Krem – olejek Le Lift: nowość Chanel

Ten super produkt to wszystko czego potrzebuje sucha skóra! Sprawdźcie dlaczego.

Przeciwzmarszczkowy krem Le Lift Firming Anti-Wrinkle Restorative Cream – Oil  to kombinacja między innymi kilku olejków ( na przykład jojoba i olejek z nasion Meadowfoam) i masła shea. Chociaż krem ma bogaty skład nie spodziewajcie się po nim obciążającej konsystencji – jest delikatny, szybko się wchłania ale jednocześnie zostawia na powierzchni skóry delikatny, ochronny film. Dzięki niemu wilgoć, którą sucha skóra szybko traci, wyparowuje znacznie wolniej.

Le Lift powinno nakładać się głaszczącymi, ale dosyć energicznymi ruchami zaczynając od lini żuchwy i powoli kierując się ku górze, pamiętając o tym, żeby nie nakładać go na okolice oczu. Położony pod makijaż nie waży się i nie przeszkadza podkładowi. Uwielbiamy, a wam – polecamy!

ZobaczSchowaj komentarze

Chanel, Prada a może Gucci? Dowiedzcie się, które marki były najczęściej wyszukiwane w czasie Tygodni Mody

Fashion Week za nami, więc czas na podsumowania. Jak myślicie, które pokazy były tymi, które wzbudziły największe emocje? Szpitalny klimat w czasie pokazu Gucci czy może drony na wybiegu Dolce&Gabbana, a może najwięcej zamieszania w sieci wprowadził jesienny klimat z pokazu Chanel? Portal Business of Fashion opublikował listę dzięki, której możemy się dowiedzieć, które marki były najpopularniejsze w czasie poszczególnych Tygodni Mody. Wszystkie dane użytkowników Instagrama. Jak się okazało w Nowym Jorku rządził Tom Ford, w Londynie wydarzeniem tygodnia była ostatnia kolekcja Christophera Baileya. W Mediolanie Prada została wyprzedzona przez surrealistyczny pokaz Gucci natomiast w Paryżu triumfowało Chanel. Pełne listy znajdziecie poniżej.

Marki z największym zainteresowaniem w czasie Tygodnia Mody w Nowym Jorku
1. Tom Ford
2. Calvin Klein
3. Ralph Lauren
4. Michael Kors
5. Marc Jacobs

Marki z największym zainteresowaniem w czasie Tygodnia Mody w Londynie
1. Burberry
2. Richard Quinn
3. Christopher Kane
4. Teatum Jones
5. Delpozo

Marki z największym zainteresowaniem w czasie Tygodnia Mody w Mediolanie
1. Gucci
2. Prada
3. Fendi
4. Versace
5. Moschino

Marki z największym zainteresowaniem w czasie Tygodnia Mody w Paryżu
1. Chanel
2. Dior
3. Louis Vuitton
4. Saint Laurent
5. Balmain

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności