nawet bez makijażu, gratulujemy sukcesu w tak młodym wieku.

 

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.