Cate Blanchett jako pierwsza dostaje kreacje Gucci, Dior czy Armani. Dlaczego?

O takiej pozycji marzy każda gwiazda Hollywood. Cate Blanchett jako pierwsza aktorka dostaje kreacje z największych domów mody. Dlaczego właśnie ona? Wyjaśniamy.

Cate Blanchett jako pierwsza dostaje kreacje Gucci, Dior czy Armani. Dlaczego?
W Givenchy na rozdaniu Złotych Globów. Styczeń 2016.

Cate Blanchett to świetna aktorka, która nie bawi się w hollywoodzkie skandale i próżno szukać jej w rubrykach towarzyskich. To sprawia, że duże domy mody chętnie nawiązują z nią współpracę. Dla projektantów to prestiż, że w ich kreacjach pojawia się tak wysmakowana postać. Tych jednak – przy wielkiej miłości do Cate – jest trochę w Hollywood, ale to właśnie Blanchett dostaje ubrania przedpremierowo. Dlaczego? Duża w tym zasługa jej przyjaciółki, Elizabeth Stewart, która jest szarą eminencją stylistek gwiazd. Jej autorytet jest na tyle duży, że jest ona niejako wizytówką otwierającą wiele luksusowych drzwi.

Tajemnicą poliszynela jest, że gwiazdy i celebryci są podzieleni według odpowiednich list, które uprawniają ich do wejścia na konkretne imprezy, nawiązywania prestiżowych kontaktów i dostawania ekskluzywnych ofert współpracy. Blanchett trafiła właśnie na najlepszą z list, czyli „A+”. To oznacza, że jest w ścisłej czołówce najważniejszych gwiazd, a więc także najbardziej poważanych i oglądanych, co już przecież bezpośrednio interesuje działy marketingu i PR poszczególnych domów mody.

Nie dziwi więc, że zanim ktokolwiek wiedział cokolwiek na temat ostatniej kolekcji Gucci, to Blanchett już dumnie prezentowała ją podczas wystawnej kolacji w Londynie. Trzeba przyznać, że to idealna kandydatka na muzę. Czy aktorka dołączy niedługo do Jareda Leto i zostanie kolejną ambasadorką włoskiej marki? Wcale byśmy się nie zdziwili.

ZobaczSchowaj komentarze

Tego świat mody się nie spodziewał: Versace rezygnuje z naturalnych futer!

Kolejna marka rezygnuje z włączenia do swoich kolekcji naturalnych futer. Donatella Versace, zapowiedziała, że nie pojawi się ono w żadnych z projektów sygnowanych przez brand. Nadchodzi wielka rewolucja. A co na to Anna Wintour i Włoszki kochające ponad wszystko futra?

Donatella Versace zszokowała świat mody swoją decyzją o wyłączeniu naturalnych futer ze swoich kolekcji. „Futra? To już przeszłość”, powiedziała magazynowi The Economist. „Nie chcę zabijać zwierząt by tworzyć modę. To jest niewłaściwe”. Jest to zaskakujące wyzwanie biorąc pod uwagę, to, że marka Versace od dawna jest symbolem nadmiaru i luksusu. I w dalszym ciągu marka sprzedaje na swojej stronie internetowej poduszki z futra królika za 1450 $. Podobnie jak wiele innych marek, które zarzekały się, że nie będą używać tego naturalnego materiału, Versace nadal używa skóry do wyrobu odzieży i akcesoriów.

Versace chce najwidoczniej nie zostać w tyle za kolegami z branży. Niedawno Gucci i Michael Kors, wsparli ogólnoświatowy ruch. Także Furla, włoska firma produkująca akcesoria, obiecała, że zrezygnuje z używania ich w swoich kolekcjach na 2019. To jeden z najmodniejszych ostatnio polityk prowadzonych przez wielkie marki. Tommy Hilfiger, Grupa Net-A-Porter, Calvin Klein i Donna Karan, przestali wykorzystywać futra w swoich kolekcjach. 

Bardzo jesteśmy ciekawi czy Donatella dotrzyma słowa.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności