Lookbook Givenchy pre-fall 2017

Riccardo Tisci nie zwalnia tempa. Niedawno pisaliśmy o kosmicznej wiosenno-letniej kampanii z udziałem Iriny Shayk, a dzisiaj podziwiamy lookbook kolekcji pre-fall 2017. W dodatku ma on polski akcent, ponieważ z francuską marką po raz kolejny współpracowała stylistka, Ewelina Gralak. Jaki był tego efekt? Zobaczcie koniecznie!

Lookbook Givenchy pre-fall 2017

O branży mody można powiedzieć sporo: że jest chaotyczna czy że zacierające się granice między sezonami mogą czasami wprowadzać w błąd. Na pewno nie jest jednak nudna, a projektanci nie ustają w staraniach, aby dostarczać nam coraz to nowych i niekiedy totalnie odmiennych od poprzednich, estetycznych wrażeń. Doskonałym tego przykładem jest Riccardo Tisci, który po zaprezentowanej niespełna kilka tygodni temu kampanii Givenchy na wiosnę-lato 2017, tym razem wypuścił lookbook do kolekcji pre-fall 2017. Zdziwieni? Niepotrzebnie. Jakkolwiek dziwna mogłaby wydawać się ta decyzja, kolekcje pre-fall często interpretowane są jako te stanowiące wstęp do jesienno-zimowej kolekcji. A przypomnijmy, że tę Givenchy pokaże w Paryżu już za niespełna 2 miesiące.

Tym razem lookbook francuskiej marki przenosi nas do Danii. Dlaczego akurat tam? Jak kiedyś powiedział Riccardo Tisci, skandynawska natura oraz miłość do designu są jednymi z jego największych inspiracji. Chociaż próżno szukać w kolekcji pre-fall 2017 charakterystycznego skandynawskiego minimalizmu, to duńskie akcenty zostały zachowanie głównie za sprawą otoczenia. Sesję zrealizowano na tle charakterystycznych wnętrz duńskiej sali koncertowej Vega, a za obiektywem stanął duet fotografów Max Von Gumpenberg i Patrick Bienert (znanych jako 02GB) W lookbooku Givenchy nie zabrakło również znanych twarzy z branży modelingu. Jedną z jego gwiazd został aniołek Victoria’s Secret Elsa Hosk, a oprócz niej pojawiły się w nim między innymi Iselin Steiro czy blondwłosa Frederrike Sofie. Lookbook wystylizowała Katy England, która po raz kolejny współpracowała z Givenchy, i to właśnie jej asystowała Ewelina Gralak. W kolekcji pre fall Riccardo ponownie postawił na intensywne barwy, geometryczne kroje, wielkie naszyjniki oraz nieco męskie sylwetki, a sam lookbook będzie świetnym źródłem inspiracji dla wielu fashionistek. My już mamy nasze ulubione sylwetki, a wy?

Przeczytajcie także

Kampania Givenchy wiosna-lato 2017

Givenchy wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 30.01. – 05.02.2017

Sezon nagród filmowych w pełni, a maraton tygodni mody ready-to-wear za pasem. Jeśli dodamy do tego nieoczekiwane ciąże gwiazd, świetne kampanie i trwające w najlepsze „gorące krzesła” wśród projektantów, dochodzimy do wniosku, że świat mody i popkultury niezmiennie podnosi nam ciśnienie. Czym ekscytowała się branża w minionym tygodniu? Sprawdźcie już teraz.

Beyonce i Riccardo Tisci „wygrali Internet”

Najpierw cały Internet żył bliźniaczą ciążą Beyonce, którą ta pochwaliła się na Instagramie. Piosenkarka, której stan błogosławiony nadal znajduje się oczywiście na ustach wszystkich, od czwartku musi jednak podzielić się zainteresowaniem ze swoim serdecznym przyjacielem, Riccardo Tisci. Projektant potwierdził w czwartek swoje odejście z domu Givenchy rozpoczynając lawinę spekulacji na temat domniemanego przejścia do Versace. Dzieje się!

Raf Simons udzielił wywiadu magazynowi „GQ” i skrytykował Virgila Abloh z Off-White. Mamy konflikt?

