Przegląd kosmetycznych nowości – marzec 2017

Przez cały miesiąc testowałyśmy, wcierałyśmy, wąchałyśmy przeróżne perfumy, kremy, peelingi i szminki, aby teraz móc się z wami podzielić naszymi spostrzeżeniami. Poniżej przedstawiamy  więc comiesięczne zestawienie naszych faworytów, idealnych na budzącą się za oknami coraz odważniej wiosnę. Sprawdźcie.

Maskara Rimmel Volume Shaker 
Koniec z wyschniętą maskarą, którą czasem musimy wyrzucić w połowie jej użytkowania, bo trudno wydobyć z niej tusz, a to wszystko dzięki zastosowaniu sprytnego mechanizmu „shake shake” w nowym tuszu Rimmel. System odświeża formułę, dzięki czemu nie tworzą się grudki, a maskara jest gotowa do użycia zaraz po wstrząśnięciu. Pozwala na to wodno-żelowa formuła. Poza tym, jak pozostałe maskary marki świetnie pogrubia, rozczesuje i wydłuża rzęsy oraz dokładnie je rozczesuje. Zwężająca się na końcach szczoteczka pozwala pomalować nawet najkrótsze włoski w wewnętrznych i zewnętrznych kącikach oka. Nie bez znaczenia pozostaje dla nas fakt, że  jej ambasadorką została Cara Delevingne. Jesteśmy na tak!
Krem Origins A Perfect World SpF 4o
Nawilżający krem na dzień ma bardzo wysoką ochroną SPF 40,  najwyższą spośród produktów Origins! Bezolejowy krem zapewnia natychmiastowe nawilżenie i otacza skórę ochronną bańką. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu.   Zawiera w sobie ekstrakt z białej herbaty i brzozy białej, które pomagają wzmocnić barierę skóry, aby chronić i zneutralizować szkodliwe skutki zanieczyszczenia czy promieni podczerwieni. Szarotka natomiast, wspiera zdolność skóry do zatrzymywania nawilżenia. Skóra po użyciu kremu ma młodzieńczo-świeży wygląd z delikatnym świetlistym efektem.  Nas niezmiennie zachwyca niesamowity zapach, który długo utrzymuje się na skórze po aplikacji.
Odżywcze mleczko do ciała o zapachu lawendy Korres 
Balsam o zapachu lawendy, która ma działanie odprężające, relaksujące i kojąco wpływa na nasze zmysły – jest więc świetny po wieczornej kąpieli. Zapach w tym produkcie jest intensywny, ale nie męczący. Balsam szybko wchłania się w skórę i nie zostawia tłustej warstwy.  Dodatkowo świetnie dba o nawilżenie i kondycję naszej skóry. Dzięki połączeniu prowitaminy B5, masła Shea i olejku Jojoba,  długotrwale nawilża. Jest też bogaty w witaminy C, E, aloes oraz cynk i enzymy antyoksydacyjne, więc wzmacnia system odpornościowy skóry.
Givenchy Hydra Sparkling ekspresowo rozświetlający sztyft pod oczy
Bezbarwny sztyft działa niczym zaczarowany ołówek. Można go stosować zarówno rano, wieczorem lub popołudniu, zawsze kiedy chcemy zmniejszać oznaki zmęczenia skóry wokół oczu i ożywić nasze spojrzenie. Sekret tego produktu tkwi w wyjątkowej formule, która jest  wzbogacona o bezbarwne, delikatnie opalizujące mikrocząsteczki pereł. Sztyft natychmiast nawilża, odświeża i rozświetla skórę wokół oczu. Dodatkowo zmniejsza widoczność cieni i opuchliznę, ma także działanie wygładzające. Poręczny format pozwoli mieć go zawsze przy sobie.

