Nowy „hit” sieci: tatuowane… piegi!

Było już konturowanie szyi, powiększanie sobie ust za pomocą dziwnych narzędzi i futrzane paznokcie. Za trendami beauty, które co jakiś czas wybuchają na Instagramie, ciężko jest nadążyć. A te robią się z kolei coraz dziwniejsze. Tym razem przyszła pora na tatuowane piegi.

Kobiety przez dekady starały się znaleźć sposób, żeby skutecznie zakryć wszelkie znamiona, blizny i w tym piegi. Jednak sądząc po nowym fenomenie na Instagramie, ale również makijażach na pokazach mody, wracają do łask i to ze zdwojoną siłą. Sztuczne piegi pojawiły się chociażby na wybiegach Preen wiosna-lato 2015 czy Adama Selmana na wiosnę-lato 2016. Jednak wtedy były one narysowane kredką, ale pewna tatuażystka z Montrealu Gabrielle Rainbow zaproponowała coś innego, bo zaczęła je tatuować.


Jak Gabriella wpadła na ten pomysł? Wszystko zaczęło się od tego, kiedy zauważyła, że jej koleżanka podkreślała swoje piegi od słońca za pomocą makijażu. Zaczęła więc eksperymentować z tatuażem piegów na sobie, a potem na znajomych. Sam proces trwa około godzinę i kosztuje mniej więcej 250 dolarów. Takie wytuatuowane piegi nie są jednak na zawsze, ponieważ efekt utrzymuje się od sześciu miesięcy do całego roku. Chwilę po zabiegu piegi wyglądają jakby użądliła nas pszczoła, ponieważ są odrobinę spuchnięte, ale po jakimś czasie to mija, a kolor piegów robi się delikatniejszy i bardziej naturalny. Na razie nie wiemy czy taka usługa jest dostępna w Polsce, ale jeśli tak – będzie hit?

Przeczytajcie także

5 kont beauty na Instagramie, które musisz znać

ZobaczSchowaj komentarze

Na co czekamy w 2017 roku w urodzie?

Wraz z początkiem 2017 roku nie tylko branża mody stawia przed nami nowe pytania lub rodzi nadzieję na uzyskanie odpowiedzi na wątpliwości nierozwiane w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Sporo może dziać się także w sferze beauty – na jakie marki i produkty czekamy najbardziej i czyje poczynania będziemy śledzić uważniej niż zwykle? Zobaczcie już teraz.

Na co czekamy w 2017 roku w urodzie?
Czy Kylie Jenner poszerzy swoje urodowe imperium?
Zaczynała od zestawów matowych konturówek i pomadek, dziś jej marka – Kylie Cosmetics – ma już w swojej ofercie także palety cieni, cienie do powiek w kremie, eyelinery, metaliczne błyszczyki i limitowane kolekcje produktów. Kylie Jenner to nie tylko jedna z najpopularniejszych, ale z pewnością najbardziej przedsiębiorczych młodych gwiazd, która doskonale wie, jak zarabiać na swojej sławie i nieustannie pomnażać roczne dochody. Tym bardziej więc jesteśmy ciekawi, z jakim bilansem celebrytka zakończy 2017 rok i w jakim kierunku poprowadzi swoją markę w ciągu kolejnych kilkunastu miesięcy. Bo o to, że traktuje ją absolutnie poważnie, w ogóle się nie boimy.
ZobaczSchowaj komentarze

Wyprzedaże lato 2017: nasze typy z polską metką!

BLESSUS

BLUZKA
632 ZŁ

WEAVE

SUKIENKA
1050 ZŁ

SAINT BODY

BODY
208 ZŁ

PORT PRIVE

BLUZKA
720 ZŁ

SELFIE JEWELLERY

PIERŚCIONEK
215,20 ZŁ

NUNC BY DOMINIKA NOWAK

BUTY
679,20 ZL
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.