MODA

Kto stoi za marką The Row?

04.06.2015 Redakcja Fashion Magazine

Kto stoi za marką The Row?

Projektantki 1. czerwca zdobyły nagrodę w kategorii moda damska podczas corocznej gali CFDA Fashion Awards. Jest to największe i najważniejsze wydarzenie w kalendarzu mody. Wyróżnienia przyznawane są przez Amerykańską Radę Projektantów. Designerki zostały docenione za „jakość i perfekcyjne wykonanie swoich ubrań”. To jednak nie pierwsza nagroda na ich koncie. W poprzednich latach Olsenki zgarnęły dwie nagrody Council of Fashion Designers of America.

Siostry Olsen już jako dziewczynki przerabiały kostiumy na planie filmowym – wtedy założyły pierwszą firmę. Teraz chcą tworzyć najlepszy basic na świecie. Obecnie zatrudniają 60 osób, które na co dzień prowadzą ich biznes. The Row powstała w 2006 roku. Nazwą nawiązują do londyńskiej ulicy krawców, dlatego szczególną uwagę przywiązują do detali oraz perfekcyjnego kroju (który jest odpowiedni dla każdej sylwetki). Oprócz kolekcji ready-to-wear, klienci mogą nabyć także akcesoria, a w przyszłości planowane jest uruchomienie linii męskiej, butów oraz bielizny.

Mary-Kate i Ashley także prowadzą swoje profile w mediach społecznościowych. Pomimo tego, nie wiemy o nich za wiele. Przede wszystkim pokazują wyniki swojej pracy. Urządzają skromne pokazy mody, na które zapraszają garstkę osobistości z branży. Dzięki temu wszystkich sadzają w pierwszym rzędzie. One same oglądają show z widowni, aby móc ocenić wyniki swojej pracy z perspektywy klienta.

Ich klientkami są Juliane Moore, Michelle Obama, Lauren Hutton, Jessica Alba i Nicole Richie. Jeśli ktokolwiek kiedyś sądził, że młode bizneswoman to jedynie figurantki, musi jak najszybciej zmienić zdanie.