Kylie Jenner projektuje dla Quay

Najmłodsza z sióstr Jenner-Kardashian ma własną markę kosmetyczną, wspólną linię ubrań ze starszą siostrą Kendall… Przyszedł, więc czas na coś nowego. Przedsiębiorcza 19-latka, we współpracy z modną marką Quay Australia zaprojektowała linię okularów. Nie mamy wątpliwości, że będzie to jej kolejny sukces!

W zeszłym roku, Kylie znalazła się na 59. miejscu najlepiej zarabiających celebrytów. Nic dziwnego, w końcu jej marka kosmetyczna to prawdziwe imperium, a każda inny projekt jest dla niej żyłą złota. Ten rok ma szansę zakończyć z jeszcze lepszym wynikiem, gdyż poza nowym reality show z jej udziałem, czy przedłużonym kontraktem z Pumą, właśnie ogłoszono jej współpracę z Quay Australia. Modna wśród gwiazd i fashionistek marka okularów przeciwsłonecznych pochodząca z Melbourne, nie pierwszy raz podejmuje współpracę z popularną influencerką. Poprzednia kolekcja, stworzona z modelką Jasmine Sanders, znaną jako Golden Barbie, swój debiut miała podczas Coachelli, której klimatem była inspirowana.

Nie bez powodu firma zwróciła się tym razem do najmłodszej Jennerki. Jak powiedziała założycielka Quay, Linda Hammond w rozmowie z WWD, „Odnaleźliśmy w Kylie świetnego współpracownika. Jej wpływ w mediach społecznościowych jest niezrównany, a sama jest znana z dynamicznego i bezkompromisowego stylu, który chcą naśladować jej fani”. Gwiazda sama podkreśla, że okulary marki nosi od lat, więc możemy przypuszczać, że będzie to bardzo spójna kolekcja. Z podanych prasie informacji wynika, że będzie ona zawierała zarówno masywne oprawki, sportowe aviatory, ale też małe, kocie modele. Kapsułową kolekcję QuayxKylie będzie można kupić od 11. lipca online oraz u partnerów marki.

ZobaczSchowaj komentarze

Kris Jenner stworzyła własną kolekcję kosmetyków pod brandem Kylie Cosmetics

Rodzina Kardashian-Jenner ma dryg do biznesu. Jej głowa i kręgosłup, czyli Kris Jenner słynna matka, z sukcesem wypromowała wszystkie swoje córki, dzięki czemu o ich wizerunek biją się największe firmy. Według najnowszych badań jeden post Kylie Jenner, nieważne w których mediach społecznościowych, jest wart 1 mln $! Nic więc dziwnego, że Kris postanowiła wykorzystać obecny wzrost sławy najmłodszej córki i razem z jej firmą Kylie Cosmetics wypuściła swoją autorską kolekcje!

Kylie Cosmetics założona przez najmłodszą Jennerkę – Kylie, jest na rynku od 2016 roku. Od dwóch lat rozwija się bardzo prężnie, a jej kosmetyki wyprzedają się w rekordowo krótkim czasie! Firma stara się urozmaicić swoje kolekcje tworząc coraz to nowsze kolaboracje ze wszystkimi członkami rodziny. Ostatnio mogliśmy kupić produkty, które powstały we współpracy z najstarsza siostrą Kourtney, ale teraz nadszedł czas na prawdziwą rewelację! W międzynarodowy Dzień Matki (obchodzony zawsze w USA i wielu innych państwach w drugą niedzielę maja) czyli najbliższą niedzielę, będziemy mogli kupić kolekcję Kris Jenner o nazwie Momager! Kris przejęła Instagrama Kylie, żeby poinformować o tym fakcie i przedstawić swoje produkty.

Na rynku pojawi się 5 kosmetyków sygnowanych jej imieniem, w tym zestaw 8 mini błyszczyków czy paleta do twarzy ,,You’re Doing Amazing Sweetie”. Cała kolekcja przepełniona jest humorem – opakowania pokryte kreskówkowym wizerunkiem Kris,  nazwy produktów takie jak „I Have One Word For Tonight: Vodka”  dla palety cieni czy szminki ,,Give Me a Kiss” z rysunkiem środkowego palca celebrytki.

To pierwsza kolekcja kosmetyków Kris Jenner. Myślicie, że sprzeda się równie szybko co wcześniejsze kolekcje Kylie, czy może okaże się jeszcze większym sukcesem?

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności