Christian Louboutin i Gwyneth Paltrow projektują buciki dla… dzieci!

Kto powiedział, że dzieci również nie potrzebują odrobiny luksusu? Teraz również one będą mogły założyć kultowe buty z czerwoną podeszwą, które powstały wskutek dość nietypowej współpracy pomiędzy Christianem Louboutin i Gwyneth Paltrow.

Gwyneth Paltrow od kilku lat buduje swoje imperium pod nazwą „Goop”, za którą kryje się internetowy portal z poradami modowymi, żywieniowymi i urodowymi. Jednak na próżno szukać tam porad dla przeciętnego człowieka. „Goop” słynie bowiem z tego, że jest jednym z najbardziej pretensjonalnych serwisów, a sama Gwyneth była wielokrotnie wyśmiewana z tego powodu. I mamy przeczucie, że teraz może być podobnie, ponieważ aktorka zaprojektowała kolekcję butów dla dzieci wspólnie z Christianem Louboutin o uroczej nazwie „Loubibaby”.

Model, który Gwyneth zaprojektowała to klasyczne „mary jane” z kokardką, które pojawią się w trzech wersjach kolorystycznych – błękitnej, różowej oraz złotej. Wszystkie mają kultową, czerwoną podeszwę, a biorąc pod uwagę fakt, że dzieci aż tyle nie chodzą, być może będzie to pierwszy przypadek w historii, kiedy zostanie ona nienaruszona. Kolekcja aktorki oraz Louboutin nie kończy się jednak na obuwiu dla dzieci, ponieważ w jej skład wejdą również projekty dla dorosłych. Wszystkie będą dostępne online na stronie Goop oraz w pop-up shopach, które zaczną pojawiać się w Stanach w połowie listopada. Ich cena? Same buty dla dzieci będą kosztowały 250 $. Skusicie się na taki upominek dla waszych pociech?

ZobaczSchowaj komentarze

McDonald prezentuje luksusowe opakowania na… burgery

McDonald i luksus to dwa słowa, które nie idą w parze. Jednak brytyjska odnoga tego najbardziej znanego fast foodu na świecie postanowiła trochę zmienić wizerunek marki i zaprosiła do współpracy jednego ze swoich najzdolniejszych projektantów – Juliena Macdonalda. Nie wiemy czy to jego nazwisko czy talent miały tutaj znaczenie, ale z pewnością jest to jedna z najbardziej niespodziewanych akcji, o jakich słyszeliśmy od dawna.

Julien Macdonald to nazwisko wciąż stosunkowo nieznane w porównaniu z innymi projektantami z wysp, jednak jego portfolio jest niezwykle bogate. Zaraz po studiach na prestiżowej uczelni Royal College of Art otrzymał pracę w Chanel u boku Karla Lagerfelda, jednocześnie projektując dzianiny dla domu mody Alexander McQueen. Potem jego kariera nabrała tempa, a nazwisko trafiło na pierwsze strony gazet dzięki Givenchy, gdzie przez trzy lata sprawował funkcję dyrektora kreatywnego. Jednak w 2004 roku porzucił Paryż i skupił się na własnej marce. Dzisiaj jego bogato zdobione suknie są wśród faworytów gwiazd na czerwonym dywanie. Odważną kreację autorstwa Macdonalda w ostatnim czasie miała na sobie chociażby Bella Hadid, która często wybiera projekty Brytyjczyka.

Teraz słabość do jego estetyki przyznała również sieć McDonald. Julien zaprojektował bowiem serię opakowań na burgery w ramach nowej polityki fast foodów, która chce połączyć zwykłe życie oraz luksus. To nie pierwszy raz kiedy złote arkady mieszają się ze światem mody. Kolekcję inspirowaną McDonaldem zaprezentował chociażby Jeremy Scott dla Moschino, jednak tym razem efekty współpracy nie pojawią się na wybiegu, ale wewnątrz lokali sieciówki. Czerwone, tekturowe opakowania, które wszyscy tak dobrze znamy, zamienią się w czarno-złote cudeńka ozdobione uwielbianymi przez Juliena kryształkami. Pudełka dostępne w wybranych punktach w Wielkiej Brytanii, będą również do kupienia przez klientów.  A to jedno ozdobione prawdziwymi kryształkami zostanie wystawione na specjalną aukcję, z której dochód będzie przekazany na organizacje wspierane przez fundację Ronalda McDonalda.

Przyznajemy, że pomysł zrobienia z McDonalda „luksusowego” fast foodu wydaje się co najmniej nietrafiony, ale kto wie? Może to początek światowego trendu i w Polsce również doczekamy się ekskluzywnych opakowań na burgery za 4 złote.

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.