Louis Vuitton i UNICEF łączą siły we wspólnej akcji charytatywnej

Pomagać zawsze warto i nie podlega to absolutnie żadnej dyskusji. Większość z nas ma to szczęście, że urodziła się w miejscu wolnym od konfliktów, nie jest przewlekle chora i ma dostęp do podstawowych produktów potrzebnych do życia. Jednak większość to nie wszyscy. W tym roku UNICEF wspólnie z Louis Vuitton znowu przypominają, że na świecie jest dużo osób, w szczególności dzieci, które nie mają tyle szczęścia. Zorganizowana przez fundusz i francuski dom mody akcja charytatywna #MakeAPromise prosi o jedną rzecz – obietnicę pomocy.

12. stycznia 2016 roku Louis Vuitton i UNICEF zainaugurowali swoją akcję, w którą w ciągu ostatnich 12 miesięcy zaangażowało się wiele znanych nazwisk branży mody i showbiznesu – między innymi Nicolas GhesquièreSelena Gomez, Miranda Kerr, David Beckham czy Heidi Klum. W tym gronie nie zabrakło również polskich blogerek, Olivii Kijo i Gosi Boy, które również zachęcają do pomocy potrzebującym dzieciom.


W ramach inicjatywy Louis Vuitton zaprojektowało specjalny wisiorek i bransoletkę z kłódką –  symbolem opieki i ochrony, z których zakupu 200 dolarów jest przekazywane na konto UNICEF. Symbolem akcji oraz naszej pomocy jest dziecięcy gest „pinky promise”, który możemy wykonać z ukochaną osobą. Wstawiając zdjęcie z tym właśnie gestem oraz hashtagiem #makeapromise zachęcamy znajomych i rodzinę do zaangażowania się w pomaganie najmłodszym z całego świata. W ciągu roku udało dzięki akcji udało się zebrać ponad 2,5 miliona dolarów, które zostały przekazane na rzecz chorych i potrzebujących dzieci, aby one również miały szansę na lepsze życie. W dodatku, francuska marka zachęca swoich partnerów, klientów i wszystkich ludzi do przekazywania środków na oficjalnej stronie Louis Vuitton oraz organizacji. W akcji możecie wziąć udział dzisiaj, również w warszawskim salonie, ale prawda jest taka, że pomagać trzeba cały rok i Louis Vuitton o tym przypomina. Brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

Koszulki ku czci księżnej Diany. Pieniądze z nich trafią na cele charytatywne

Za projektem mini-kolekcji stoi Virgil Abloh, twórca marki Off-White. W swoim designie nawiązują one do ostatnich lat życia księżnej Diany i jej misji humanitarnych. I właśnie na organizację niosące pomoc zostanie przekazana część środków ze sprzedaży.

Koszulki ku czci księżnej Diany. Pieniądze z nich trafią na cele charytatywne

Koszulki są utrzymane w bieli i czerwieni, a więc kolorach kojarzonych z Czerwonym Krzyżem oraz British Lung Foundation – brytyjską fundacją walczącą o świeże i czyste powietrze. To właśnie do nich trafi część zysków ze sprzedaży koszulek zaprojektowanych przez Abloha. Dodatkowo są one inspirowane późnym stylem Diany, która współpracowała m.in. z tymi organizacjami.

Projekty niebawem mają pojawić się w sprzedaży. Ich cena nie jest jeszcze znana, lecz pojawiły się już zdjęcia zapowiadające cały projekt. Nosilibyśmy z dumą!

ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.