Koreański girls band SixBomb nagrał teledysk o… operacjach plastycznych

Wokół SixBomb rozpętała się prawdziwa burza. Jedni kpią z ich skandalizującego wideo, inni chwalą dziewczyny za odwagę. Tymczasem teledysk powoli staje się wiralem, dzięki któremu wiele osób po raz pierwszy usłyszało o zespole.

SixBomb, mimo szóstki w nazwie, po zawirowaniach personalnych tworzą cztery dziewczyny, które muzyką k-pop z powodzeniem podbijają wschodni rynek. Dziewczyny na początku tego roku przyznały się do chirurgicznego poprawiania swojej urody. Zaanonsowały to między innymi tym oto postem.

두둥❤💛💚💙
식스밤 „예뻐지는중입니다before”
2017년 2월 8일 낮 12시
전 음원사이트 공개되용 😙

#식스밤 #sixbomb #새앨범 #newalbum #sixbombsong #예뻐지는중입니다 #예뻐지는중입니다before #예뻐지는중입니다비포 #분홍소세지 #걸그룹 #컴백 #comeback #gettingprettier

Opublikowany przez 식스밤SixBomb na 6 lutego 2017

Zdjęcie oczywiście przyciągnęło duże zainteresowanie. Towarzyszyło mu wideo o tytule „Zostać ładniejszą (przed)”.

Później przyszedł czas na rozwiązanie zagadki i piosenkę oraz towarzyszący jej wideoklip zatytułowany „Być piękniejszą (po)”.

SixBomb przyznały się, że wszystkie przeszły operacje plastyczne: od korekty nosa do wycinania powiek. Za wszystkie zapłaciła ich wytwórnia, która zastrzega, że to była decyzja każdej z dziewczyn i nikt ich nie zmuszał do upiększania swojej urody.
Ta decyzja i towarzysząca jej radosna piosenka wzbudziła mieszane uczucia: od zachwytu za odwagę po irytację z powodu marketingowego wykorzystania operacji.

Dziewczyny odpierają teraz ataki. – Wszystkie chciałyśmy zrobić sobie operacje plastyczne, aby wyglądać ładniej. Pomyślałyśmy więc, dlaczego by nie nagrać na ten temat teledysku – powiedziała Dain, jedna z wokalistek grupy, w rozmowie z AFP. – Ludzie w końcu i tak by się zorientowali. Dlatego chcieliśmy otwarcie powiedzieć o tym, że wiele kobiet chce wyglądać ładniej – dodała.

O ile w polskich warunkach taka akcja wiązałaby się z wielkim poruszeniem, o tyle w samej Korei Południowej nie wzbudza takich emocji – raczej poza nią. Ten kraj bowiem od lat jest uznawany za przodownika pod względem ilości przeprowadzanych operacji plastycznych. Według danych z 2013 roku jedna na pięć Koreanek poprawiała sobie urodę, a ta liczba wciąż rośnie. Szacuje się, że rocznie w tym kraju wykonuje się ponad milion operacji tego typu. Dodajmy tylko, że mieszka tam około 50 milionów osób.

Podoba ci się cała akcja SixBomb?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...
ZobaczSchowaj komentarze

Encore RockMaster: rozrywkowe brzmienie w atrakcyjnej cenie

Bez względu na to czy słuchacie rocka, hip hopu, słuchawek używacie do celów rozrywkowych czy wyłącznie w pracy, na pewno zależy wam na czystości i przejrzystości dźwięku, szczególnie jeśli idzie ono w parze z przyjazną portfelowi ceną. Jeśli, podobnie jak my, zwracacie uwagę na te właśnie aspekty, a nie jesteście profesjonalistami, koniecznie poznajcie dwa nowe modele Encore RockMaster. My już testujemy!

Pierwszy z modeli, czyli RockMaster Live jest mobilną konstrukcją, co w praktyce oznacza tyle, że przewidziany jest do współpracy ze wszystkimi urządzeniami przenośnymi, w tym telefonami i tabletami. Posiadają typowo rozrywkowe brzmienie i, co rzadko spotykane w tym przedziale cenowym (ich cena to 129 złotych), pozwalają na wychwycenie wszystkich muzycznych detali w odsłuchiwanym utworze. Dodatkowo, posiadają odpinany kabel, dzięki czemu można go dowolnie wymieniać bez konieczności oddawania całego produktu do serwisu. Nam, oprócz naprawdę wyrazistego dźwięku, przypadł do gustu fakt, że nie tylko świetnie przylegają do uszu (posiadają miękkie, welurowe nausznice), ale też łatwo się składają i mieszczą nawet w małej, kobiecej torebce.

Kupicie je TUTAJ.

Drugi model to RockMaster Over-Ear – nieco większy od poprzedniego i polecamy głównie osobom słuchającym muzyki rozrywkowej, ponieważ charakteryzują się znacznie bardziej basowym brzmieniem. Jeśli zdarza się wam pracować „na słuchawkach” cały dzień, z pewnością docenicie duże, wyściełane skórzanym materiałem nausznice.

Kupicie je TUTAJ

Polecamy!

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze palety cieni do powiek nie tylko na świąteczny prezent

Marc Jacobs Beauty

Style Eye-Con N°20
429 zł

Urban Decay

Paleta metalicznych cieni do powiek
249 zł

Becca

Eye Lights Palette Apres Ski Glow Collection
185 zł

Bobbi Brown

Caviar & Rubies Eye Shado
350 zł

Too Faced

Boss Lady Beauty Agenda
239 zł

Lancôme

La Palette d'Olympia
489 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.