Louis Vuitton i UNICEF łączą siły we wspólnej akcji charytatywnej

Pomagać zawsze warto i nie podlega to absolutnie żadnej dyskusji. Większość z nas ma to szczęście, że urodziła się w miejscu wolnym od konfliktów, nie jest przewlekle chora i ma dostęp do podstawowych produktów potrzebnych do życia. Jednak większość to nie wszyscy. W tym roku UNICEF wspólnie z Louis Vuitton znowu przypominają, że na świecie jest dużo osób, w szczególności dzieci, które nie mają tyle szczęścia. Zorganizowana przez fundusz i francuski dom mody akcja charytatywna #MakeAPromise prosi o jedną rzecz – obietnicę pomocy.

12. stycznia 2016 roku Louis Vuitton i UNICEF zainaugurowali swoją akcję, w którą w ciągu ostatnich 12 miesięcy zaangażowało się wiele znanych nazwisk branży mody i showbiznesu – między innymi Nicolas GhesquièreSelena Gomez, Miranda Kerr, David Beckham czy Heidi Klum. W tym gronie nie zabrakło również polskich blogerek, Olivii Kijo i Gosi Boy, które również zachęcają do pomocy potrzebującym dzieciom.


W ramach inicjatywy Louis Vuitton zaprojektowało specjalny wisiorek i bransoletkę z kłódką –  symbolem opieki i ochrony, z których zakupu 200 dolarów jest przekazywane na konto UNICEF. Symbolem akcji oraz naszej pomocy jest dziecięcy gest „pinky promise”, który możemy wykonać z ukochaną osobą. Wstawiając zdjęcie z tym właśnie gestem oraz hashtagiem #makeapromise zachęcamy znajomych i rodzinę do zaangażowania się w pomaganie najmłodszym z całego świata. W ciągu roku udało dzięki akcji udało się zebrać ponad 2,5 miliona dolarów, które zostały przekazane na rzecz chorych i potrzebujących dzieci, aby one również miały szansę na lepsze życie. W dodatku, francuska marka zachęca swoich partnerów, klientów i wszystkich ludzi do przekazywania środków na oficjalnej stronie Louis Vuitton oraz organizacji. W akcji możecie wziąć udział dzisiaj, również w warszawskim salonie, ale prawda jest taka, że pomagać trzeba cały rok i Louis Vuitton o tym przypomina. Brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

Mocne brwi i kreska ostra jak brzytwa: oryginalny makijaż na pokazie Louis Vuitton Cruise 2018

Za nami pokaz z kolekcji  Louisa Vuitton Cruise 2018, który odbył się w Muzeum Miho w Kioto. Jednak nie tylko ubranie przyciągały na nim uwagę – na chwilę refleksji zasługuje także wyjątkowy makijaż, którego inspiracją był tradycyjny japoński teatr Kabuki. Zobaczcie, jak modelki prezentowały się w tym wyjątkowym make upie – być może zainspiruje was to, aby odtworzyć go na własną rękę?

Louis Vuitton nie zawiodło nas także tym razem stawiając na oryginalne makijaże, które czerpały z bogatej kultury Japonii, a konkretnie make upów, które nosili aktorzy w tradycyjnym teatrze Kabuki, gdzie charakteryzacja twarzy bazowała przede wszystkim na ekstrawagancji i przerysowaniu.

Idąc tym tropem, makijażyści LV postawili tym razem na make upy, które były przede wszystkim wyraźne i bardzo mocne. Całość koncertowała się na oczach i brwiach, które zostały w zdecydowany sposób przerysowane i wyraźnie zakończone nadając całości iście dramatycznego looku (kolejny ukłon w stronę teatru) i idealnie łącząc się z kocim spojrzeniem powstałym dzięki wykorzystaniu bardzo mocnych, długich i wyraźnych kresek. Niektóre z modelek miały także na twarzy namalowane kolorowe elementy zastępujące niejako klasyczny róż do policzków. Całość wieńczyły naturalne usta, pociągnięte jedynie bezbarwnym błyszczykiem.

Za dziełami sztuki wykreowanymi na twarzach modelek stoi (tu bez niespodzianek), sama Pat McGrath, która współpracuje regularnie z Louis Vuitton. Makijażystka jest prawdziwą artystką, o czym nikogo nie trzeba przekonywać – to ona od lat odpowiada za spektakularne charakteryzacje podczas pokazów największych marek na świecie. Pomalowane modelki dumnie maszerowały w bajecznej scenerii alejek w Muzeum Miho w Kioto, a na lekkim wietrze subtelnie powiewały im rozpuszczone, bardzo naturalnie wyglądające włosy. Musimy przyznać, że fryzury były tylko subtelną oprawą dla spektakularnych makijaży wykreowanych przez Pat. Ich przygotowaniem zajął się z kolei (także bardzo często współpracujący z LV) Paul Hanlon, prawdziwy weteran tygodni mody i guru fryzjerstwa.

Tu makijaże z bliska prosto z Instagrama Pat. Zerknijcie!

 

My jesteśmy zachwycone pokazem, scenerią i efektownymi makijażami czerpiącymi z bogatej historii Japonii! Brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki w kolorach złotej, polskiej jesieni!

AA

PODKŁAD LONG STAY COVER FOUNDATION
28,96 zł

Micheal Kors

Woda perfumowana Sexy Ruby
od 229 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Naturalne mydło
21 zł

Tom Ford

Olejek do ciała
359 zł

Bourjois

Rouge Velvet The lipstick
56,99 zł

Rimmel

Scandaleyes Reloaded
20,38 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.