Koreański girls band SixBomb nagrał teledysk o… operacjach plastycznych

Wokół SixBomb rozpętała się prawdziwa burza. Jedni kpią z ich skandalizującego wideo, inni chwalą dziewczyny za odwagę. Tymczasem teledysk powoli staje się wiralem, dzięki któremu wiele osób po raz pierwszy usłyszało o zespole.

SixBomb, mimo szóstki w nazwie, po zawirowaniach personalnych tworzą cztery dziewczyny, które muzyką k-pop z powodzeniem podbijają wschodni rynek. Dziewczyny na początku tego roku przyznały się do chirurgicznego poprawiania swojej urody. Zaanonsowały to między innymi tym oto postem.

두둥❤💛💚💙
식스밤 „예뻐지는중입니다before”
2017년 2월 8일 낮 12시
전 음원사이트 공개되용 😙

#식스밤 #sixbomb #새앨범 #newalbum #sixbombsong #예뻐지는중입니다 #예뻐지는중입니다before #예뻐지는중입니다비포 #분홍소세지 #걸그룹 #컴백 #comeback #gettingprettier

Opublikowany przez 식스밤SixBomb na 6 lutego 2017

Zdjęcie oczywiście przyciągnęło duże zainteresowanie. Towarzyszyło mu wideo o tytule „Zostać ładniejszą (przed)”.

Później przyszedł czas na rozwiązanie zagadki i piosenkę oraz towarzyszący jej wideoklip zatytułowany „Być piękniejszą (po)”.

SixBomb przyznały się, że wszystkie przeszły operacje plastyczne: od korekty nosa do wycinania powiek. Za wszystkie zapłaciła ich wytwórnia, która zastrzega, że to była decyzja każdej z dziewczyn i nikt ich nie zmuszał do upiększania swojej urody.
Ta decyzja i towarzysząca jej radosna piosenka wzbudziła mieszane uczucia: od zachwytu za odwagę po irytację z powodu marketingowego wykorzystania operacji.

Dziewczyny odpierają teraz ataki. – Wszystkie chciałyśmy zrobić sobie operacje plastyczne, aby wyglądać ładniej. Pomyślałyśmy więc, dlaczego by nie nagrać na ten temat teledysku – powiedziała Dain, jedna z wokalistek grupy, w rozmowie z AFP. – Ludzie w końcu i tak by się zorientowali. Dlatego chcieliśmy otwarcie powiedzieć o tym, że wiele kobiet chce wyglądać ładniej – dodała.

O ile w polskich warunkach taka akcja wiązałaby się z wielkim poruszeniem, o tyle w samej Korei Południowej nie wzbudza takich emocji – raczej poza nią. Ten kraj bowiem od lat jest uznawany za przodownika pod względem ilości przeprowadzanych operacji plastycznych. Według danych z 2013 roku jedna na pięć Koreanek poprawiała sobie urodę, a ta liczba wciąż rośnie. Szacuje się, że rocznie w tym kraju wykonuje się ponad milion operacji tego typu. Dodajmy tylko, że mieszka tam około 50 milionów osób.

Podoba ci się cała akcja SixBomb?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...
ZobaczSchowaj komentarze

TYLKO U NAS: Polka śpiewa w nowej reklamie adidasa i Stelli McCartney. Jak do tego doszło?

Anna Patrini, postać kultowa dla polskiego elektronicznego undergroundu, śpiewa w nowej reklamie kolekcji Stelli McCartney dla adidasa. Tylko nam artystka zdradza jak doszło do współpracy.

Nowa kampania kolekcji #StellaBy dla Adidasa to uosobienie kobiecej energii, świeżości i niezależności. Świetnym uzupełnieniem tańczących modelek w klipie jest unikatowy głos polskiej artystki, Anny Patrini, której remiks utworu „YSMF” zdobi całe wideo.

Pod tytułem „YSMF” chowa się powtarzający się w piosence zwrot „You Suck My Face”. To piosenka autorstwa duety Skinny Patrini, który w 2012 roku rozwiązał się, a którego Anna była wokalistką. „YSMF” został zremiksowany przez włoskiego didżeja i producenta muzycznego Adriano Canziana, a jego remiks zyskał duże uznanie w środowisku muzycznym.

Wtedy też został zauważony przez japoński duet taneczny Aya Sato & Bambi. Ta pierwsza jest dziś jedną z czołowych tancerek świata mody, tańczy w nowej reklamie Adidasa, a wcześniej mogliśmy ją podziwiać chociażby w teledysku Madonny „Bitch, I’m Madonna” czy w jej ostatniej trasie koncertowej Rebel Heart Tour.

fot. Gosia Patrini / Vintage Selecta

„YSMF” to utwór tak samo wyjątkowy, co dający duże pole do interpretowania jego treści. W rozmowie z Fashion Post potwierdza to sama Patrini. – Utwór powstał wiele lat temu, tekst stworzyłam razem z Michałem (Michał Skinny Skórka, druga połowa duetu Skinny Patrini – przyp. aut.) . Tekst jest na tyle abstrakcyjny, aby każdy mógł zinterpretować go na swój sposób. Ten dotyczy słów kierowanych do kochanka, podszyty jest skrytym erotyzmem – mówi nam artystka.

Współpraca z adidasem wynikła dzięki wspomnianej Ayi Sato, która zaraziła markę utworem „YSMF”. To świetnie zgrało się z wielkim powrotem Patrini do muzyki elektronicznej. Artystka miesiąc temu wydała album „IRIS”, którym udowadnia, że nie powiedziała jeszcze ostatniego muzycznego słowa.

Gratulujemy, trzymamy kciuki i prosimy o więcej!

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.