Lookbook Supreme jesień-zima 2016

Marka Supreme powstała w 1994 roku. Na przestrzeni tych 22 lat z brandu zakorzenionego w kulturze skateboardingu, stała się przedmiotem globalnego kultu (nie, to wcale nie za duże słowo), marketingowym „lovemarkiem” i obiektem uwielbienia zastępów wiernych fanów od Nowego Jorku po Tokio. Ta żywa legenda i chyba najbardziej „wyhajpowana” streetwearowa marka Ameryki nie zawodzi także w tym sezonie. Zobaczcie lookbook kolekcji na jesień-zimę 2016.

Lookbook Supreme jesień-zima 2016

Marka Supreme tradycyjnie nie ogląda się na trendy i konsekwentnie tworzy modę, która wywindowała ją na szczyt globalnego street wearu. W kolekcji jesień-zima 2016 dominują kolorowe i pokryte rozmaitymi wzorami okrycia wierzchnie – kraciaste płaszcze, koniakowe pilotki, biało-niebieskie kurtki z motywem orła i puchowe modele z logo firmy. Oprócz tego, mamy sporo klasycznych bluz i wiatrówek z kapturem utrzymanych w kolorystyce lawendy i szmaragdu, t-shirtów oraz wzorów przywodzących na myśl te wykorzystywane w modzie męskiej z lat 90. Supreme jednoznacznie przeciwstawia się więc szaro-burym i dominującym jesienią kolorom i proponuje żywe odcienie limonki, słonecznej żółci i nasyconego burgundu. Nowy lookbook pokazuje także pierwsze projekty powstałe w wyniku współpracy Supreme i sportowej marki Champion, którą wiele portali i magazynów ogłosiło jedną z najgorętszych modowych kolaboracji roku.

Kolekcję, na którą nieśmiało ostrzymy sobie apetyty, kupicie już w stacjonarnych salonach Supreme, a od 25. sierpnia także online. Lubimy!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 20-26.02.2017

Włoskie i francuskie marki pochłonięte są fashion-weekową gorączką, a wraz z nimi oczywiście wszystkie modelki, redaktorzy światowych magazynów i gwiazdy gotowe pokonać Atlantyk, aby z pierwszego rzędu podziwiać najnowszą kolekcję swojego ulubionego domu mody. Nie samymi pokazami jednak człowiek żyje, dlatego jak co tydzień, przedstawiamy wam zestawienie tego, co działo się w branży mody i popkultury. A działo się, jak zwykle, naprawdę sporo.

Kanye West rusza z linią… kosmetyków

Albo Kanyemu nie wystarcza już artystyczne spełnianie się jako raper i projektant, albo najzwyczajniej w świecie pozazdrościł swojej szwagierce – Kylie Jenner, która sukcesywnie buduje swoje urodowe imperium. Marka kosmetyków, którą (podobno) ma w planach West, zawierać ma produkty do makijażu, perfumy i balsamy do ciała,a jej nazwa – „Donda” – ma być hołdem dla zmarłej w 2007 roku matki. #TeamKylie czy #TeamKanye?

Balenciaga zaprezentowała nową stronę internetową

Demna Gvasalia kontynuuje wprowadzanie swojej kreatywnej wizji w Balenciadze i to nie tylko w kwestiach kolekcji. Francuski dom mody zaprezentował właśnie nową wersją strony internetowej, która bardzo wyróżnia się na tle konkurencji. Twórcy postawili na bardzo minimalistyczny i oszczędny layout inspirowany… tabelkami z Excela. „Uporządkowany widok kolekcji ready-to-wear i akcesoriów usuwa wszystkie wizualne przeszkody, które niepotrzebnie odwracają uwagę i stają pomiędzy kupującym a jego zakupem. Każde kliknięcie prowadzi użytkownika bliżej produktu”, czytamy w oświadczeniu marki. Oryginalne podejście, ale nam się podoba!

Rihanna ma na koncie więcej hitów niż Michael Jackson

A konkretnie tych, które dotarły do czołowej dziesiątki listy przebojów Billboardu. Stało się tak dzięki sukcesowi ostatniego singla Barbadoski – „Love on the brain”, który w minionym tygodniu przesunął się z miejsca 13. na 8. Więcej niż Rihanna mają tylko The Beatles (34) i Madonna (38).

