Louis Vuitton i gwiazdy „Wielkich kłamstewek” razem na French Open

Nicole Kidman i Alexander Skarsgård to nowi ambasadorowie francuskiej marki. Już w najbliższy weekend przypadnie im zaszczyt wręczenia nagród zwycięzcom turnieju Roland Garros, a o piękną oprawę trofeum po raz pierwszy zadba właśnie ten luksusowy francuski dom mody.

To nie pierwszy raz, gdy Louis Vuitton dostał zlecenie ze świata sportu. Specjalnie zamówione skrzynie dom mody dostarczył na jedne z Mistrzostw Świata FIFA, zawody jachtowe America’s Cup, czy Mistrzostwa Świata w Rugby. Jednak podczas rozgrywanego w Paryżu turnieju marka będzie mieć swoją „tenisową premierę”. Specjalnie zaprojektowany z tej okazji kufer, stworzony w historycznych warsztatach marki w Asnieres, jest oczywiście  pokryty charakterystycznym monogramem, a także wzmocniony typowymi dla marki mosiężnymi zatrzaskami i narożnikami.

Co więc wspólnego mają z tym gwiazdy „Wielkich kłamstewek”? Nicole Kidman i Alexander Skarsgård, grający w mini-serialu toksyczne małżeństwo, zostali niedawno ambasadorami francuskiej marki i w związku z tym ich rolą będzie wręczenie nagród zwycięzcom tegorocznego French Open. Jest to ogromne wyróżnienie, tym bardziej, że LV po raz pierwszy nawiązał współpracę z organizatorami tego prestiżowego turnieju.

Nicole Kidman przypadnie zaszczyt wręczenie nagrody „Trzech Muszkieterów” dla najlepszego męskiego gracza. Towarzyszyć jej będzie mistrz olimpijski, kajakarz Tony Estanguet. To kolejne osiągniecie z pasma sukcesów australijskiej aktorki, szczególnie po wyjątkowo udanym pobycie w Cannes, gdzie reprezentowano aż cztery filmy z jej udziałem. Nagrodę dla pań, czyli Suzanne Lenglen Cup, wręczy jej ekranowy mąż, Alexander Skarsgård. Razem z nim honory czynić będzie, również Olimpijka, bokserka wagi lekkiej, Estelle Mossely.

Czy można sobie wyobrazić lepsze połączenie niż prestiżowy turniej, wspaniała marka z tradycjami i zachwycająca para aktorów?

ZobaczSchowaj komentarze

LVMH organizuje specjalny program dla studentów z Europy

Jeśli od zawsze zastanawiało cię jak wygląda praca i codzienne funkcjonowanie marek luksusowych, dzięki koncernowi LVHM jest to możliwe. Francuski koncern uruchamia specjalny program dla studentów z sześciu krajów Europy. Poniżej znajdziecie szczegóły!

Koncern LVHM skupia wokół siebie marki luksusowe oraz jest jednym z największych producentów dóbr luksusowych. Grupa składa się z ponad 60 różnych marek zajmującymi się pięcioma działami. Do marek należą chociażby – Louis Vuitton, Givenchy, Sephora czy Bulgari. Jeśli studiujesz w jednym z sześciu krajów Europy (Francja, Włochy, Szwajcaria, Hiszpania, Wielka Brytania i Niemcy) masz szansę wziąć udział w programie zbudowanym wokół cyfrowej platformy. Program jest otwarty dla studentów kierunków inżynieryjnych, biznesowych, kreatywnych i projektowania oraz technologii. Projekt daje młodym talentom głębsze zrozumienie strategicznych wyzwań w zakresie luksusu oraz możliwość zaproponowania rozwiązań poprzez pracę nad tematem „Wyobraź sobie luksusowe doświadczenie jutra”. Najlepsi uczniowie będą mieli szansę dołączyć do 6500 stażystów i 1000 młodych absolwentów rekrutowanych każdego roku przez Grupę.

Program obraca się wokół czteromiesięcznego cyfrowego „zanurzenia” za kulisami w Grupie LVMH, gdzie uczniowie odkrywają kluczowe umiejętności w branży luksusowej: projektowanie i tworzenie, zarządzanie marką, łańcuch dostaw i produkcja, transformacja cyfrowa i przedsiębiorczość oraz doskonalenie jakości obsługi klienta. Przygotowano serię 50 krótkich filmów wideo, które mają pomóc uczestnikom programu. Filmy edukacyjne powstały we współpracy z profesorami z prestiżowych szkół (w tym z Central Saint Martins, Uniwersytetu Bocconi, HEC, ESSEC, CentraleSupélec i Institut Français de la Mode), a dołączyli do ​​nich menedżerowie z ponad 20 marek należących do LVMH.

Studenci są również zapraszani do współpracy z różnorodnymi zespołami, aby rozwinąć swoją wizję luksusowych – doświadczeń jutra, kierowani przez się ambasadorów – profesorów ze swojej uczelni oraz menedżerami LVMH zaangażowanymi w program. 200 studentów z najbardziej fascynującymi pomysłami przedstawi swoją koncepcję jury składającemu się z dyrektorów LVMH oraz członków Komitetu Wykonawczego LVMH w dniu 3 maja 2018 r. W Paryżu. Po zakończeniu programu najlepsi uczniowie zostaną zaproszeni do dołączenia do zespołu LVHM.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności