Które torebki z kolekcji wiosna-lato 2017 zostaną „it-bags” przyszłego sezonu? Oto nasze typy

Podsumowaliśmy już dla was minione tygodnie mody, wskazaliśmy ulubione sylwetki z pokazów i wykorzystane makijaże, pora więc na to, by bliżej przyjrzeć się torebkom, jakie zaprojektowali najzdolniejsi dyrektorzy kreatywni. Dodatki stanowiły niezwykle silny punkt zaprezentowanych kolekcji – na wybiegach podziwialiśmy nowe wariacje na temat znanych modeli, wersje XXS i XXL oraz kompletnie niespodziewane fasony. Jak co sezon, część z nich zapewne z marszu podbije serca fashionistek i będzie mogła pochwalić się mianem kolejnej „it-bag”. Które z modeli pokazanych na tygodniach mody wiosna-lat 2017 mają szansę na ten tytuł? Poznajcie nasze typy.

BALENCIAGA

Nicolas Ghesquiere – dyrektor kreatywny Balenciagi w latach 1997 – 2012 – miał swoją it-bag w postaci modelu „Motorcycle” (który swoją drogą wraca teraz do łask), a Demna Gvasalia, który właśnie pokazał drugą kolekcję dla domu mody, też zaczyna już przecierać sobie szlaki w tej dziedzinie. Po ogromnym sukcesie zakupowej torby przypominającej „modele” charakterystyczne dla targowisk Europy Środkowej i Wschodniej, w kolekcji na wiosnę-lato 2017 gruziński projektant kontynuuje ten kierunek. Ogromne shoppery, pomimo zawrotnej ceny kilku tysięcy złotych, podbiły serca wielu fashionistek począwszy od Pernille Teisbaek, a na Giovannie Battaglii kończąc. W wiosennej kolekcji Balenciagi czerwono-niebieskie i białe wersje zastąpiły te utrzymane w bardziej pastelowych lub słonecznych odcieniach, pojawiła się także nowa wariacja w postaci wzorzystej, miękkiej torby z odpinaną górą – dokładnie takiej, w jakiej na (nie)sławnym Stadionie Dziesięciolecia sprzedawano komplety kołder i poduszek. Możecie się śmiać, ale, biorąc pod uwagę, że wszystko co wyjdzie spod rąk Gvasalii notuje ostatnio sukces, poważnie typujemy ten model do jednego z największych hitów przyszłego sezonu.

CHLOE

Torebki z metką Chloe były w zeszłych sezonach jednymi z tych, które totalnie zdominowały modę uliczną. Mowa oczywiście o modelach „Faye” i „Drew”, które upodobały sobie największe gwiazdy blogosfery i mody ulicznej. Absolutnie nie wróżymy im końca – wręcz przeciwnie, uważamy, że nadal będziemy oglądać je dość często. Wszystko wskazuje jednak na to, że do „armii Chloe” dołączy już lada chwila kolejny model, który dyrektor kreatywna Claire Waight Keller pokazała na minionym tygodniu mody w Paryżu. Małe torebki o fasonie „saddle bag”  z uchwytami w kształcie okręgów z pewnością podbiją serca wszystkich fashionistek i miłośniczek nietuzinkowych dodatków. Wspomnicie nasze słowa!

LOUIS VUITTON

Pomimo tego, że po zakończonym tygodniu mody, w odniesieniu do kolekcji Louis Vuitton częściej mówi się o etui na iPhone’a, który ma szansę stać się niekwestionowanym hitem sezonu (pisaliśmy o nim TUTAJ), na wybiegu francuskiej marki nie zabrakło też torebek, które spokojnie mogą pretendować do miana następnych it-bags. Szczególny sukces wróżymy złotemu modelowi pokrytemu imitacją rybich łusek i ozdobionemu czarnym monogramem francuskiego domu mody.

CELINE

Celine także ma już na swoim koncie kilka, bardzo popularnych nawet dzisiaj, it-bags, chociaż w zeszłych kilku sezonach to buty z metką francuskiej marki biły rekordy popularności i musiały znieść nagminne plagiatowanie ze strony sieciówek. Na pewno sytuacja ta nie ulegnie zmianie wraz z nadejściem wiosny – Phoebe Philo znowu pokazała bowiem całe spektrum fantastycznych modeli, które z pewnością podbiją serca wszystkich miłośniczek mody. My jednak uwagę zwróciliśmy także duże, minimalistyczne torby ozdobione złotym węzłem. To sto procent Celine w Celine, dlatego już teraz jesteśmy przekonane, że będzie to jeden z najpopularniejszych modeli przyszłego sezonu!

VALENTINO

To będzie sezon pełen skrajności. Obok toreb w rozmiarze XXL, które z pewnością spełnią oczekiwania bardziej pragmatycznych fashinistek, na wybiegach pojawiły się też ekstremalnie małe, biżuteryjne formy. Największy sukces przewidujemy tym z pierwszej solowej kolekcji Pierpaolo Piccioli dla Valentino – spodziewajcie się, że już niedługo zobaczycie je na najpopularniejszych gwiazdach mody ulicznej!

J.W. ANDERSON

Torebka „The Pierce” projektu Jonathana Andersona, o której pisaliśmy niedawno, to największy hit ostatnich miesięcy. Idąc za ciosem, jeden z najzdolniejszych kreatorów młodego pokolenia, oprócz zupełnie nowych projektów, w wiosennej-kolekcji pokazał też nowe wariacje na temat tego popularnego modelu. Okręgi, przez które przechodzi pierścień zyskują tym razem grube, złote okucia, wprowadzona została także nowa paleta kolorystyczna oscylująca wokół rdzawej pomarańczy i kolorów ziemi, które zestawiono z czernią. Jeśli miałyście nosa i zakupiłyście ten model w zeszłym sezonie, szczerze gratulujemy. Jeśli nie – naprawdę radzimy wam to rozważyć.

GUCCI

Gucci, kierowane przez „mistrza akcesoriów”, Alessandro Michele, nadal dzierży palmę pierwszeństwa jeśli chodzi o produkcję it-bags, o których marzy co druga miłośniczka mody. Sezon wiosna-lato, pomimo naprawdę poważnej konkurencji ze strony innych domów mody, z pewnością nie zachwieje pozycją włoskiej marki. Michele zaprezentował bowiem w Mediolanie całą plejadę kolorowych i pokrytych egzotycznymi wzorami torebek, w tym rozmaitych wariacji na temat kultowego już modelu „Dionysus”. Marzenie!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 29.05-04.06.2017

Zmiany, zmiany, zmiany. Branża mody nie znosi próżni i, szczególnie w kwestii dyskusyjnego kalendarza pokazów, co jakiś czas zaskakuje nas ważnymi wieściami. Tym razem istotną decyzję podjęło Vetements i Demna Gvasalia, który zaprezentował także męską kampanię dla Balenciagi. To oczywiście jedynie kropla w morzu wszystkich ważnych modowych informacji, które my jak co tydzień i w subiektywnym, telegraficznym skrócie prezentujemy wam na łamach Fashion Post.

Vetements rezygnuje z pokazów!

Marka Demny i Guruma Vasalii już wcześniej wyłamywała się z oficjalnych harmonogramów kalendarzy tygodni mody, jednak ich najnowsza decyzja zaskoczyła wszystkich. Demna Gvasalia w rozmowie telefonicznej z amerykańskim „Vogue’iem” zapowiedział bowiem, że… marka całkowicie rezygnuje z pokazów. „Nie będziemy pokazywać już kolekcji w tradycyjnym ‚systemie'”, powiedział dyrektor kreatywny Balenciagi. „Znudziłem się. Uważam, że marka powinna rozpocząć nowy rozdział. Pokazy mody nie są tak naprawdę najlepszym narzędziem. Organizowaliśmy je już w sex clubie, w restauracji, w kościele. Pokazywaliśmy kolekcje z rocznym wyprzedzeniem, łączyliśmy linie męskie i kobiece. Stało się to powtarzalne i wyczerpujące. Zrobimy coś, kiedy dojdziemy do wniosku, że przyszedł na to czas i czujemy taką potrzebę. Chcemy, by było to niespodzianką”. Niespodzianka od Demny i spółki? Jesteśmy na tak!

Balenciaga zaprezentowała nową, męską kampanię

To nie koniec wiadomości od Demny Gvasalii. Dyrektor kreatywny Balenciagi zaprezentował także w tym tygodniu męską kampanię marki na nadchodzącą jesień. Utrzymana w bardzo „biurowym” klimacie (podobnie zresztą jak sama kolekcja) sesja wizerunkowa została sfotografowana przez Johnny’ego Dufforta, a wystąpili w niej fotograf i filmowiec Jarno Parkimma oraz Erwin Weder. Panowie, w tym sezonie do garniturów nosimy masywne sneakersy!

Lookbook Celine Pre-Fall 2017 sprawia, że jeszcze bardziej kochamy Phoebe Philo

Sezon na kolekcje Pre-Fall i Resort w pełni. Tym razem, ku naszemu nieskrywanemu zadowoleniu, swoje najnowsze propozycje pokazała marka Celine. Nowa kolekcja autorstwa Phoebe Philo to totalna uczta dla wszystkich „celinomaniaków” – znajdziemy w niej drapowane midi sukienki (także noszone do spodni), grube spódnice o fasonie kiltów, konstrukcyjne płaszcze i jak zwykle fenomenalne dodatki. Philo pozostaje niezwykle konsekwentna w swoim milczeniu i niepowiadaniu o swoich artystycznych wyborach i inspiracjach, dlatego prawdopodobnie nie dowiemy się, dlaczego w swojej najnowszej kolekcji postawiła na takie, a nie inne środki. Na szczęście jej projekty bronią się same.

„Modelka w hijabie” gwiazdą najnowszej okładki „Vogue Arabia”

Właściwa osoba na właściwym miejscu? Twórcy „Vogue Arabia” chyba naprawdę przejęli się krytyką, jaka spadła na pismo po zaangażowaniu na pierwszą okładkę pozującą w hijabie Gigi Hadid. Z tytułowej strony nowego numeru spogląda bowiem na nas Halima Aden – modelka, która szturmem wdarła się w zeszłym sezonie do świata mody notując na swoim koncie m.in. okładkę „CR Fashion Book”, czy udział w pokazie Kanyego Westa, Max Mary i Alberty Ferretti. 19-latkę sfotografował Greg Kadel. Co tu dużo mówić: jest piękna!

Zostaw wiadomość na butach Margieli!

Pomimo tego, że sneakersy Replica (czy to w wersji niskiej czy wysokiej) to już „klasyk klasyków”, Maison Margiela postanowiło przypomnieć o nich światu w bardzo osobliwy sposób. Swoją premierę miała bowiem właśnie specjalnie zaprojektowana pod personalizację wersja „Leave a Message”, która pozwala na umieszczeniu wszystkiego, co nam się tylko podoba na naszych butach. Klasyczne „Repliki” wyrabiane są ze skóry lub zamszu – najnowsza wersja, aby jak najbardziej oddawać uczucie pisania po papierze, została zrobiona z poliestru, polietylenu i elastanu. Dodatkowo, do każdej pary dołączany jest marker z logo marki. Jesteśmy zachwyceni tym pomysłem!

Sesja tygodnia: Natalie Westling i Bella Hadid w „Vogue Italia” (fot. Inez & Vinoodh)

Stylizacja tygodnia: Rihanna w męskiej koszuli Juun J i pasku Maison Margiela

ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.