Supreme wprowadziło do sprzedaży karty do nowojorskiego metra, a to pogrążyło się w chaosie

Jakoś nas to nie dziwi, wszak każdy „drop” amerykańskiej marki powoduje, że albo padają serwery, albo towar wyprzedaje się z prędkością światła, a kolejki przed  jej stacjonarnymi sklepami potrafią osiągać gigantyczne rozmiary. Liczba osób, która ustawiła się na stacjach nowojorskiego metra w kolejkach do automatów, w których można było kupić kartę, przeszła chyba jednak wszelkie oczekiwania, a przepychankom i agresji musiała niejednokrotnie towarzyszyć interwencja policji. Supreme to już nie marka, to religia.

A tak wygląda sprawca całego zamieszania:

Czy nowe Yeezy Runner są inspirowane starym modelem adidasa?

Można było się spodziewać, że po oficjalnym zaprezentowaniu przez Kanyego i adidasa nowego modelu Yeezy Runner, który ewidentnie nawiązuje do estetyki retro, posypią się komentarze porównujące go do rozmaitych modeli vintage. Według niektórych, nowy projekt Westa do złudzenia przypomina model Nike Air Monarch, jeszcze inni sądzą, że jest inspirowany sneakersami adidas Temper Run. Do innych wniosków doszli redaktorzy portalu High Snobiety, którzy analizując podbicie i wyściółkę buta porównali go z pochodzącym lat 90. modelem adidas EQT Solution (na zdjęciu poniżej).

Nowe Yeezy ewidentnie bardziej nawiązują do estetyki sneakersów z lat 90. niż technologii boost stosowanej w wcześniejszych projektach Westa. Czy raper tworząc je inspirował się jednak konkretnym modelem? Tego nie wiemy, mimo że minimalne podobieństwo do EQT Solution faktycznie jest zauważalne.

Modelka w hijabie, Carine Roitfeld, Paris Jackson i inni na okładkach nowego „CR Fashion Book”

Nowe numery „CR Fashion Book” są zawsze jednymi z najbardziej wyczekiwanych w sezonie, jednak tym razem mówi o nich jeszcze więcej osób. Wszystko za sprawą bohaterek okładek najnowszego, dziesiątego już wydania magazynu założonego przez była naczelną francuskiego „Vogue’a”, Carine Roitfeld. Z fantastycznych rozkładówek spoglądają na nas nie tylko siostry Hadid i Lara Stone, ale także sama założycielka oraz Paris Jackson i robiąca furorę modelka w hijabie – Halima Adem, z którą wywiad przeprowadziła sama Iman.

LVMH ogłosiło skróconą listę półfinalistów konkursu dla młodych projektantów 

Konkurs LVMH Prize for  Young Fashion Designers cieszy się coraz większym zainteresowaniem, o czym może świadczyć chociażby rekordowa liczba 1200 zgłoszeń, jakie młodzi projektanci nadesłali w tym roku. Komisja prestiżowego konkursu, który w zeszłych latach wygrywali Grace Wales Bonner, Jacquemus (nagroda specjalna) czy Marques Almeida, ogłosiła właśnie skróconą listę finalistów, którzy w tym roku powalczą o nagrodę w wysokości 300 tysięcy euro i 12-miesięcznego mentoringu ze strony zaangażowanych w inicjatywę ekspertów. Wśród 21 szczęśliwców znaleźli się m.in. Molly Goddard, marka Ambush, Cecile Bahnsen i Nabil El-Ayal. Jeśli nazwiska te w większości nic wam jeszcze nie mówią, radzimy jak najszybciej nadrobić zaległości, bo już niedługo może być o nich bardzo głośno. Wyniki konkursu LVMH poznamy 16. czerwca.

(fot. bof, mat. prasowe LVMH)

Sesja tygodnia: Taylor Hill w „Pop Magazine” wiosna-lato 2017 (fot. Charlotte Wales)

Stylizacja tygodnia: Brooklyn Beckham w płaszczu Burberry na rozdaniu BRIT Awards

 

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.