Scrub do ust MAC 

Pięknie pachnie i świetnie wygładza usta. Peeling na bazie cukru marki Mac ma dosyć płynną konsystencję i szybko rozpuszcza się w palcach. Nakładamy go dokładnie na usta nie zapominając o kącikach i nadmiar usuwamy. Zawiera w sobie masełko Shea więc nie tylko peelinguje, ale także nawilża, ma także niepowtarzalny smak i zapach. Nas urzekł ten o zapachu „summer berry”. Peeling możemy stosować zarówno rano przed nałożeniem szminki lub wieczorem, by dokładnie pozbyć się resztek produktów używanych w ciągu dnia. Od razu po użyciu usta są pełniejsze, bardziej jędrne i wyglądają ponętnie. Lubimy to!

Wygładzający balsam do ust Butterstick od Kiehl’s

 

Świetna nawilża usta i chroni je przed szkodliwym promieniowaniem UVA i UVB dzięki filtrowi SPF 25. Olej kokosowy dogłębnie nawilża, a ekstrakt z cytryny dodaje wigoru. Sztyft nadaje subtelne wykończenie wargom. Możecie wybrać jeden z czterech odcieni od naturalnych po subtelnie jagodowe.  Każdy z nich pięknie pachnie i dobrze się nakładają. To produkt, w który warto już dziś zainwestować, biorąc pod uwagę coraz mocniej świecące słońce.

Tonik do twarzy Skinfood 

To nowa koreańska marka, która pojawiła się na półkach Sephory w tym miesiącu. Jej produkty już zyskały rzeszę fanek na całym świecie. My dołączyłyśmy do tego grona po wypróbowaniu kilku produktów z tej linii. Zauroczył nas intensywnie nawilżający tonik z dodatkiem organicznego ekstraktu i olejku z koreańskich owoców Goheung yuja, które mają kilka razy więcej witaminy C niż cytryna.  Tonik nawadnia skórę od wewnątrz i pięknie ją rozjaśnia. Kochamy to!

 

Peeling do ciała z alabastrem Dr Irena Eris 

Linia Dr Irena Eris Art, w której skład wchodzi alabastrowy peeling, to doskonałe połączenie wyjątkowych, innowacyjnych składników i pielęgnacyjnego rytuału. Peeling nawilża, usuwa martwy naskórek, oczyszcza i wygładza. Znajdziecie w nim wyjątkowy składnik –  drobinki alabastru, które wspaniale oczyszczają skórę, by ta stała się gładka. O prawidłowe funkcjonowanie skóry i dogłębne nawilżenie dbają olejki: sojowy i awokado.  Peeling możecie stosować wtedy kiedy potrzebujecie, by skóra była idealnie gładka.

Nowy, odświeżony zapach kultowej wody toaletowej White Musk The Body Shop

The Body Shop w latach 80. stworzył zapach White Musk, który był jednym z pierwszych wegańskich zapachów przygotowanych w etyczny sposób. ( marka nie testuje swoich kosmetyków na zwierzętach). Tej wiosny po blisko 30 latach marka przedstawia go w nowej odsłonie. To świeży, ale i zmysłowy zapach z domieszką wyrafinowanego piżma, który dodatkowo został wzbogacony o słodkie nuty gruszki, lilii jaśminu i ekstrakt z róży. Jeśli kochacie zwierzęta i nie godzicie się na testowanie na nich kosmetyków ten zapach jest dla was. My już go kochamy!


Zakupy

Skinfood

Tonik Yuja Water C
85 zł

Origins

Krem A Perfect World SPF 40 Age-Defense Moisturizer
199 zł

MAC

Scrub do ust
69 zł

Givenchy

Hydra Sparkling ekspresowo rozświetlający sztyft pod oczy
169 zł

Kill's

Butterstick Lip Treatment
99 zł

Rimmel

Maskara Volume Shake
39 zł

Korres

Odżywcze mleczko do ciałą o zapachu lawendy
75 zł

The Body Shop

Woda toaletowej White Musk
189,90 zł

Dr Irena Eris

Wygładzajacy peeling do ciała z alabastrem
79 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Aaron Taylor-Johnson twarzą nowego zapachu Givenchy

Dom mody Givenchy stworzył nową wersję kultowych męskich perfum „Gentleman”. Twarzą kampanii promującej zmienioną formułę zapachu stworzonego w 1975 roku  przez założyciela marki, został angielski aktor i bożyszcze kobiet na całym świecie – Aaron Taylor-Johnson.

