Lookbook Supreme jesień-zima 2016

Marka Supreme powstała w 1994 roku. Na przestrzeni tych 22 lat z brandu zakorzenionego w kulturze skateboardingu, stała się przedmiotem globalnego kultu (nie, to wcale nie za duże słowo), marketingowym „lovemarkiem” i obiektem uwielbienia zastępów wiernych fanów od Nowego Jorku po Tokio. Ta żywa legenda i chyba najbardziej „wyhajpowana” streetwearowa marka Ameryki nie zawodzi także w tym sezonie. Zobaczcie lookbook kolekcji na jesień-zimę 2016.

Lookbook Supreme jesień-zima 2016

Marka Supreme tradycyjnie nie ogląda się na trendy i konsekwentnie tworzy modę, która wywindowała ją na szczyt globalnego street wearu. W kolekcji jesień-zima 2016 dominują kolorowe i pokryte rozmaitymi wzorami okrycia wierzchnie – kraciaste płaszcze, koniakowe pilotki, biało-niebieskie kurtki z motywem orła i puchowe modele z logo firmy. Oprócz tego, mamy sporo klasycznych bluz i wiatrówek z kapturem utrzymanych w kolorystyce lawendy i szmaragdu, t-shirtów oraz wzorów przywodzących na myśl te wykorzystywane w modzie męskiej z lat 90. Supreme jednoznacznie przeciwstawia się więc szaro-burym i dominującym jesienią kolorom i proponuje żywe odcienie limonki, słonecznej żółci i nasyconego burgundu. Nowy lookbook pokazuje także pierwsze projekty powstałe w wyniku współpracy Supreme i sportowej marki Champion, którą wiele portali i magazynów ogłosiło jedną z najgorętszych modowych kolaboracji roku.

Kolekcję, na którą nieśmiało ostrzymy sobie apetyty, kupicie już w stacjonarnych salonach Supreme, a od 25. sierpnia także online. Lubimy!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jacob Birge Vision jesień-zima 2016

Najnowsza kampania marki Jacob Birge Vision jest bardzo społeczna i skierowana do kobiet walczących o swoje prawa. Finalista programu „Project Runway” postanowił zainspirować się strojem rebeliantek i na tej bazie stworzyć ich współczesne wersje. Dzięki temu wykreował wizerunek kobiety silnej, wyzwolonej i pewnej siebie. Zobaczcie wszystkie zdjęcia z kampanii na jesień-zimę 2016.

Jacob Birge Vision jesień-zima 2016

JACOB stawia na ukazywanie swoich projektów w świetle zmian, jakie obecnie zachodzą w społeczeństwie oraz polityce. Pokazuje kobiety jako rebeliantki, których strój symbolizuje siłę oraz chęć walki. Jest to bardzo wymowna wizja, szczególnie jeśli spojrzy się na to, co obecnie dzieje się na polskich ulicach. Modelki – Ola, Faustyna i Ola (Mango Models) wyglądają niczym uczestniczki działań konspiracyjnych, które spotykają się tajnych siedzibach oraz aby przedyskutować plany rewolucyjne i swój wyraźny sprzeciw wobec panującej władzy. Wszystkie mają bardzo poważne miny, które zostały uwypuklone dzięki mocnemu makijażowi oczu i ust wykonanemu przez Urszulę Cholewę i Ewelinę Tymoszuk (Marta Gaska Makeup School). Dokładnie wymodelowane fale i misternie ułożone loki dodają ich wizerunkowi sporej dawki elegancji. Wykonał je Wojtek Walczak (Montibello).

Opowiadając o samych strojach, należy zwrócić uwagę na mocno obniżoną talię oraz plisowania, które przypominają stylistykę z dwudziestolecia międzywojennego – czasu, w którym kobiety większości krajów europejskich zyskiwały prawa wyborcze. Panie chciały wówczas nosić wygodne stroje, który nie krępowałyby ich ruchów, ale jednocześnie nie maskowałyby sylwetki. Dlatego w kolekcji Jacoba sukienki i garnitury są dopasowane, łącząc stonowaną klasykę ze sportowymi dodatkami. Niektóre z nich mają dzianinowe siatkowe struktury. Wykończenia ściągaczem nadają im lekkości, a błysk cekinów wprowadza w bardziej wieczorowy charakter. Stylizacje przełamane są charakterystycznymi już dla projektanta metalowymi detalami oraz biżuterią Anny Orskiej, a także uzupełnione o beret oraz lakierowane szpilki (Kazar) noszone ze skarpetkami.

Z informacji prasowej dowiadujemy się, że kolorystyka utrzymana jest na wyrazistych barwach – czerni, burgundzie, srebrzystościach oraz czerwieni. Niestety nie widać tego na zdjęciach Pawła Wyląga, ponieważ postawiono na czarno-białe ujęcia. Trochę szkoda, bo aż prosi się o ich ujawnienie, co zapewne nadałoby kampanii więcej dynamizmu. Zamiast tego mamy hasła takie jak: „riot”, „revolution”, „caution”, „youth”, „rebel” oraz „freedom”.

Kampania Jacoba Bartnika jest bardzo wymowna i dosadna w swoim przekazie. Bardzo cenimy odwagę projektanta w eksponowaniu swoich opinii. Chętnie przyjrzelibyśmy się tej kolekcji z bliska i sprawdzili wykorzystaną w niej paletę barw.

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Post prezentuje trendy na wiosnę 2017: kratka vichy

TOPSHOP

BOTKI
OK. 450 ZŁ

TOPSHOP

SPÓDNICA
ok. 200 zł

TOPSHOP

BLUZKA
ok. 150 zł

ZARA

KOSZULA
139,90 ZŁ

ZARA

DŻINSY
139,90 ZŁ

ZARA

SPODNIE
139 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.