Lookbook Givenchy pre-fall 2017

Riccardo Tisci nie zwalnia tempa. Niedawno pisaliśmy o kosmicznej wiosenno-letniej kampanii z udziałem Iriny Shayk, a dzisiaj podziwiamy lookbook kolekcji pre-fall 2017. W dodatku ma on polski akcent, ponieważ z francuską marką po raz kolejny współpracowała stylistka, Ewelina Gralak. Jaki był tego efekt? Zobaczcie koniecznie!

Lookbook Givenchy pre-fall 2017

O branży mody można powiedzieć sporo: że jest chaotyczna czy że zacierające się granice między sezonami mogą czasami wprowadzać w błąd. Na pewno nie jest jednak nudna, a projektanci nie ustają w staraniach, aby dostarczać nam coraz to nowych i niekiedy totalnie odmiennych od poprzednich, estetycznych wrażeń. Doskonałym tego przykładem jest Riccardo Tisci, który po zaprezentowanej niespełna kilka tygodni temu kampanii Givenchy na wiosnę-lato 2017, tym razem wypuścił lookbook do kolekcji pre-fall 2017. Zdziwieni? Niepotrzebnie. Jakkolwiek dziwna mogłaby wydawać się ta decyzja, kolekcje pre-fall często interpretowane są jako te stanowiące wstęp do jesienno-zimowej kolekcji. A przypomnijmy, że tę Givenchy pokaże w Paryżu już za niespełna 2 miesiące.

Tym razem lookbook francuskiej marki przenosi nas do Danii. Dlaczego akurat tam? Jak kiedyś powiedział Riccardo Tisci, skandynawska natura oraz miłość do designu są jednymi z jego największych inspiracji. Chociaż próżno szukać w kolekcji pre-fall 2017 charakterystycznego skandynawskiego minimalizmu, to duńskie akcenty zostały zachowanie głównie za sprawą otoczenia. Sesję zrealizowano na tle charakterystycznych wnętrz duńskiej sali koncertowej Vega, a za obiektywem stanął duet fotografów Max Von Gumpenberg i Patrick Bienert (znanych jako 02GB) W lookbooku Givenchy nie zabrakło również znanych twarzy z branży modelingu. Jedną z jego gwiazd został aniołek Victoria’s Secret Elsa Hosk, a oprócz niej pojawiły się w nim między innymi Iselin Steiro czy blondwłosa Frederrike Sofie. Lookbook wystylizowała Katy England, która po raz kolejny współpracowała z Givenchy, i to właśnie jej asystowała Ewelina Gralak. W kolekcji pre fall Riccardo ponownie postawił na intensywne barwy, geometryczne kroje, wielkie naszyjniki oraz nieco męskie sylwetki, a sam lookbook będzie świetnym źródłem inspiracji dla wielu fashionistek. My już mamy nasze ulubione sylwetki, a wy?

Przeczytajcie także

Kampania Givenchy wiosna-lato 2017

Givenchy wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Riccardo Tisci przechodzi do Versace?

Chociaż wiele osób uważa, że świat mody jest pełen konkurencji, a projektanci na każdym kroku ze sobą rywalizują, to są takie przypadki, które skutecznie obalają tę tezę. Donatella Versace i Riccardo Tisci bez wątpienia są jednym z nich, a na amerykańskich portalach pojawiła się właśnie informacja o tym, że Tisci jest w trakcie rozmów z włoskim domem mody. Czego mogą one dotyczyć i czy będziemy niedługo świadkami nadchodzącego trzęsienia ziemi w branży mody?

Riccardo Tisci od ponad 10 lat projektuje dla Givenchy konsekwentnie zmieniając wizerunek marki i ciesząc się bardzo bliskimi relacjami z Naomi Campbell, Kim Kardashian, Madonną czy Beyonce. Z kolei Donatella stojąca na czele Versace i (po odejściu Anthony’ego Vaccarello) młodszej linii Versus to prawdziwa ikona branży, która słynie z odważnych, kobiecych kreacji. Duet, który kieruje pozornie rywalizującymi markami wielokrotnie udowodnił, że moda jest ponad wyimaginowanymi podziałami. Riccardo i Donatella nie tylko niezwykle szanują swoją pracę, ale inspirują się nawzajem do tego stopnia, że Donatella została gwiazdą kampanii Givenchy jesień-zima 2015 po raz kolejny pokazując, że zasady są po to, aby je łamać. Czy plotki o rozmowach pomiędzy Riccardo i Versace mogą zaszkodzić ich przyjaźni? Co tak naprawdę mogą planować obie strony?


Kiedy pojawiło się hasło, że tak istotne nazwiska w branży mają tajemne spotkania, jednym z pierwszych wniosków było to, że Riccardo ma zostać następcą Donatelli. Sprawa wydaje się być jednak nieco bardziej skomplikowana. Jakiś czas temu Versace ogłosiło, że wejdzie na giełdę po raz pierwszy w historii, jednak decyzja ta została odroczona, a powodem była realizacja bliżej nieokreślonych planów na rozwój marki. Jeśli to ma jakikolwiek związek z sytuacją, Riccardo zamiast planować zastąpienie Donatelli, może zwyczajnie chcieć w przyszłości kupić udziały we włoskim domu mody. W związku z plotkami, Givenchy w środę 18. stycznia wydało oświadczenie, że nie zamierza ich komentować. Versace zareagowało w podobny sposób dodając, że nie ma w planach zmian na stanowisku dyrektora kreatywnego. Przynajmniej na razie, ponieważ żadna z marek nie zaprzeczyła też jednoznacznie, że rozmowy pomiędzy Riccardo a Versace się odbyły. Sprawa wydaje się bardzo tajemnicza, chociaż trudno nie zastanawiać się nad scenariuszem, w którym Tisci przechodzi do Versace oraz przyszłością domu mody Givenchy. Czekamy na rozwój sytuacji!

Przeczytajcie także

Za co kochamy Riccardo Tisci?

Donatella Versace w kampanii… Givenchy

ZobaczSchowaj komentarze

„Dress for less” odcinek 14.: Anja Rubik i klasyka w rockowym wydaniu za mniej niż 500 złotych

L'Oreal

Mascara Volume Million Lashes
35,00 zł

Zara

Skórzana listonoszka z pikowaniem
359,00 zł

Mango

Kurtka skórzana
599,90 zł

H&M

Czółenka
129,90 zł

Mago

Kopertówka
59,90 zł

Zara

Sukienka z frędzlami
199,00 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.