Jak twierdzi dom mody Givenchy, zapach zostały zmieniony w celu dotarcia do młodszych klientów marki. Dodatkowo, dyrektor generalny perfum Givenchy–Romain Spitzer, wyjaśnia, że całe działanie zostało podjęte po to, aby oddać hołd samemu projektantowi, a także wyobrazić sobie jaki powinien być „Gentleman” gdyby stworzono go dopiero dziś.

Oryginalna wersja zapachowa powstała, aby ,,dodać trochę pikanterii do grzeczności”. Perfumy te miały nutę ostrości, były mocne i wyraźnie trwałe. Nowy „Gentleman” ma nie tylko ożywić dawny zapach i sprawić, że cała kompozycja będzie trochę bardziej współczesna, ale, jak ujął to sam Spitzer, ma być idealnym połączeniem siły i słodkości.

Nowym ambasadorem zapachu został jeden z najzdolniejszych i najprzystojniejszych aktorów młodego pokolenia, Aaron Taylor-Johnson. Czarno-biały spot reklamowy nakręcono na wiejskim folwarku. Aktor zaczyna swoją grę trzymając w ręku symboliczny kwiat domu mody Givenchy– łyszczec. Nastawia muzykę, wręcza kwiat kobiecie, oferuje kurtkę innemu mężczyźnie… Jednym słowem, zachowuje się jak prawdziwy gentleman.

Film ma przedstawiać wyobrażenie domu mody na temat wolności, spontaniczności i hojności. Całą kampanię wyreżyserowała żona gwiazdy najnowszej kampanii– Sam Taylor-Johnson, a Spitzer przyznał, że sukces całego spotu zawdzięcza wspaniałej współpracy małżonków. W wywiadzie dla portalu WWD, aktor wyznał, że wymyślając koncepcję całej kampanii wspólnie ze swoją żoną skupili się na ich własnej interpretacji współczesnego gentlemana. Według nich, powinien być on tradycyjny i szarmancki, ale przy tym wierzyć w równość kobiet. Co więcej, zarówno aktor jak i reżyserka uwielbiają odkrywać nowe horyzonty, dlatego wspólna kampania dla Givenchy była dla nich wspaniałą przygodą.

Prapremiera nowego produktu w paryskiej Sephorze nastąpi już w ten czwartek. Natomiast na przełomie sierpnia i września perfumy będą dostępne już między innymi we Włoszech, Belgii, Holandii, Niemczech i Ukrainie. Cena wersji 50 ml to 65 Euro, a 100 ml 91 euro.

 

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Przemierzamy branżę kosmetyczną w poszukiwaniu wyjątkowych rozwiązań i gorących nowości. Starannie selekcjonujemy informacje zamieszczone na największych serwisach poświęconych modzie i pielęgnacji urody. Wykorzystujemy własne doświadczenia oraz wiedzę. Chętnie wsłuchujemy się w wypowiedzi ekspertów. Przygotowujemy artykuły, które pomogą odkryć niezwykłą różnorodność produktów pielęgnacyjnych, a jednocześnie ułatwią wybór. Wskazujemy na konkretne i gotowe rozwiązania. Podpowiadamy, jakich preparatów i jakich marek szukać. Sprawdzamy nasze rekomendacje na własnej skórze. Na tym nie koniec. Zdradzamy triki domowej pielęgnacji urody. Informujemy o dobrych zabiegach. Odkrywamy sztuczki wizażystów i gwiazd. Mówimy o osobowościach, które tworzyły imperia oddziałujące na branżę kosmetyczną i świat urody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.