Kosmetyki Kat Von D nareszcie w Polsce!

To będzie premiera tego roku. Już od września w perfumeriach marki Sephora będziemy mogły kupić kultowe kosmetyki amerykańskiej marki Kat Von D, do tej pory dostępne w USA i kilku krajach Europy. Cieszymy się, że teraz także w Polska będzie można je kupić. Wiemy już co trafi do sprzedaży i jakie będą ceny. Jesteście ciekawe?

Już 22 września swoją premierę w Polsce będą miały kosmetyki do makijażu słynnej Kat Von D, które kochają blogerki i celebrytki na całym świecie. Ale zacznijmy od początku. Kat Von D, a właściwie Katherine Von Drachenberg jest jedną z najbardziej cenionych i poszukiwanych artystów tatuażu na świecie. Zrobione przez nią tatuaże noszą m.in: Jared Leto, Lady Gaga, Beyonce, Demi Lovato, Zayn Malik, Miley Cyrus czy Ewan McGregor. Już w dzieciństwie odkryła pasję do rysunku, a swój pierwszy tatuaż wykonała w wieku 14 lat. Dziś jest m.in właścicielką słynnego studia tatuażu – High Voltage Tattoo w Los Angeles. Dorastając, odkryła potęgę makijażu, czyniąc z intensywnie czerwonej pomadki i najczarniejszego eyelinera swój znak rozpoznawczy. Dlatego też, kiedy w 2008 roku, tworzyła swoje pierwsze produkty, wykreowała 4 pomadki w najdoskonalszych odcieniach czerwieni.  Jej autorska marka kosmetyków Kat Von D stworzona została we współpracy z marką KENDO (część koncernu LVMH).

Kultowa już marka znana jest z bardzo trwałych kosmetyków w odważnych kolorach, które łączą szyk dawnego Hollywood z rock’n’rollowym, artystycznym duchem. Produkty Kat Von D zostały uhonorowane wieloma nagrodami konkursów kosmetycznych, a pomadki z kolekcji Studded Kiss Lipstick są aktualnie numerem 1  linii pomadek dostępnych w Sephorze.

Kat Von D Beauty to odważna marka, która łamie standardy. Znajdziemy tu kompletną kolekcję kosmetyków do makijażu: oczu, cery i ust. Niezwykłe opakowania, zaprojektowane przez Kat, nadają tej kolekcji oryginalny charakter. Poza tym, że produkty marki są świetne to, żaden z nich nie jest testowany na zwierzętach i nigdy nie będzie, bo Kat od lat jest weganką. Dodatkowo prawie wszystkie formuły kosmetyków są wegańskie, a na większości z nich na opakowaniach znajdziemy napis:  100% Cruelty Free!

Jesienią w sprzedaży pojawi się bardzo duża gama produktów. Przede wszystkim płynne, matowe pomadki do ust w aż 41 odcieniach (w cenie 89 zł), kultowe pomadki Studded Kiss Lipstick (95 zł) dostępne w 39 odcieniach od matowych i satynowych jak i perłowych. Znajdziemy też konturówka do ust o przedłużonej trwałości (30 odcieni, 79 zł).  Wielbicielki konturowania twarzy i malowania oczu będą zachwycone: paletkami do konturowania twarzy (199 zł) czy oczu (199 zł), ale także paletami cieni do oczu (139 zł),  aż 11 odcieniami cieni do powiek (95 zł). Nie zabraknie też eyelinerów w pisaku (89 zł), maskary IMMORTAL LASH (99 zł), bazy pod podkład (145 zł), podkładów w płynie (155 zł), podkładów w kompakcie w aż  18 odcieniach (155 zł). Znajdziemy także spray do utrwalania makijażu (115 zł), bazy pod pokład (145 zł), rozświetlacze i korektory w 11 odcieniach oraz pędzle do makijażu twarzy i oczu w cenach od 115 zł do 145 zł. 

Produkty miałyśmy okazję zobaczyć podczas oficjalnej konferencji w Zamku Królewskim w Warszawie, na którą przyjechała sama Kat. Wierzcie nam na słowo, kosmetyki mają fantastyczne i nietuzinkowe kolory i bardzo przyjemną konsystencję. Choć założycielka marki może wydawać się ekscentryczna, to jej kosmetyki są tak zaprojektowane, że znajdą tu coś dla siebie i te z nas, które marzą o odważnym makijażu jak i kochające klasykę. My z miejsca zakochałyśmy się w czerwonych szminkach i paletach do konturowania twarzy.

Odliczamy więc dni do początku jesieni i ruszamy na zakupy! Mamy nadzieję, że wy też.

ZobaczSchowaj komentarze

To smart lustro zmieni wasz sposób patrzenia na własną skórę!

Lustro, Hi Mirror, nie owija w bawełnę i w odróżnieniu od tego z bajki, powie wam wszystko, dokładnie – co jest nie tak ze skórą waszej twarzy!

HiMirror to „inteligentne lustro”, zaprezentowane na konferencji CES 2018, analizuje skórę twarzy z tygodnia na tydzień pod kątem: głębokości zmarszczek, wielkości porów, czerwonych plam, ciemnych plam, cieni pod oczami, ale także jakości cery. Zapewnia nam kompleksową analizę skóry twarzy (m.in jej klarowność, teksturę, jędrność). Ale to nie wszystko. Zaproponuje wam także produkty, które mogą pomóc pozbyć się nękających waszą skórę problemów.

Ten etapowy (z tygodnia na tydzień) system śledzenia pozwoli dokładnie zaobserwować zmiany powstające na skórze. Dzięki niemu możecie także stworzyć własną procedurę pielęgnacji skóry. To krok do tego by zamiast poddawać się takiemu zabiegowi w profesjonalnym salonie przy użyciu specjalistycznej maszyny zrobić to bez wychodzenia z domu.

Lustro pozwala także pogłębić wiedzę i rozwinąć umiejętności makijażowe. Inteligentne lustro umożliwi ci także dostęp do Spotify i Alexa. Niestety nie wiemy ile będzie kosztować, ale coś nam podpowiada intuicja, że nie będzie tanie. A wy odważyłybyście się spojrzeć w takie lustro?

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności