Louis Vuitton i UNICEF łączą siły we wspólnej akcji charytatywnej

Pomagać zawsze warto i nie podlega to absolutnie żadnej dyskusji. Większość z nas ma to szczęście, że urodziła się w miejscu wolnym od konfliktów, nie jest przewlekle chora i ma dostęp do podstawowych produktów potrzebnych do życia. Jednak większość to nie wszyscy. W tym roku UNICEF wspólnie z Louis Vuitton znowu przypominają, że na świecie jest dużo osób, w szczególności dzieci, które nie mają tyle szczęścia. Zorganizowana przez fundusz i francuski dom mody akcja charytatywna #MakeAPromise prosi o jedną rzecz – obietnicę pomocy.

12. stycznia 2016 roku Louis Vuitton i UNICEF zainaugurowali swoją akcję, w którą w ciągu ostatnich 12 miesięcy zaangażowało się wiele znanych nazwisk branży mody i showbiznesu – między innymi Nicolas GhesquièreSelena Gomez, Miranda Kerr, David Beckham czy Heidi Klum. W tym gronie nie zabrakło również polskich blogerek, Olivii Kijo i Gosi Boy, które również zachęcają do pomocy potrzebującym dzieciom.


W ramach inicjatywy Louis Vuitton zaprojektowało specjalny wisiorek i bransoletkę z kłódką –  symbolem opieki i ochrony, z których zakupu 200 dolarów jest przekazywane na konto UNICEF. Symbolem akcji oraz naszej pomocy jest dziecięcy gest „pinky promise”, który możemy wykonać z ukochaną osobą. Wstawiając zdjęcie z tym właśnie gestem oraz hashtagiem #makeapromise zachęcamy znajomych i rodzinę do zaangażowania się w pomaganie najmłodszym z całego świata. W ciągu roku udało dzięki akcji udało się zebrać ponad 2,5 miliona dolarów, które zostały przekazane na rzecz chorych i potrzebujących dzieci, aby one również miały szansę na lepsze życie. W dodatku, francuska marka zachęca swoich partnerów, klientów i wszystkich ludzi do przekazywania środków na oficjalnej stronie Louis Vuitton oraz organizacji. W akcji możecie wziąć udział dzisiaj, również w warszawskim salonie, ale prawda jest taka, że pomagać trzeba cały rok i Louis Vuitton o tym przypomina. Brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

Kolejny edytorial Agaty Pospieszyńskiej dla „Harper’s Bazaar Russia”

Agata Pospieszyńska, reprezentowana przez New Order, to jedna z najzdolniejszych, polskich fotografek mody. W swoim portfolio może pochwalić się edytorialami dla takich magazynów jak rosyjska i brytyjska edycja „Harper’s Bazaar”, „Vogue Ukraine” czy „Nylon Singapore”, a grono wielbicieli jej prac wciąż się powiększa. Niedawno, magazyn „Harper’s Bazaar Russia” po raz kolejny zaprosił ją do współpracy, tym razem przy wrześniowym numerze. Zobaczcie efekty!

Kolejny edytorial Agaty Pospieszyńskiej dla „Harper’s Bazaar Russia”

Gwiazdami nowego edytorialu zostały dopiero początkująca w modelingu Francuzka Sarah Boursin oraz Steffi Soede pochodząca z Holandii, która chodziła w pokazach Chanel, Yves Saint Laurent, a jej zdjęcia były publikowane we włoskiej edycji „Vogue”, „Wonderland Magazine” czy „Elle Mexico”. Obie modelki pozowały na tle skąpanych w słońcu portugalskich wzgórz w stylizacjach, za które odpowiedzialna była Sveta Vashenyak, redaktorka mody w rosyjskim wydaniu „Harper’s Bazaar”. Nowy edytorial jest poświęcony jesiennej kolekcji Louis Vuitton, więc modelki pozują wyłącznie w projektach na nadchodzący sezon. Nie brakuje wzorzystych sukienek, cięższych botków na obcasie i oczywiście klasycznego monogramu marki na torebkach.

Duet Pospieszyńska i Vashenyak już raz miał okazję ze sobą współpracować przy sesji dla rosyjskiego wydania magazynu, w której pojawiły się Alicja Tubilewicz oraz Anine Van Velzen. Makijaż modelek wykonała Marie Thompsen, oficjalna makijażystka marki Maybelline, natomiast fryzury to dzieło Tomoko Ohamy.

Nowa sesja Agaty jest kolejnym potwierdzeniem na to, że talentu jej nie brakuje. Gratulujemy udanej sesji i życzymy kolejnych sukcesów!

Przeczytajcie także

Alicja Tubilewicz w sesji dla „Harper’s Bazaar Russia”

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Post prezentuje trendy na wiosnę 2017: kratka vichy

TOPSHOP

BOTKI
OK. 450 ZŁ

TOPSHOP

SPÓDNICA
ok. 200 zł

TOPSHOP

BLUZKA
ok. 150 zł

ZARA

KOSZULA
139,90 ZŁ

ZARA

DŻINSY
139,90 ZŁ

ZARA

SPODNIE
139 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.