Louis Vuitton i gwiazdy „Wielkich kłamstewek” razem na French Open

Nicole Kidman i Alexander Skarsgård to nowi ambasadorowie francuskiej marki. Już w najbliższy weekend przypadnie im zaszczyt wręczenia nagród zwycięzcom turnieju Roland Garros, a o piękną oprawę trofeum po raz pierwszy zadba właśnie ten luksusowy francuski dom mody.

To nie pierwszy raz, gdy Louis Vuitton dostał zlecenie ze świata sportu. Specjalnie zamówione skrzynie dom mody dostarczył na jedne z Mistrzostw Świata FIFA, zawody jachtowe America’s Cup, czy Mistrzostwa Świata w Rugby. Jednak podczas rozgrywanego w Paryżu turnieju marka będzie mieć swoją „tenisową premierę”. Specjalnie zaprojektowany z tej okazji kufer, stworzony w historycznych warsztatach marki w Asnieres, jest oczywiście  pokryty charakterystycznym monogramem, a także wzmocniony typowymi dla marki mosiężnymi zatrzaskami i narożnikami.

Co więc wspólnego mają z tym gwiazdy „Wielkich kłamstewek”? Nicole Kidman i Alexander Skarsgård, grający w mini-serialu toksyczne małżeństwo, zostali niedawno ambasadorami francuskiej marki i w związku z tym ich rolą będzie wręczenie nagród zwycięzcom tegorocznego French Open. Jest to ogromne wyróżnienie, tym bardziej, że LV po raz pierwszy nawiązał współpracę z organizatorami tego prestiżowego turnieju.

Nicole Kidman przypadnie zaszczyt wręczenie nagrody „Trzech Muszkieterów” dla najlepszego męskiego gracza. Towarzyszyć jej będzie mistrz olimpijski, kajakarz Tony Estanguet. To kolejne osiągniecie z pasma sukcesów australijskiej aktorki, szczególnie po wyjątkowo udanym pobycie w Cannes, gdzie reprezentowano aż cztery filmy z jej udziałem. Nagrodę dla pań, czyli Suzanne Lenglen Cup, wręczy jej ekranowy mąż, Alexander Skarsgård. Razem z nim honory czynić będzie, również Olimpijka, bokserka wagi lekkiej, Estelle Mossely.

Czy można sobie wyobrazić lepsze połączenie niż prestiżowy turniej, wspaniała marka z tradycjami i zachwycająca para aktorów?

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 19-25.06.2017

Gwiazdy w jesiennych kampaniach reklamowych, pełen inspiracji (i zaskakujących kolaboracji) tydzień mody męskiej w Paryżu i kolejna „modowa drwina” od Balenciagi. To jedynie część tego, czym w minionych siedmiu dniach uraczyła nas branża mody – zobaczcie, co jeszcze musicie wiedzieć!

Na okładce nowego „Vogue Japan” znalazły się WSZYSTKIE modelki z ostatniego pokazu Dolce&Gabbana

Na początku był chaos… Z pewnością frazę tę niektórzy mogliby odnieść do najnowszej okładki japońskiego „Vogue’a”, do której zaangażowano, uwaga, wszystkie 67 modelek, które wzięły udział w pokazie Dolce&Gabbana na jesień-zimę 2018. Nie są to jednak „zwykłe” modelki – to grono najbardziej wpływowych blogerów, youtuberów oraz dzieci gwiazd, które włoski duet ewidentnie darzy dużą sympatią. Na istnej ludzkiej piramidzie znalazło się miejsce m.in. dla córki Jamiego Foxxa, Corrine, Dylana Lee – syna Pameli Anderson czy blogerka Negin Mirsalehi.

Selena Gomez została gwiazdą jesiennej kampanii Coach

Amerykańska aktorka i wokalistka została mianowana ambasadorką Coach w grudniu, dziś z kolei możemy już podziwiać finalne efekty jesiennej kampanii reklamowej z jej udziałem. Sesję wizerunkową promującą nową kolekcję ready-to-wear oraz nowe modele torebek (cena ok. 900 dolarów), sfotografował sam Steven Meisel, a za makijaże odpowiadała Pat McGrath. To się nazywa dream team!

Drake skomponował piosenkę na potrzeby pokazu Louis Vuitton

Najpierw Supreme, teraz Drake. Louis Vuitton swoimi kooperacjami nie przestaje nas zachwycać i sprawiać, że szczypiemy się z niedowierzania. Kanadyjski artysta, który niedawno uraczył nas nowym i skądinąd świetnym albumem, tym razem skomponował kawałek specjalnie na potrzeby ścieżki dźwiękowej pokazu męskiej kolekcji LV na przyszłą wiosnę. Utwór „Signs”, który już dostępny jest w większości serwisów streamingowych, został zainspirowany najnowszymi projektami Kima Jonesa (dyrektora kreatywnego marki) i wyprodukowany przez wytwórnię Drake’a OVO. Słuchamy i lubimy!

Valentino zmierza w stronę streetwearu i… prezentuje nowe logo

Męska kolekcja Valentino bez ani jednego klasycznego garnituru i zamiast wytwornej włoskiej elegancji promująca… sport? To właśnie zobaczyli goście pokazu najnowszej kolekcji na wiosnę-lato 2018. Pierpaolo Piccioli, który samodzielnie kieruje domem mody po odejściu Marii Grazii Chiury do Diora ma chyba chrapkę na małą rewolucję. Utrzymana w duchu streetwearu i athleisure kolekcja już teraz zbiera ogromne pochwały, podobnie jak nowe logo nawiązujące fontem do klasycznej wersji Valentino sprzed lat. My jesteśmy na tak

Nowa, „zakupowa'” torebka Balenciagi kosztuje prawie… 5 tysięcy złotych

Po bardzo luksusowej i piekielnie drogiej wariacji na temat ikeowskiej „Frakty”, tym razem Balenciaga oferuje model przypominający klasyczną torbę na zakupy, tyle że w cenie, uwaga 1100 dolarów. Wyprodukowana we Włoszech torebka została wykonana z bielonej, cielęcej skóry, wyposażona w czarne, skórzane rączki, podwójne zapięcie na zamek i srebrne, twarde dno. Kluczowym elementem nowego modelu jest także oczywiście umieszczone z przodu logo. Torba jest częścią specjalnej kolekcji stworzonej przez markę dla paryskiego Colette i, jak nietrudno się w przypadku Balenciagi domyślić, została już wyprzedana.

Sesja tygodnia: Charlotte Fraser w „The Edit”

Stylizacja tygodnia: Kate Moss w Londynie

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.