Louis Vuitton i UNICEF łączą siły we wspólnej akcji charytatywnej

Pomagać zawsze warto i nie podlega to absolutnie żadnej dyskusji. Większość z nas ma to szczęście, że urodziła się w miejscu wolnym od konfliktów, nie jest przewlekle chora i ma dostęp do podstawowych produktów potrzebnych do życia. Jednak większość to nie wszyscy. W tym roku UNICEF wspólnie z Louis Vuitton znowu przypominają, że na świecie jest dużo osób, w szczególności dzieci, które nie mają tyle szczęścia. Zorganizowana przez fundusz i francuski dom mody akcja charytatywna #MakeAPromise prosi o jedną rzecz – obietnicę pomocy.

12. stycznia 2016 roku Louis Vuitton i UNICEF zainaugurowali swoją akcję, w którą w ciągu ostatnich 12 miesięcy zaangażowało się wiele znanych nazwisk branży mody i showbiznesu – między innymi Nicolas GhesquièreSelena Gomez, Miranda Kerr, David Beckham czy Heidi Klum. W tym gronie nie zabrakło również polskich blogerek, Olivii Kijo i Gosi Boy, które również zachęcają do pomocy potrzebującym dzieciom.


W ramach inicjatywy Louis Vuitton zaprojektowało specjalny wisiorek i bransoletkę z kłódką –  symbolem opieki i ochrony, z których zakupu 200 dolarów jest przekazywane na konto UNICEF. Symbolem akcji oraz naszej pomocy jest dziecięcy gest „pinky promise”, który możemy wykonać z ukochaną osobą. Wstawiając zdjęcie z tym właśnie gestem oraz hashtagiem #makeapromise zachęcamy znajomych i rodzinę do zaangażowania się w pomaganie najmłodszym z całego świata. W ciągu roku udało dzięki akcji udało się zebrać ponad 2,5 miliona dolarów, które zostały przekazane na rzecz chorych i potrzebujących dzieci, aby one również miały szansę na lepsze życie. W dodatku, francuska marka zachęca swoich partnerów, klientów i wszystkich ludzi do przekazywania środków na oficjalnej stronie Louis Vuitton oraz organizacji. W akcji możecie wziąć udział dzisiaj, również w warszawskim salonie, ale prawda jest taka, że pomagać trzeba cały rok i Louis Vuitton o tym przypomina. Brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

Louis Vuitton podbija Luwr, czyli pokaz kolekcji na jesień-zimę 2017

Nicolas Ghesquière uwielbia przekraczać granice i odkrywać nieznane do tej pory tereny. Tym razem jednak upust temu dał nie tylko w warstwie modowej, ale także w kwestii organizacji pokazu, który zorganizował w Luwrze. Nie w podziemiach muzeum, nie w otaczających go ogrodach, a w Cour Marly, gdzie modelki prezentowały jego najnowszą kolekcję pośród XVII i XVIII wiecznych rzeźb.

Louis Vuitton podbija Luwr, czyli pokaz kolekcji na jesień-zimę 2017
ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: maj 2017

MANGO

BLUZKA
99,90 zł

MANGO

KOLCZYKI
35,90 ZŁ

MANGO

BUTY
199,90 zł

MANGO

KOLCZYKI
35,90 zł

MANGO

SPODNIE
199,90 zł

COS

TRENCZ
ok. 650 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.