Kylie Jenner reklamuje Pumę, ale… prywatnie nosi adidasa

Wojna tych marek trwa już od czasów powojennych, kiedy to Adolf Dassler nazwał swoją – Adidas, a Rudolf Dassler – Ruda, którą z czasem zmienił na Puma. Do dziś obie firmy walczą o tytuł najlepszej sportowej marki odzieżowej. Ostatnio to Puma wysuwa się na prowadzenie, chćby za sprawą kampanii z młodymi ambasadorami takimi jak Rihanna, The Weeknd, Cara Delevingne oraz Kylie Jenner. Ta ostatnia właśnie pojawiła się w kampanii butów Fierce Strap Flocking, ale na jej Snapchacie można wyraźnie zauważyć, że ma wyjątkową słabość do konkurencji. Ciekawe co na to Puma?

Kylie Jenner sprawia, że po produkty marki Puma sięgają nie tylko panowie szukajacy butów do piłki nożnej oraz na trening, ale także dziewczyny, które chcą wyglądać modnie i nowocześnie. Styl sportowy rodem ze słonecznej Kalifornii chce naśladować wiele z nich. Krótkie topy, dopasowane legginsy, lekkie kurtki i wygodne buty sportowe to często baza styliacji najmłodszej członkini rodu Kardashianów.

Kylie Jenner rusza z linią rozświetlaczy

Teraz Kylie wystąpiła w  nowej kampanii butów Fierce Strap Flocking, które wyglądają jak klasyczne sneakersy, jednak maja dłuższą cholewkę wykonaną z oddychającej skarpety. Marka jak na razie ujawniła tylko jedno zdjęcie z sesji, pokazując gwiazdę w dynamicznej, skocznej pozie. Wygląda na to, że musimy poczekać dłużej na kolejne odsłony tego projektu.

W międzyczasie zauważyliśmy, że Kylie nie jest wierna Pumie i prywatnie bardzo lubi nosić stroje z metką adidas. W mediach społecznościowych, a szczególnie na profilach gromadzących screeny ze Snapchata Jenner, można znaleźć wiele filmów, na których widać dresy oraz bluzy z kolekcji sportowego rywala. Zastanawiamy się czy kontrakt z Pumą zezwala jej na takie działania. Jeśli nie, przepowiadamy kolejną wojnę między Pumą i adidasem, tym razem z młodą Jennerką w roli głównej.

Kim naprawdę jest Kylie Jenner?

A może to zaplanowane działania obu marek, mające na celu jeszcze mocniejsze podgrzanie atmosfery ich wiecznej wojny?

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Post i Ewa Chodakowska: trenuj przynajmniej 3 razy w tygodniu

Konsekwencja i determinacja są cechami charakteru niezbędnymi do uzyskania wymarzonej sylwetki oraz świetnej formy. W osiągnięciu upragnionego celu z pewnością pomogą nam dobrze rozplanowane treningi. Wraz z nadejściem wiosny podejmujemy wyzwanie wraz z Ewą Chodakowską i staramy się ćwiczyć przynajmniej 3 razy w tygodniu. Mamy nadzieje, że uda nam się wytrwać w tym postanowieniu.

ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.