Linia kosmetyczna Kylie Jenner już za 5 lat może być warta miliard (!) dolarów

Nie da się ukryć, że marka Kylie Cosmetics wywróciła do góry nogami całą branżę kosmetyczną. Nikt jednak nie spodziewał się, że stworzony przez 20-latkę zaledwie 18 miesięcy temu brand, będzie w stanie od tamtej pory pochwalić się wynikiem 420 milionów dolarów zysku ze sprzedaży i tym samym być na dobrej drodze do osiągnięcia niewyobrażalnej wartości… miliarda (!) dolarów.

Od kiedy 20-letnia Kylie Jenner 30 listopada 2015 roku wprowadziła do obiegu słynne „lip kity” w 3 odcieniach, które wyprzedały się w zaledwie parę sekund, zaczęto spekulować na temat wielkości jej biznesu. Jedni mówili, że może być wart około 50 milionów dolarów, drudzy wspominali o kwocie nawet 300 milionów. Nikt jednak nie był w stanie wyobrazić sobie, że Kylie będzie w stanie osiągnąć aż tak fenomenalny wynik jakim jest prawie 500 milionów dolarów. Jak ujawniła bowiem matka i biznesowa partnerka założycielki, Kris Jenner w wywiadzie dla WWD, marka Kylie Cosmetics w sprzedaży detalicznej wyceniona została na 420 milionów dolarów. Trzeba przyznać, że liczba robi piorunujące wrażenie– tym bardziej, że kosmetycznym gigantom takim jak Tom Ford osiągnięcie 500 milionowego zysku zajęło aż dekadę, Bobbi Brown musiało poczekać na swój miliard aż 25 lat, a marka Lancôme mogła pochwalić się liczbą miliarda dopiero po 80 latach(!).

Co stoi za tak ogromnym sukcesem marki? Nie da się ukryć, że ogromny wpływ ma na to sama Kylie, która jest ikoną dla większości współczesnych nastolatek i to właśnie ona zajmuje się kreatywną stroną swojego brandu. Dodatkowo może ona liczyć na wsparcie swojej mamy, która niezaprzeczalnie ma smykałkę do prowadzenia biznesu. Nie dziwi więc, że firma nie ma nawet zamiaru zwalniać tempa. Kylie Cosmetics jest bowiem na dobrej drodze żeby odnotować swój 25-procentowy wzrost sprzedaży w tym roku. A co to oznacza? Nic innego jak to, że Kylie Cosmetics w 2022 roku będzie mogło odnotować zysk ze sprzedaży detalicznej na poziomie miliarda dolarów!

A co dalej? Co zamierza zrobić ze swoją firmą 20-latka? Ani Kris ani Kylie nie wykluczają w tym momencie opcji sprzedaży firmy. Twierdzą, że w razie pojawienia się dobrej oferty mogłoby to im przynieść ogromną korzyść, a Kylie miałaby wtedy okazję realizować kolejne swoje pomysły. Na razie jednak młoda gwiazda ma jeszcze sporo planów dotyczących Kylie Cosmetics. Już pod koniec tego roku ma bowiem zamiar poszerzyć ofertę marki o korektory i podkłady, szykuje się także do otwarcia flagowych butików (na razie ogranicza się jedynie do tymczasowych pop-up shopów)

Nam nie pozostaje natomiast nic innego jak tylko pogratulować dzisiejszej solenizantce tak wielkiego sukcesu jej brandu– bo co jak co, ale głowy do biznesu rodzinie Kardashian-Jenner nie można odmówić!

 

ZobaczSchowaj komentarze

„Orgazm”, „Głębokie gardło” i… „Napalona krowa” – oto najbardziej kontrowersyjne nazwy kosmetyków!

Jeśli należycie do wyjątkowo pruderyjnych osób, to nie materiał ani kosmetyki dla was… Producenci produktów beauty zrobią wszystko, aby zwrócić uwagę na swoją ofertę, nawet jeśli oznaczałoby to wykorzystanie kontrowersyjnej, a niekiedy nawet totalnie obrazoburczej nazwy. Dowód? Róż do policzków o nazwie „Orgazm”, maskara podobno „lepsza niż seks” czy lakier do paznokci w kolorze „gorącej zdziry”. A to dopiero początek.

„Orgazm”, „Głębokie gardło” i… „Napalona krowa” – oto najbardziej kontrowersyjne nazwy kosmetyków!
Tom Ford „Fucking Fabolous”
Przy pozostałych kosmetykach, jakie znajdziecie w tej galerii nazwa nowego zapachu od Toma Forda to totalne niewiniątko. Jeśli zresztą spojrzymy na dotychczasowy artystyczny dorobek amerykańskiego projektanta, nazwa ta zupełnie nie dziwi, a on sam przyzwyczaił nas już do tego, że bardzo chętnie podejmuje tematykę związaną z seksem i prezentuje swoje projekty w rozerotyzowanych i skandalizujących kampaniach. Poza tym, nie ma co ukrywać, Tom Ford jest „fucking fabolous”.
ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.