Lookbook Givenchy pre-fall 2017

Riccardo Tisci nie zwalnia tempa. Niedawno pisaliśmy o kosmicznej wiosenno-letniej kampanii z udziałem Iriny Shayk, a dzisiaj podziwiamy lookbook kolekcji pre-fall 2017. W dodatku ma on polski akcent, ponieważ z francuską marką po raz kolejny współpracowała stylistka, Ewelina Gralak. Jaki był tego efekt? Zobaczcie koniecznie!

Lookbook Givenchy pre-fall 2017

O branży mody można powiedzieć sporo: że jest chaotyczna czy że zacierające się granice między sezonami mogą czasami wprowadzać w błąd. Na pewno nie jest jednak nudna, a projektanci nie ustają w staraniach, aby dostarczać nam coraz to nowych i niekiedy totalnie odmiennych od poprzednich, estetycznych wrażeń. Doskonałym tego przykładem jest Riccardo Tisci, który po zaprezentowanej niespełna kilka tygodni temu kampanii Givenchy na wiosnę-lato 2017, tym razem wypuścił lookbook do kolekcji pre-fall 2017. Zdziwieni? Niepotrzebnie. Jakkolwiek dziwna mogłaby wydawać się ta decyzja, kolekcje pre-fall często interpretowane są jako te stanowiące wstęp do jesienno-zimowej kolekcji. A przypomnijmy, że tę Givenchy pokaże w Paryżu już za niespełna 2 miesiące.

Tym razem lookbook francuskiej marki przenosi nas do Danii. Dlaczego akurat tam? Jak kiedyś powiedział Riccardo Tisci, skandynawska natura oraz miłość do designu są jednymi z jego największych inspiracji. Chociaż próżno szukać w kolekcji pre-fall 2017 charakterystycznego skandynawskiego minimalizmu, to duńskie akcenty zostały zachowanie głównie za sprawą otoczenia. Sesję zrealizowano na tle charakterystycznych wnętrz duńskiej sali koncertowej Vega, a za obiektywem stanął duet fotografów Max Von Gumpenberg i Patrick Bienert (znanych jako 02GB) W lookbooku Givenchy nie zabrakło również znanych twarzy z branży modelingu. Jedną z jego gwiazd został aniołek Victoria’s Secret Elsa Hosk, a oprócz niej pojawiły się w nim między innymi Iselin Steiro czy blondwłosa Frederrike Sofie. Lookbook wystylizowała Katy England, która po raz kolejny współpracowała z Givenchy, i to właśnie jej asystowała Ewelina Gralak. W kolekcji pre fall Riccardo ponownie postawił na intensywne barwy, geometryczne kroje, wielkie naszyjniki oraz nieco męskie sylwetki, a sam lookbook będzie świetnym źródłem inspiracji dla wielu fashionistek. My już mamy nasze ulubione sylwetki, a wy?

Przeczytajcie także

Kampania Givenchy wiosna-lato 2017

Givenchy wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Aaron Taylor-Johnson twarzą nowego zapachu Givenchy

Dom mody Givenchy stworzył nową wersję kultowych męskich perfum „Gentleman”. Twarzą kampanii promującej zmienioną formułę zapachu stworzonego w 1975 roku  przez założyciela marki, został angielski aktor i bożyszcze kobiet na całym świecie – Aaron Taylor-Johnson.

Jak twierdzi dom mody Givenchy, zapach zostały zmieniony w celu dotarcia do młodszych klientów marki. Dodatkowo, dyrektor generalny perfum Givenchy–Romain Spitzer, wyjaśnia, że całe działanie zostało podjęte po to, aby oddać hołd samemu projektantowi, a także wyobrazić sobie jaki powinien być „Gentleman” gdyby stworzono go dopiero dziś.

Oryginalna wersja zapachowa powstała, aby ,,dodać trochę pikanterii do grzeczności”. Perfumy te miały nutę ostrości, były mocne i wyraźnie trwałe. Nowy „Gentleman” ma nie tylko ożywić dawny zapach i sprawić, że cała kompozycja będzie trochę bardziej współczesna, ale, jak ujął to sam Spitzer, ma być idealnym połączeniem siły i słodkości.

Nowym ambasadorem zapachu został jeden z najzdolniejszych i najprzystojniejszych aktorów młodego pokolenia, Aaron Taylor-Johnson. Czarno-biały spot reklamowy nakręcono na wiejskim folwarku. Aktor zaczyna swoją grę trzymając w ręku symboliczny kwiat domu mody Givenchy– łyszczec. Nastawia muzykę, wręcza kwiat kobiecie, oferuje kurtkę innemu mężczyźnie… Jednym słowem, zachowuje się jak prawdziwy gentleman.

Film ma przedstawiać wyobrażenie domu mody na temat wolności, spontaniczności i hojności. Całą kampanię wyreżyserowała żona gwiazdy najnowszej kampanii– Sam Taylor-Johnson, a Spitzer przyznał, że sukces całego spotu zawdzięcza wspaniałej współpracy małżonków. W wywiadzie dla portalu WWD, aktor wyznał, że wymyślając koncepcję całej kampanii wspólnie ze swoją żoną skupili się na ich własnej interpretacji współczesnego gentlemana. Według nich, powinien być on tradycyjny i szarmancki, ale przy tym wierzyć w równość kobiet. Co więcej, zarówno aktor jak i reżyserka uwielbiają odkrywać nowe horyzonty, dlatego wspólna kampania dla Givenchy była dla nich wspaniałą przygodą.

Prapremiera nowego produktu w paryskiej Sephorze nastąpi już w ten czwartek. Natomiast na przełomie sierpnia i września perfumy będą dostępne już między innymi we Włoszech, Belgii, Holandii, Niemczech i Ukrainie. Cena wersji 50 ml to 65 Euro, a 100 ml 91 euro.

 

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.