Na kilka dni przed swoim pierwszym pokazem w Nowym Jorku, Raf Simons udzielił wywiadu magazynowi GQ. O rozmowie jest głośno nie tylko ze względu na niezwykle ciekawe rzeczy, jakie projektant mówi o kondycji branży, wpływie prezydentury Trumpa na projektantów czy mariażu artyzmu i komercji. Najwięcej chyba mówi się o tym, co Simons powiedział o nowych, gorących markach, w tym szczególnie Off-White i jej założycielu, Virgilu Abloh, którego nazwał „przemiłym facetem”, ale nie projektantem. Sam Abloh nie odniósł się jeszcze do tych słów, ale zrobili to za niego użytkownicy Twittera, którzy niezwłocznie podzielili się na #TeamRaf i #TeamVirgil.

Jeśli macie ochotę przeczytać cały wywiad (polecamy!), znajdziecie go pod TYM linkiem.

Tak wyglądają buty powstałe w wyniku współpracy Reeboka i Vetements

Zachęceni sukcesem modelu Instapump Fury, Reebok i Vetements zaprezentowali kilka dni temu efekty swojej kolejnej współpracy. Nowy model, występujący w czarnej i białej kolorystyce, konstrukcyjnie nawiązuje do „pumpów”, ale przede wszystkim opiera się na nieco znoszonej estetyce zahaczającej trochę o nurt „do it yourself”. Skusicie się na „brudne buty” od sportowego giganta i najbardziej „hot” marki w branży?

Kanye West po zgrzycie z CFDA przenosi datę swojego pokazu 

Yeezy Season 4

Kanye West nie będzie debiutantem podczas rozpoczynającego się zaraz tygodnia mody w Nowym Jorku i już kilka razy pokazał, że ma gdzieś oficjalny kalendarz ułożony przez CFDA. Tym razem okazało się, że pokaz piątej odsłony kolekcji Yeezy zaplanowany na 15. lutego na godzinę 17, koliduje z prezentacją Marchesy, która widnieje od początku w oficjalnej rozpisce (o tym, że Yeezy Season 5 w ogóle powstaje, świat dowiedział się w zeszłym tygodniu). Jak nie trudno się domyśleć, CFDA oburzyła się zachowaniem Westa nazywając go nieodpowiedzialnym, a raper… zaskoczył potulnie przepraszając i przenosząc termin swojego pokazu na godzinę 15. I wszyscy są szczęśliwi!

Proenza Schouler rezygnuje z tradycyjnej kampanii reklamowej

Sporo się ostatnio dzieje w amerykańskiej marce. Po tym jak Jack McCollough i Lazaro Hernandez, czyli duet stojący za Proenzą Schouler ogłosił, że nie tylko łączy kolekcje „pre” z regularnymi, ale przenosi swój pokaz do Paryża, marka zaprezentowała nową kampanię, której daleko jednak do tradycyjnej formy. Amerykański brand stawia wyłącznie na formę digitalową, rezygnując z sesji wizerunkowej i tym samym reklamowania się w mediach papierowych. W filmiku wyreżyserowanym przez piekielnie zdolną Zoe Ghertner wystąpiła ulubienica chłopaków, czyli Serena Forrest i Natalie Westling. Czyżbyśmy byli świadkami narodzin nowego trendu w sferze reklamy marek luksusowych?

Fendi rusza z digitalową platformą skierowaną do millenialsów

Włoska marka jest kolejną, która otwiera się na rosnące zapotrzebowania i coraz bardziej zasobne portfele millenialsów. Dom mody już 6. lutego ruszy ze swoim nowym projektem – digitalową platformą „F is for…” skierowaną do pokolenia „Y”. Będzie ona funkcjonowała w ramach oficjalnej strony internetowej marki i w pierwszej kolejności zadebiutuje na urządzeniach mobilnych. Aby wzmocnić autentyczność inicjatywy, za jej powstanie odpowiedzialni byli najmłodsi pracownicy w firmie, a premierze platformy już 10. lutego będzie towarzyszyła ogromna impreza, podczas której wystąpią i zagrają największe gwiazdy młodego pokolenia DJów i raperów, w tym Lil Uzi Vert i 21 Savage.

Sesja tygodnia: Mica Arganaraz w „WSJ Magazine” luty 2017

Stylizacja tygodnia: Kim Kardashian z dziećmi w Nowym Jorku

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.