Lookbook Blessus by Michael Hekmat wiosna-lato 2017

Chłodna Normandia oraz krajobraz wybrzeża północnej Francji stały się motywem przewodnim najnowszej kolekcji Michaela Hekmata. Do tych obrazów nawiązuje także kolorystyka zastosowana w kolekcji na wiosnę-lato 2017. Projektant jak zawsze wykorzystuje szlachetne tkaniny, tworząc z nich stroje idealne na dzień oraz na wieczór.

Lookbook Blessus by Michael Hekmat wiosna-lato 2017

Kolekcja słada się w dużej mierze z bluzek i sukienek z odkrytymi ramionami. Projektant stworzył także wąskie, zwężane lekko ku dołowi spodnie, które na zdjęciach zostały zestawione z luźnymi marynarkami lub bluzkami z obszytymi falbanami. Uwagę przykuwają prześwitujące sukienki midi oraz mini na cienkich ramiączkach. Zoom na detale uwidacznia misterne pęknięcia, marszczenia oraz przeszycia, a także szerokie chokery.

Książka na weekend: poleca Michael Hekmat

Kolorystyka opiera się na głębokich granatach, czerni oraz stojących do nich w opozycji odcieniach gołębiej szarości i bieli. Ponadto Michael Hekmat wprowadził pudrowy oraz brudny róż. Wykorzystał jedwabne krepy, delikatne koronki, prześwitujące szyfony i lekkie tkaniny wełniane. Subtelność kolekcji podkreśla dziewczęca uroda modelki oraz jej jasna cera i blond włosy. W informacji prasowej przeczytaliśmy, że stroje te mają przypominać chłodny poranek na północy Francji oraz początek wiosny.

Jak dostać się na staż zagraniczny – radzą Ewa Stepnowska, Michael Hekmat, Karolina Pięch oraz Dominika Syczyńska

„Wybrałem Normandię ze względu na moje przywiązanie do wakacji spędzanych w chłodnych miejscach. Deauville i Trouville są mi bliskie tak samo jak Biarritz czy Kampen na wyspie Sylt. Gdy budzę się rano i wychodzę na plażę, to nawet kolor różowy, odbijający się od piasku, wydaję się chłodny. Jest coś niesamowicie rześkiego i czystego w tym krajobrazie, coś co napawa mnie poczuciem harmonii” – opisuje swoje inspiracje Michael Hekmat, które zostały uchwycone na fotografiach Małgorzaty Turczyńskiej.

Jesteśmy pod wrażeniem całej kolekcji i z chęcią zamówilibyśmy ją w całości.

ZobaczSchowaj komentarze

Piękna kampania, padające serwery i wyprzedana kolekcja – marka Jessiki Mercedes to hit!

Amerykanie mają Kylie Jenner, której kosmetyczne produkty wyprzedają się w kilkadziesiąt sekund, my mamy innego i niemniej ambitnego”rekina” internetowego biznesu. Mowa oczywiście o Jessice Mercedes, która wczoraj, po tygodniach dopieszczania projektu, oficjalnie ruszyła z autorską marką kostiumów kąpielowych. Takiego sukcesu nie spodziewał się chyba jednak nikt!

Jessice Mercedes dawno przestał wystarczać „jedynie” blog i aktywność w mediach społecznościowych. I bardzo dobrze. Najbardziej rozpoznawalna polska blogerka, idąc za przykładem koleżanek z całego świata postanowiła wyraźniej skupić się na vlogowaniu i poszerzaniu horyzontów powoli stając się pełnoprawną i niezwykle przedsiębiorczą młodą bizneswoman.

Kiedy kilka tygodni temu zdradziła swoim obserwatorom, że już niedługo światło dzienne ujrzy jej najnowszy projekt, czyli autorska marka kostiumów kąpielowych, można było zacząć przeczuwać, że będzie ona sporym sukcesem bez względu na to, jaki byłby jej zakres cenowy – wpływ blogerki na swoich fanów, a także jej marketingowy potencjał są bowiem niepodważalne. Nikt, ani pewnie tym bardziej ona, nie spodziewał się chyba jednak, że ekscytacja w dniu premiery osiągnie takie rozmiary. Z oficjalnie otwartego wczoraj sklepu online wyprzedało się wszystko, a jeden kostium nawet w… 10 minut. Pamiętacie tak mocny debiut w polskiej modzie? Bo my nie.

Oczywiście, kluczowe znaczenie w kwestii „hajpu” jakim od początku mogła pochwalić się marka Moiess (30 tysięcy obserwatorów na Instagramie uzyskanych w zaledwie kilka dni naprawdę robi wrażenie) miała popularność Jessiki i fakt, że niezwłocznie wzięła projekt pod swój wizerunkowy i marketingowy parasol. W bardzo przemyślany i świadomy sposób zdradzała kolejne szczegóły i kulisy powstawania marki oraz pięknej sesji wizerunkowej autorstwa Gosi Turczyńskiej, pokazała także wyjątkowe osobiste zaangażowanie we wszystkie procesy, angażując do nich nie tylko specjalistów, ale też najbliższych przyjaciół. A o tym, że każdy konsument lubi mieć poczucie, że za marką stoi przede wszystkim człowiek, nie musimy chyba mówić.

Szczerze gratulujemy!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Olivia Kijo

ALL SAINTS

KURTKA
ok. 1500 zł

ZARA

KURTKA
299,90 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zl

MANGO

SPODNIE
119,90 zł

MANGO

SPODNIE
229,90zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.