Linia kosmetyczna Kylie Jenner już za 5 lat może być warta miliard (!) dolarów

Nie da się ukryć, że marka Kylie Cosmetics wywróciła do góry nogami całą branżę kosmetyczną. Nikt jednak nie spodziewał się, że stworzony przez 20-latkę zaledwie 18 miesięcy temu brand, będzie w stanie od tamtej pory pochwalić się wynikiem 420 milionów dolarów zysku ze sprzedaży i tym samym być na dobrej drodze do osiągnięcia niewyobrażalnej wartości… miliarda (!) dolarów.

Od kiedy 20-letnia Kylie Jenner 30 listopada 2015 roku wprowadziła do obiegu słynne „lip kity” w 3 odcieniach, które wyprzedały się w zaledwie parę sekund, zaczęto spekulować na temat wielkości jej biznesu. Jedni mówili, że może być wart około 50 milionów dolarów, drudzy wspominali o kwocie nawet 300 milionów. Nikt jednak nie był w stanie wyobrazić sobie, że Kylie będzie w stanie osiągnąć aż tak fenomenalny wynik jakim jest prawie 500 milionów dolarów. Jak ujawniła bowiem matka i biznesowa partnerka założycielki, Kris Jenner w wywiadzie dla WWD, marka Kylie Cosmetics w sprzedaży detalicznej wyceniona została na 420 milionów dolarów. Trzeba przyznać, że liczba robi piorunujące wrażenie– tym bardziej, że kosmetycznym gigantom takim jak Tom Ford osiągnięcie 500 milionowego zysku zajęło aż dekadę, Bobbi Brown musiało poczekać na swój miliard aż 25 lat, a marka Lancôme mogła pochwalić się liczbą miliarda dopiero po 80 latach(!).

Co stoi za tak ogromnym sukcesem marki? Nie da się ukryć, że ogromny wpływ ma na to sama Kylie, która jest ikoną dla większości współczesnych nastolatek i to właśnie ona zajmuje się kreatywną stroną swojego brandu. Dodatkowo może ona liczyć na wsparcie swojej mamy, która niezaprzeczalnie ma smykałkę do prowadzenia biznesu. Nie dziwi więc, że firma nie ma nawet zamiaru zwalniać tempa. Kylie Cosmetics jest bowiem na dobrej drodze żeby odnotować swój 25-procentowy wzrost sprzedaży w tym roku. A co to oznacza? Nic innego jak to, że Kylie Cosmetics w 2022 roku będzie mogło odnotować zysk ze sprzedaży detalicznej na poziomie miliarda dolarów!

A co dalej? Co zamierza zrobić ze swoją firmą 20-latka? Ani Kris ani Kylie nie wykluczają w tym momencie opcji sprzedaży firmy. Twierdzą, że w razie pojawienia się dobrej oferty mogłoby to im przynieść ogromną korzyść, a Kylie miałaby wtedy okazję realizować kolejne swoje pomysły. Na razie jednak młoda gwiazda ma jeszcze sporo planów dotyczących Kylie Cosmetics. Już pod koniec tego roku ma bowiem zamiar poszerzyć ofertę marki o korektory i podkłady, szykuje się także do otwarcia flagowych butików (na razie ogranicza się jedynie do tymczasowych pop-up shopów)

Nam nie pozostaje natomiast nic innego jak tylko pogratulować dzisiejszej solenizantce tak wielkiego sukcesu jej brandu– bo co jak co, ale głowy do biznesu rodzinie Kardashian-Jenner nie można odmówić!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Autorska kolekcja Kendall i Kylie Jenner dla Forever 21 już w sprzedaży!

Od 12 kwietnia w wybranych sklepach Forever 21  można kupić autorską kolekcję ubrań Kendall i Kylie Jenner. Ubrania znanych influencerek trafią do sprzedaży w 9 państwach – Hiszpanii, Bułgarii, na Cyprze, w Czechach, Grecji, Portugalii, Słowacji, Rumunii, i … Polsce! Jeśli chcecie, żeby w waszej szafie znalazła się któraś z rzeczy, przygotujcie kwotę od 39,99 zł do 249,99 zł.

Autorska kolekcja Kendall i Kylie Jenner dla Forever 21 już w sprzedaży!

Kendall i Kylie Jenner są znane na całym świecie, a ich popularność z dnia na dzień rośnie. Na Instagramie obserwują je dziesiątki milionów osób. Z pomocą obrotnej mamy, Kris Jenner, każda z osobna stała się „chodzącą” marką. Kampanie z ich udziałem pomagają markom zarobić ogromne pieniądze, a wszystkie fanki mają szansę poczuć się choć odrobinę jak członkinie rodziny Kardashian-Jenner. Nic dziwnego, że każda firma marzy o współpracy z nimi!

Forever 21 udało się namówić słynne siostry do współpracy i stworzyła we współpracy z Jenner’kami kolekcję, która ma łączyć styl obu sióstr i bez wątpienia okaże się hitem sezonu. Już od jutra będziemy mogły kupić sukienki o klasycznych i kobiecych fasonach reprezentujące styl Kendall oraz sportowe topy i bomberki, które znalazłybyśmy w szafie Kylie. Jednym słowem – każda z nas znajdzie coś dla siebie. Forever 21 zapewnia, że nieważne którą część garderoby wybierzemy, poczujemy się w niej modnie i autentycznie.

Koniecznie w planie jutrzejszego dnia uwzględnijcie odwiedziny w Forever 21 o 10:00 i poznajcie kolekcję, która kompiluje osobowość obu Jenner’ek!
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności