Kylie Jenner reklamuje Pumę, ale… prywatnie nosi adidasa

Wojna tych marek trwa już od czasów powojennych, kiedy to Adolf Dassler nazwał swoją – Adidas, a Rudolf Dassler – Ruda, którą z czasem zmienił na Puma. Do dziś obie firmy walczą o tytuł najlepszej sportowej marki odzieżowej. Ostatnio to Puma wysuwa się na prowadzenie, chćby za sprawą kampanii z młodymi ambasadorami takimi jak Rihanna, The Weeknd, Cara Delevingne oraz Kylie Jenner. Ta ostatnia właśnie pojawiła się w kampanii butów Fierce Strap Flocking, ale na jej Snapchacie można wyraźnie zauważyć, że ma wyjątkową słabość do konkurencji. Ciekawe co na to Puma?

Kylie Jenner sprawia, że po produkty marki Puma sięgają nie tylko panowie szukajacy butów do piłki nożnej oraz na trening, ale także dziewczyny, które chcą wyglądać modnie i nowocześnie. Styl sportowy rodem ze słonecznej Kalifornii chce naśladować wiele z nich. Krótkie topy, dopasowane legginsy, lekkie kurtki i wygodne buty sportowe to często baza styliacji najmłodszej członkini rodu Kardashianów.

Kylie Jenner rusza z linią rozświetlaczy

Teraz Kylie wystąpiła w  nowej kampanii butów Fierce Strap Flocking, które wyglądają jak klasyczne sneakersy, jednak maja dłuższą cholewkę wykonaną z oddychającej skarpety. Marka jak na razie ujawniła tylko jedno zdjęcie z sesji, pokazując gwiazdę w dynamicznej, skocznej pozie. Wygląda na to, że musimy poczekać dłużej na kolejne odsłony tego projektu.

W międzyczasie zauważyliśmy, że Kylie nie jest wierna Pumie i prywatnie bardzo lubi nosić stroje z metką adidas. W mediach społecznościowych, a szczególnie na profilach gromadzących screeny ze Snapchata Jenner, można znaleźć wiele filmów, na których widać dresy oraz bluzy z kolekcji sportowego rywala. Zastanawiamy się czy kontrakt z Pumą zezwala jej na takie działania. Jeśli nie, przepowiadamy kolejną wojnę między Pumą i adidasem, tym razem z młodą Jennerką w roli głównej.

Kim naprawdę jest Kylie Jenner?

A może to zaplanowane działania obu marek, mające na celu jeszcze mocniejsze podgrzanie atmosfery ich wiecznej wojny?

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 23-29.10.2017

Drew Barrymoore projektuje, Virgil Abloh wykłada, a Crisitiano Ronaldo, jak to Cristiano Ronaldo, po raz kolejny opuszcza galę FIFA tytułem Piłkarza Roku. Ten tydzień z pewnością nie należał do nudnych!

Kourtney Kardashian stworzyła kolekcję dla brytyjskiej marki „Pretty Little Thing”

Najstarsza z sióstr to kolejna celebrytka – po chociażby byłej Miss World Olivii Culpo – z którą nawiązała współpracę popularna i tania brytyjska marka. Kolekcja, jaką „zaprojektowała” Kourtney to idealne odzwierciedlenie jej nowego wizerunku, w którym coraz częściej stawia na wyzywające i seksowne fasony podkreślające jej figurę. Wśród propozycji, które póki co są wyprzedane, ale za chwilę mają powrócić do sprzedaży, znalazły się m.in. brokatowe, kuse szorty, smokingowe marynarki z aplikacjami, lateksowe sukienki i botki z elastyczną cholewką.

Virgil Abloh został… wykładowcą na Harvardzie

Założyciel marki OFF White to istny człowiek-orkiestra. Z wykształcenia jest architektem, rozpoznawalność zdobył jako dyrektor kreatywny i doradca marki Kanyego Westa, okazjonalnie jest też DJ-em i, co zapewne zajmuje ostatnio większą część jego czasu, poświęca się autorskiej marce OFF-White. Amerykanin znajduje jednak chwilę na dodatkowe aktywności i dzielenie się swoją kreatywnością (sam o sobie mówi po prostu „I make things”) z młodymi adeptami świata mody i designu. Ze swoim wykładem zawitał ostatnio na Harvard, gdzie rozmawiał ze studentami o „Współczesnej teorii designu”. Co jak co, ale człowiek, który na swoim koncie ma m.in. okładki płyt Kanyego Westa, scustomizowany model Nike Air Force 1 oraz, jak dowiedzieliśmy się ostatnio, współpracę z IKEA, ma w tej kwestii na pewno sporo do powiedzenia.

Drew Barrymore stworzyła autorską kolekcję ubrań

Z roku na rok wydłuża się nam lista aktorek i celebrytek, które postanawiają spróbować swoich sił w branży mody. Niektóre odcinają w ten sposób kupony od popularności, niektóre rekompensują sobie tym brak zleceń w swojej macierzystej dziedzinie, a inne, cały czas należące do pierwszej ligi gwiazd, zwyczajnie postanawiają wyżyć się kreatywnie w czymś innym niż muzyka i aktorstwo. Do wielu swoich koleżanek po fachu dołączyła Drew Barrymoore, której autorska linia ubrań Dear Drew właśnie pojawiła się w sprzedaży na Amazonie. Jak można przeczytać w informacji prasowej, marka Barrymoore to „miłosny list do kobiet na całym świecie”, a jej głównym założeniem jest „zachęcenie klientek do bycia najlepszymi wersjami siebie i życia w najbardziej inspirujący i uduchowiony sposób”. W skład debiutanckiej linii weszły zarówno ubrania, jak i bielizna, akcesoria i biżuteria w cenach od 28 do 248 dolarów.

 

Kanye West zaprezentował kolejną odsłonę swojego zine’u „Calabasas”

Co tu dużo mówić: jest świetny!

Cristiano Ronaldo „Piłkarzem Roku” 2017

To już piąte wyróżnienie dla Portugalczyka w plebiscycie FIFA (wcześniej znane było ono jako „Złota Piłka” i organizowane było we współpracy z magazynem „France Football). Ronaldo pokonał tym samym Leonela Messiego i Neymara Jr., z którymi od kilku lat tworzy najmocniejszą trójkę w rankingu (Robert Lewandowski znalazł się tym razem na szerokiej liście 24 nominowanych). Nagrody w pozostałych kategoriach powędrowały też m.in. do Zinedina Zidane’a (trener roku, Real Madryt), Gianluigi Buffona (bramkarz roku, Juventus Turyn) oraz Oliviera Giroud (Arsenal).

Frank Ocean bohaterem najnowszego numeru „I-D”

Magazyn „I-D” i Frank Ocean to bajeczne połączenie. Amerykański artysta został gwiazd najnowszego numeru czasopisma, w którym nie tylko występuje w sesji zdjęciowej, ale dzieli się także swoimi przemyśleniami w 30-stronicowym eseju. A przemyślenia Oceana są naprawdę warte uwagi.

Sesja tygodnia: Cate Blanchett w „So It Goes Magazine” (fot. Julia Hetta)

Stylizacja tygodnia: Kim Kardashian i Kanye West na urodzinowej kolacji w Los Angeles

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.